5 tipov ako zvýšiť dosah stories podľa odborníkov priamo z Instagramu

0
5 tipov ako zvýšiť dosah stories podľa odborníkov priamo z Instagramu
Ste pripravení na tipy na vytváranie Instagram Stories, ktoré zaručene zvýšia váš dosah a zapojenie – priamo od odborníkov zo spoločnosti Instagram?
Sledovali sme výročnú konferenciu vývojárov Facebooku F8 Refresh, aby sme sa dozvedeli, čo je nové vo svete marketingu sociálnych médií, najmä pre Instagram Stories. Rozoberieme si päť najlepších tipov Winnie Ma, inžinierky z Facebooku, ako strategicky rásť v stories:
Príbehy na Instagrame sú nielen zábavné a kreatívne, ale sú tiež jedným z najlepších spôsobov, ako zvýšiť zapojenie, zvýšiť povedomie o značke a dokonca zvýšiť predaj!
Tu sú najlepšie tipy, ktoré vám pomôžu rozšíriť vaše podnikanie – podľa Instagramu:
  • Definujte si svoje obchodné ciele
  • Vytvorte značkový obsah
  • Nezabudnite zahrnúť produktový marketing
  • Využite súťaže na sieťach
  • Vybudujte si marketingovú stratégiu s influencermi

Tip č. 1: Plánujte a definujte svoje obchodné ciele

Úplne prvým krokom k vytvoreniu solídnej stratégie Instagram Stories je plánovanie a definovanie vašich obchodných cieľov. Pomôže vám to namieriť váš obsah a prispôsobiť stratégiu publikovania tak, aby ste sa sústredili na to, čo je pre vaše podnikanie najdôležitejšie.

Tu je niekoľko návrhov, ktoré vám pomôžu začať stanovovať ciele svojich stories:

Budujte povedomie o značke: Môže to súvisieť s rastom vašich sledovateľov a rozširovaním vašej komunity.

Zlepšite udržanie: Či už ide o udržanie sledovateľa alebo zákazníka, možno by ste sa mali zamerať na to, ako často sa vaši sledovatelia vracajú do vášho profilu, aby interagovali s vaším obsahom.

Vylepšite zapojenie: Tento cieľ sa s najväčšou pravdepodobnosťou týka každej značky v sociálnej oblasti, ale cieľ, ktorý vám umožní vylepšiť zapojenie obsahu prostredníctvom zobrazenia príbehov, kliknutí na nálepku alebo swipe-up (pohyb prsta nahor), je skvelým miestom, kde začať.

TIP PLATFORMY LATER: Nezabudnite sledovať a merať základné metriky pred implementáciou novej stratégie. Takto môžete rýchlo a ľahko vidieť zmeny alebo vylepšenia výkonu obsahu a posúdiť, či vaša stratégia funguje.

Analýza natívnych príbehov Instagramu je k dispozícii iba 30 dní. Vďaka nástroju Later’s Instagram Stories Analytics však môžete na ľahko použiteľnom paneli sledovať a triediť až tri mesiace podrobných údajov o výkonnosti.

Later automaticky počíta mieru dokončenia vašich Instagram Stories, čo je percento divákov, ktorí si pozreli všetky vaše príbehy bez toho, aby od nich odišli. To je metrika, ktorá nie je k dispozícii v bežnej aplikácii Instagram.

Tip č. 2: Vytvorte obsah príbehov značky

Príbehy Instagramu môžu po 24 hodinách zmiznúť, ale stále je dobré ich udržiavať v štýle vašej značky a aby pôsobili esteticky.

Pozrite si napríklad Stories online časopisu o životnom štýle Sheerluxe – príspevky ich príbehov sú stále v súlade so štýlom ich značky a zodpovedajú štýlu ich webových stránok a informačného kanála Instagramu.

Našťastie je k dispozícii množstvo ľahko použiteľných a cenovo dostupných dizajnových aplikácií, vďaka ktorým je navrhovanie Instagram Stories hračkou. Storyluxe, Unfold a Over sú vynikajúce aplikácie pre vopred navrhnuté šablóny pre Instagram Stories.

A ak chcete do svojho obsahu pridať pohyb, StoryBoost a Mojo majú tiež fantastickú škálu animovaných šablón. 

Prečítajte si: Ako zvýšiť zapojenie na Instagrame?

Tip č. 3: Nezabudnite začleniť marketing produktov

Tento krok sa často prehliada, ale je kľúčom k tomu, aby ste svoje publikum poučili o ponuke produktov alebo službách. A nemusí to byť len prostredníctvom Instagram Stories! Popremýšľajte, ako sa vaše výrobky zobrazujú vo všetkých vašich ďalších marketingových kanáloch, ako je e-mail marketing alebo prostredníctvom blogu.

Ak môžete nasmerovať ľudí, aby sa dozvedeli viac informácií o vašom produkte, prirodzene presúvate svoje publikum do lievika, aby ste ho pripravili na to, aby sa stal vaším zákazníkom.

Tip č. 4: Využite súťaže

Podľa Instagramu existujú skutočné príležitosti na angažovanie sa prostredníctvom usporiadania súťaže na Instagrame. Ak to urobíte správne, darček na Instagrame môže skutočne šíriť povedomie o vašej značke, a zároveň ho vracať späť do vašej komunity.

Vezmime si napríklad nedávny darček, ktorý sa nedávno odovzdal v spolupráci s papiernictvom značky STIL.

Tip č. 5: Využite silu influencer marketingu

Ak ste niekedy uvažovali o využití marketingu influencerov na Instagrame pre svoje podnikanie, je najvyšší čas začať!

Pridanie influencera do marketingu na Instagrame do vašej celkovej stratégie môže pomôcť zvýšiť povedomie o vašej značke, rozšíriť vašu základňu sledovateľov a zvýšiť predaj.
A pokiaľ ide o Instagram Stories, značkové partnerstvá môžu priniesť celú radu príležitostí pre vašu značku a produkty, aby ich objavilo nové publikum. Je dôležité, aby ste našli influencerov, ktorí sú v súlade s hodnotami vašej značky, ponukou produktov a ich publikum zapadá do vašej cieľovej skupiny.

žiadne príspevky na zobrazenie