Ako na rozvoj a budovanie osobnej značky v praxi

0
Ako na rozvoj a budovanie osobnej značky v praxi
Ako na rozvoj a budovanie osobnej značky v praxi

Osobná značka sa týka každého z nás – manažéra, zamestnanca, podnikateľa, freelancera, umelca, vedca, univerzitného profesora, športovca, politika.

Inšpiratívno-praktická prednáška BE A BRAND preto prináša komplexný, hodnotovo nastavený a zároveň praktický pohľad na to, ako si cielene a dlhodobo budovať pozitívne vnímanú a odborne rešpektovanú osobnú značku. Už tento štvrtok vám prinášame praktický webinár, ktorý si môžete následne pozrieť aj v archíve. 

Osobná značka sa týka každého z nás – manažéra, zamestnanca, podnikateľa, freelancera, umelca, vedca, univerzitného profesora, športovca, politika.
Pohľad na osobnú značku je však často deformovaný a najmä vďaka vplyvu mainstreamových sociálnych médií a influencerov môžeme občas nadobudnúť pocit, že osobná značka je totožná so snahou byť viditeľný vždy a všade.
Našťastie, osobná značka reprezentuje omnoho viac a je postavená na skutočných hodnotách, zručnostiach, autentickosti, dôveryhodnosti a vnímania profesionálnej reputácie.
Inšpiratívno-praktická prednáška BE A BRAND preto prináša komplexný, hodnotovo nastavený a zároveň praktický pohľad na to, ako si cielene a dlhodobo budovať pozitívne vnímanú a odborne rešpektovanú osobnú značku.

Obsah a témy

  • 4 kľúčové oblasti formovania osobnej značky a reputácie;
  • Osobná značka vs. reputácia;
  • Osobné hodnoty a integrita ako súčasť osobnej značky;
  • Ako si zadefinovať osobnú značku;
  • 12 archetypov pre definovanie a uveriteľnosť osobnej značky:
  • Čo sú archetypy a ako pomáhajú pri definovaní značky;
  • Predstavenie 12 archetypov;
  • Ako si vybrať vhodný archetyp;
  • Aplikácia do praxe;
  • 3 postupné kroky pre získanie reputácie;
  • 3 primárne dôvody sledovania osobnej značky;
  • WHW model formovania a komunikácie osobnej značky;
  • Ako podporiť rozvoj viditeľnosti a poznateľnosti osobnej značky;

Trendy rozvoja osobnej značky pre rok 2021:

  • Obsah;
  • Sociálne siete;
  • Komunikačné kanály;
  • Očakávania;
  • 10 najčastejších chýb pri tvorbe a budovaní osobnej značky

KTO JE OLIVER JAKUBÍK

Oliver vyštudoval mix humanitných predmetov a už počas VŠ štúdia začal pracovať ako predajca a obchodný manažér. Neskôr zastával vrcholové obchodné a manažérske pozície, kde úspešne viedol strategické a obchodné tímy od 5 do 120 zamestnancov.
Od roku 2008 pomáha spolu s tímom lektorov a konzultantov firmám, manažérom a podnikateľom v oblasti osobného rozvoja a rozvoja značky zamestnávateľa (HR marketing/Employer branding), v rámci vlastnej konzultačnej spoločnosti.
Ako tréner viedol firemné školenia, zážitkové workshopu a verejné prednášky pre viac ako 6 000 účastníkov, s celkovým priemerným ratingom spokojnosti viac ako 95%. Verí, že úspešná prednáška, školenie alebo workshop je kombináciou priateľskej atmosféry, atraktívneho obsahu a schopnosti dať účastníkom konkrétne odpovede na otázku „Aký má byť zajtra môj prvý krok k zmene?”
Vo voľnom čase miluje objavovanie a testovanie najnovších trendov v oblasti manažérskeho a osobného rozvoja, inovatívne riešenia v HR marketingu, cestovanie po Európe, nástroj MailChimp, značku Apple, jazz & chill hudbu, zmysluplné filmy a RedBull .

žiadne príspevky na zobrazenie