Letný Instagram

0
Letný Instagram
Foto: pixabay.com

Všimli ste si, že aktivita ľudí na sociálnej sieti (nielen) na Instagrame v zmysle angažovanosti v lete klesá? V letných dňoch je oddych, pobyt vonku a žitie života prioritou aj pracujúcich aj dovolenkujúcich.

Leto však neznamená dovolenku pre marketéra ani majiteľa biznisu (či biznis účtu na Instagrame). Jediné, čo sa upraví, je obsah, ktorý sa na sociálnej sieti Instagram či Facebook zdieľa. Niektorí obdobie nazývajú „social uhorkou“ alebo „weather based marketingom“, podstatou je, že obsah na sociálnych sieťach by mohol odrážať aktuálnosť stúpajúcich/klesajúcich teplôt a preferenciu užívateľov siete.

Súťaže, výzvy, letné akcie, stretnutia pri zarosenom nápoji, vtipné videá alebo stories – to všetko by nemalo na vašom Instagrame chýbať.

Mám pre vás 5 nápadov, ako udržať oči vašich sledovateľov a pozornosť klientov na vašom IG účte aj v lete:

1. Zoznámte sa s IGTV – dajte mu šancu aspoň v krátkom videu (4-5 min.) cez telefón vertikálne opretý o prímorský kameň, v ktorom sa predstavíte a predstavíte svoj biznis.

2. Využite videocall – videovolanie jednotlivým svojim sledovateľom priamo cez direct (musia byť online – aktívni). Keď si otvoríte direct (šípku – lietadlo, kde pristávajú správy), máte tam ikonku kamery. Čo keby ste neodpisovali na správu, ale rovno si dali videovolanie? Ušetríte čas a dáte komunikácií 200% personalizáciu. Najbližšiu konzultáciu si môžete dať práve cez videohovor cez IG direct. Chcete si to odskúšať a máte strach? Videovolajte mne!

Prečítajte si aj 10 nápadov ako využiť IGTV

telefon, mobil, igtv
Foto: pixabay.com

3. Music pripnutá do storky – keďže je leto, môžete aj ako biznis účet dať svojej komunikácii trochu osobnosti, zarosenosti a vtipnosti, a niektorú stories okoreniť letným hitom „I like it“ – šup šup si to pustiť, nech ste trendy a „v obraze“.

4. Pripnite otázku do storky – cez nálepky (stickers) viete pridať do stories otázku. Pozor, nedávajte však nudné a všeobecné otázky typu: „Chcete niečo o mne vedieť? Pýtajte sa…“ Na otázku musíte followera navnadiť, preto radšej dávajte tematické a aktuálne/vtipné/poučné nápady, na ktoré otázka prirodzene bude nadväzovať. Napr. pridáte fotku zaroseného mojita (storka No.1), dáte hlasovať cez ankety, či je alko či nealko (storka No.2), a potom v storke No. 3 pripnete otázku: „Aký nápoj preferujete vy v tomto teple?“ resp. „Čakáte na mojitko? Pomôžte mi zhodnotiť novú webku, máte nejaké návrhy?“. Budujete si tak vzťahy, okrem relevantného Q&A.

5. Nový explore náhľad – keď si kliknete na lupu, vidíte vynovený náhľad, ktorý IG ponúka podľa vami preferovaných tém, formátov či #
Vyložte si nôžky, dajte ľadovú kávu a popozerajte, čo nové je na tom IG (a vypíšte si inšpirácie, lebo to, čo zaujme vás, zaujme aj vašich sledovateľov).

A úplne najlepší letný nápad je networking. Príďte na nejaké stretnutie alebo zorganizujte udalosť, pri ktorej sa môžete stretnúť s ľuďmi vašej „krvnej skupiny“. Najbližšie inšpiratívne podujatie sa bude konať práve pod záštitou akčný žien „Akčné ženy v Bratislave“ v podevečer 23. augusta. Prihláste sa na udalosť, kým sú ešte miesta a využite tento večer na získanie užitočných kontaktov, inšpiráciu a motiváciu rásť a robiť to, čo milujete!

Vaša TAMI

P.S. Nezabudnite polajkovať tento článok a podeliť sa s kamoškou! Ďakujem:)

žiadne príspevky na zobrazenie