Ako nepokaziť marketing alebo viete, ktoré tri veci potrebujete k správnej stratégii?

0
Ako nepokaziť marketing alebo viete, ktoré tri veci potrebujete k správnej stratégii?
pixabay.com

„Úspešné značky sú zmysluplné. Vytvárajú a budujú hodnotu pre spoločnosť. Častou chybou je, že zabúdajú na to, že ľudia sa riadia emóciami,“ hovorí marketingová strategička Anna Sabolová. Chcete sa naučiť, ako cieľene plánovať svoj marketing?

Potom príďte na webinár Teória stratégie a Marketingová stratégia v praxi.

CENA: 10.00

KEDY: 21. septembra 2021 od 18:00 do 20:00

Online webinár cez Zoom. Lístky nájdete tu.

Pre členky klubu ZDARMA.

PRE ČLENKY KLUBU ZDARMA

Pridajte sa k nám a naučte sa všetko potrebné o marketingovej stratégii. Dozviete sa viac o teórii stratégie aj o marketingovej stratégii v praxi.
Teória stratégie (30 min)
Čo je to statégia
Aké činnosti v marketingu robíme: analýza, stratégia, taktika
Aké druhy strategií poznáme a ako na seba nadväzujú
Z čoho sa skladá marketingová stratégia
Prečo je marketingová stratégia dôležitá

„Mnohé firmy nevedia šetriť a ani plánovať. Robia fatálne chyby už na začiatku. Pritom by stačilo, keby si na pár hodín sadli a všetko spísali do obyčajnej excelovskej tabuľky.“

Marketingová stratégia v praxi 1 časť: (1,5 hod)

Analýza: 
– analýza prostredia a značky
– konkurenčná analýza a pozičná mapa konkurencie
– segmentácia
– analýza 4P

Stratégia: 
– výber segmentov
– definovanie cieľovej skupiny
– definovanie konkurenčnej výhody/jedinečnosti
– poslanie (brand purpose)
– vízia  
– 4P
– ciele

Spíkerky webinára sú:

Anka Sabolová, marketingová strategička a podcasterka

Anka Sabolová vyštudovala enterpreneurship a manažment inovácií na Ekonomickej univerzite vo Viedni a má za sebou dlhoročnú prax v obchodnom marketingu. Viedla česko-slovenský tím marketérov a riadila predajné kanály, do ktorých pripravovala uvedenie značiek, ako Coca-Cola Zero či Bonaqua. Skúsenosti získala aj v marketingu značky, vyvíjala, riadila a uvádzala na trh značky, ako Nicolaus ochutené vodky či Demänovka. Po skúsenostiach v celom marketingovom spektre sa stala odhodlanou ambasádorkou marketingového 4P. Snaží sa zvyšovať povedomie o marketingu, ktoré nie je len reklama a pekné logo, ale predovšetkým vedná disciplína, ktorá má svoje zákonitosti a pravidlá.

Naďa Kacera, marketingová strategička a podcasterka

Naďa začala s marketingom už na Ekonomickej univerzite v Bratislave, v odbore obchod a marketing. Má výrazne strategické myslenie a schopnosť vidieť veci v súvislostiach, ktoré vie prepísať do praktických plánov. Uviedla na slovenský i český trh silné známe značky, ako Monster, ktorý z USA lokalizovala do strednej Európy, Cappy či Römerquelle. Riadila komplexné reklamné kampane pre značku Corgoň a mnohé ďalšie. Vyvíjala nové produkty či manažovala repositioning značiek a celé portfóliá. Robí osvetu zmysluplnému marketingu a napĺňa krédo súčasného marketingu, ktorým je hľadanie vlastnej odlišnosti v pozícii na trhu.

Rozhovor s oboma spíkerkami si môžete pozrieť tu.

Obe sú autorky najsilnejšieho marketingového vzdelávacieho podcastu Levosphere – Marketing v praxi a originálnej metodológie Biznis Marketingová Stratégia TM pod značkou Levosphere, ktorú spolu založili a budujú. V Levosphere pomáhajú biznisom a značkám s nastavením Biznis Marketingovej Stratégie TM a s brandingom ich značky.

Pridajte sa do klubu Akčné ženy a v sume ročného členstva získate viac ako 20 vzdelávacich webinárov zdarma, pravidelný networking a množstvo ďalších výhod počas celých 12 tich mesiacov. Registrujete sa jednoducho priamo tu: https://klub.akcnezeny.sk/registracia/.

žiadne príspevky na zobrazenie