Ako točiť krátke videá? Influencerka z Toronta sa podelila o 3 tipy

0
Ako točiť krátke videá? Influencerka z Toronta sa podelila o 3 tipy

Od Instagramu po YouTube a TikTok si influencerka z Toronta vybudovala značku, ktorú sleduje spolu 4 milióny followerov.

Kráľovná obsahu Valeria Lipovetsky sa podelila o svoje najlepšie tipy a triky na získanie množstva laikov a kliknutí – bez ohľadu na platformu!

Tip č. 1: Nájdite inšpiráciu v komentároch

Ak chcete vytvoriť krátky virálny obsah, musíte sa naučiť, na čo má vaše publikum skutočne chuť. Valeria navrhuje nahliadnuť do sekcie komentárov.

Túto tvorkyňu obsahu môžete často vidieť, ako prechádza sekciou komentárou na YouTube, aby našla inšpiráciu pre svoj ďalší virálny seriál videí alebo odhalila, po akom type príspevkov jej publikum najviac túži.

Prechádzam komentáre, aby som videla konkrétne momenty, ktoré ľudí zaujali. To naznačuje, že časť obsahu zarezonovala medzi ľuďmi a môže ešte uspieť,“ hovorí Valeria.

Ak napríklad zdieľate módny obsah (ako napríklad Valeria) a všimnete si používateľov, ktorí chcú odporúčania k jesennému štýlu, vstupenkou k vášmu ďalšiemu úspechu môže byť video zobrazujúce elegantné jesenné outfity.

Predstavte si sekciu komentárov ako svoju vlastnú cieľovú skupinu. Je to priestor, kde môžete zistiť, s čím sa používatelia najviac zaoberajú, a to vám pomôže inšpirovať sa k tvorbe vášho ďalšieho obsahu.

TIP: Ak v komentároch ešte nič nemáte, nevadí. Pozrite si svoje správy (direct messages) alebo e-maily zákazníkov a získajte nápady na obsah.

www.instagram.com/valerialipovetsky

Tip č. 2: Buďte trendy

Či už ide o tanec, hudbu alebo výzvy, sledovanie trendov je hlavnou súčasťou vytvárania virálneho krátkeho obsahu. A hoci sa zdá, že sa každý deň vo svete kreatívneho obsahu objaví nová aplikácia, trend alebo oznámenie, vyznať sa v prostredí sociálnych médií je kľúčové. Týmto spôsobom môžete lepšie identifikovať trendy a prispôsobiť sa im, keď sa prvýkrát objavia, a uviesť ich tak, aby vyhovovali vašej značke alebo podnikaniu.

„Súčasťou práce tvorcu obsahu je vedieť, aké nové funkcie a platformy prichádzajú,“ hovorí mama troch detí.

Vezmite si napríklad TikTok, pretože táto aplikácia je skutočne rýchla – každú sekundu vytvára svižné, virálne videá – je to skvelý priestor na objavovanie nových trendy zvukov, prechodov a ešte oveľa viac. Použite ho ako prostriedok inšpirácie pre svoj obsah, aby malo aj vaše krátke video šancu stať sa virálnym.

Prečítajte si: Najlepšie tipy na emailmarketing pred Vianocmi

TIP: Stránka prieskumu TikToku je váš najlepší priateľ – je plná populárnych hashtagov, hudby a výziev. Prezrite si ju, aby ste si čoskoro vytvorili ďalší virálny príspevok!

www.instagram.com/valerialipovetsky

Tip č. 3: Stretnite sa so svojím publikom tvárou v tvár

Nehanbite sa! Najlepší spôsob, ako sa spojiť s publikom, je byť tvárou v tvár. Vaši sledovatelia chcú cítiť skutočné prepojenie. Ak to budete aplikovať vo vašich príspevkoch na TikToku alebo v Reels, môžete vytvoriť skutočnú komunitu s vaším publikom.

„Vždy odporúčam čo najviac osobného video obsahu – je to oveľa neformálnejšie a pôsobí to, akoby vaši sledovatelia prežívali váš deň s vami. A to má skutočnú silu, pokiaľ ide o budovanie komunity,“ poznamenáva Valeria.

Ukážte svoju osobnosť (vtipy a všetko ostatné) pred svojím publikom – či už odpovedáte na otázky cez TikTok Live, alebo sa rozprávate priamo so svojím publikom prostredníctvom instagramových Reels.

Tak čo, skúsite to?

Zdroj: later.com/blog, www.instagram.com/valerialipovetsky/

žiadne príspevky na zobrazenie