9 horúcich marketingových tipov na letnú sezónu

0
9 horúcich marketingových tipov na letnú sezónu

Hoci v lete sa teploty šplhajú nahor a tešíme sa na dovolenky, často to znamená aj to, že na podnikanie nie je práve ideálny čas. Aj keď leto býva pre malé podnikanie pomalšou sezónou, nemusí to znamenať nižšie príjmy. Teraz je ideálny čas na kreativitu s niekoľkými horúcimi nápadmi na letný marketing.

Využite letné slávnosti a zábavné obdobie roka na rozvoj svojej marketingovej taktiky. Či už sa rozhodnete pre rýchly predaj, udalosti s letnou tematikou, alebo sa len zapojíte do miestnej komunity, existuje veľa spôsobov, ako zabezpečiť, aby vaše podnikanie rástlo.

1. Prázdninová zábava

Leto je plné prázdnin, oficiálnych aj tých zábavných. Využite to vo svoj prospech uskutočnením špeciálnych predajov alebo akcií, ktoré sa zhodujú s aktuálnymi dňami voľna. Odo Dňa otcov, ktorý bude 20.6. až po Sviatok práce, sú tieto dobre známe sviatky vynikajúcim časom na uvedenie konkrétnych výrobkov na trh.

V závislosti na vašom podnikaní bude vaša stratégia vyzerať trochu inak, ale ak napríklad vlastníte reštauráciu, špeciálna ponuka pred Dňom otcov, ktorá zákazníkom prinesie predjedlo alebo pivo za to, že dovedú svojho otca, vygeneruje veľa obchodov. Nezabudnite tiež na hlúpejšie sviatky – napríklad 31. august je Medzinárodným dňom slaniny. Tieto zábavné dni teda môžete kedykoľvek využiť vo svoj prospech tým, že zákazníkom, ktorí prídu v ten deň, ponúknete menu pripravené pre túto príležitosť.

2. Choďte von

Leto je často plné mnohých miestnych miestnych akcií. Zapojte sa do nich a spojte sa s potenciálnymi zákazníkmi a šírte tam svoje obchodné meno. Poskytnite ľuďom motiváciu, aby prišli do vášho obchodu, rozdaním 10% zľavových kupónov alebo niečoho iného, ​​čo ich bude lákať, aby prišli. Veľtrhy a festivaly sú skvelým spôsobom, ako osloviť nových ľudí. Propagujte tieto udalosti prostredníctvom svojich platforiem sociálnych médií, aby ste sa mohli spojiť aj s už existujúcimi zákazníkmi.

3. Letná fotografická súťaž

Urobte na svojom Instagrame alebo Facebooku fotografickú súťaž, ktorá povzbudí zákazníkov, aby sa podelili o to, čo robia počas leta. Alebo je niečo, čo sa týka leta a súvisí s vašim podnikaním? Toto podporuje osobnú angažovanosť, poskytne vám bezplatný obsah generovaný používateľmi a prispieva k zvýšeniu zapojenia na vašich sociálnych sieťach. Môžete dokonca vytvoriť ďalší stimul, napríklad cenu alebo zľavu pre toho, kto získa najviac lajkov a zdieľaní.

4. Poskytujte zľavy miestnym obyvateľom

Odmeňte svojich miestnych zákazníkov ponúkaním zliav zákazníkom s adresou vo vašom mieste bydliska alebo biznisu. Porozmýšľajte nad tým, že spustíte propagačné akcie, ako je zľava 10% z nákupu pri sume za nákup napr. 25 a viac euro alebo poskytnite zľavu iba pre miestnych obyvateľov. To pomôže budovať dobré vzťahy so zákazníkmi a oni si budú považovať, že ich miestny podnikateľ oceňuje.

5. Označte svojho priateľa

Vytvorením príspevku, ktorý povzbudí zákazníkov, aby označili svojich priateľov za možnosť získať super darček, vytvárate dokonalú marketingovú výzvu k akcii. To prináša nové zapojenie na vašich sociálnych sieťach a podporí vaše podnikanie. Môžete dokonca vygenerovať viac zobrazení príspevku tým, že zákazníkom umožníte viac vstupov – aby označili viacej svojich priateľov. Pozor, je to vhodné len na Instagrame, Facebook zakazuje dávať ako podmienku súťaže označenie priateľov.

6. Naplánujte si spoluprácu

Spojte sa s inou podnikateľkou vo vašom meste, ktorá má podobnú zákaznícku základňu, a vytvorte dohodu o spolupráci. Toto je výhodné pre obe spoločnosti a môže vám pomôcť generovať tržby. Každý zapojený podnik pracuje na predaji balíka s letnou tematikou a rozdelí si výnosy.
Napríklad kino by mohlo uzavrieť partnerstvo s reštauráciou a dohodnúť si zábavný tematický večer o rande. To je tiež skvelé pre vaše obchodné vzťahy a môže to v budúcnosti viesť k väčšiemu úsiliu o spoluprácu.
akčné ženy sa fotia, spolu s avonom, ženská sila
Akčné ženy

7. Odmeňte vernosť zákazníkov

Verný zákazník sa rád cíti ocenený. Stále sa vám bude vracať a s najväčšou pravdepodobnosťou odporučí vaše podnikanie svojim priateľom. Zvážte odmenu pre svojich stálych spolupracovníkov s vernostnou aplikáciou alebo pomocou karty s pečiatkou, ktorá im dá sladkú odmenu, keď vás viackrát navštívia. Môžete to urobiť aj prostredníctvom sociálnych sietí. Požiadajte svojich zákazníkov, aby spomenuli váš nedávny post so zľavou 15% na jednu vec alebo niečo podobné.

8. Usporiadajte svoju vlastnú letnú akciu

Usporiadajte v lete akciu v obchode, aby ste povzbudili ľudí, aby prišli a pozreli si, kde sídlite. Môže to byť skvelý spôsob, ako sa so svojimi zamestnancami inšpirovať a zabaviť sa tým, že im prinesiete trochu akcie. Príkladom toho je usporiadanie akcie typu „sip and shop“ (popíjať a nakupovať), alebo dokonca Deň otvorených dverí, kedy zákazníci, ktorí prídu, dostanú občerstvenie zdarma a môžu sa zapojiť do súťaže o nejakú cenu. Inzerovaním na Facebooku ostanete v kontakte so svojou komunitou a môžete sa zúčastniť mnohých letných slávností.

9. Späť do školy

Využite motív návratu do školy na konci leta ako príležitosť na usporiadanie predajných alebo propagačných akcií. Ak vaša firma nemá spôsob, ako priamo propagovať potreby pre deti, zvážte napríklad to, že rodičia oslávia návrat svojich detí do školy. Napríklad to možno urobiť v bare poskytnutím zľavy za to, že pripravujetú svoje deti do školy. Aj tu môžete byť kreatívni a môžete sa spojiť s nejakým OZ, ktoré dáva školské pomôcky deťom v núdzi. Týmto spôsobom, aj keď vaši zákazníci nemajú deti, budú im iní odporúčať, aby u vás nakupovali.
Zdroj: fivechannels.com

žiadne príspevky na zobrazenie