Hoci v lete sa teploty šplhajú nahor a tešíme sa na dovolenky, často to znamená aj to, že na podnikanie nie je práve ideálny čas. Aj keď leto býva pre malé podnikanie pomalšou sezónou, nemusí to znamenať nižšie príjmy. Teraz je ideálny čas na kreativitu s niekoľkými horúcimi nápadmi na letný marketing.
Využite letné slávnosti a zábavné obdobie roka na rozvoj svojej marketingovej taktiky. Či už sa rozhodnete pre rýchly predaj, udalosti s letnou tematikou, alebo sa len zapojíte do miestnej komunity, existuje veľa spôsobov, ako zabezpečiť, aby vaše podnikanie rástlo.
1. Prázdninová zábava
Leto je plné prázdnin, oficiálnych aj tých zábavných. Využite to vo svoj prospech uskutočnením špeciálnych predajov alebo akcií, ktoré sa zhodujú s aktuálnymi dňami voľna. Odo Dňa otcov, ktorý bude 20.6. až po Sviatok práce, sú tieto dobre známe sviatky vynikajúcim časom na uvedenie konkrétnych výrobkov na trh.
V závislosti na vašom podnikaní bude vaša stratégia vyzerať trochu inak, ale ak napríklad vlastníte reštauráciu, špeciálna ponuka pred Dňom otcov, ktorá zákazníkom prinesie predjedlo alebo pivo za to, že dovedú svojho otca, vygeneruje veľa obchodov. Nezabudnite tiež na hlúpejšie sviatky – napríklad 31. august je Medzinárodným dňom slaniny. Tieto zábavné dni teda môžete kedykoľvek využiť vo svoj prospech tým, že zákazníkom, ktorí prídu v ten deň, ponúknete menu pripravené pre túto príležitosť.