8 najdôležitejších tipov pre obsahový marketing na rast vašej značky

0
8 najdôležitejších tipov pre obsahový marketing na rast vašej značky

Vedeli ste, že 78 % firiem má tím špecialistov na obsah od jedného do troch zamestnancov? Okrem toho 70 % marketérov aktívne investuje do tejto formy marketingu. Ak neuprednostňujete content marketing, zostanete pozadu. S kvalitným obsahom sú totiž spojené rozsiahle výhody.

Obsah vám môže poskytnúť lepšiý ťah na sociálnych sieťach, ako aj prinútiť návštevníkov vašich webových stránok, aby tam zostali dlhšie. Navyše vám môže pomôcť dostať sa aj na stránky s výsledkami vyhľadávacieho nástroja. To však bude fungovať iba vtedy, ak máte úspešný plán obsahového (content) marketingu. Na základe toho sa pozrime na niekoľko základných tipov na marketing obsahu, ktoré vám môžu pomôcť pri raste vašej značky:

1. Pochopte svoje publikum

Pokiaľ ide o vytváranie kvalitného obsahu pre vašu značku, existuje len jedno miesto, kde začať, a to pochopenie vášho publika. Musíte vedieť, čo chcú ľudia čítať a aké informácie hľadajú. Aby ste to dosiahli, nemusíte ísť von a hovoriť s tými, ktorí u vás niekedy nakúpili. Samozrejme, že by to pomohlo, ale je to veľmi zdĺhavé. Namiesto toho je oveľa efektívnejšie vytváranie osobností kupujúcich.

Osoba kupujúceho je v podstate váš ideálny zákazník, ktorému by najlepšie slúžili produkty alebo služby, ktoré predávate. Mali by ste vziať do úvahy demografické aj psychografické informácie a vytvoriť osobný profil kupujúceho. Keď porozumiete svojmu publiku, budete môcť vytvárať obsah, ktorý vám pomôže orientovať sa.

Príďte sa pozrieť na náš event o LinkedIne:LINKEDLNLOVERS V BRATISLAVE

2. Použite správnu šablónu menu

Ďalším spôsobom, ako môžete vylepšiť svoj obsah z hľadiska vylepšenia SEO a zlepšenia zážitku z čítania, je usporiadanie obsahu prostredníctvom štruktúrovaného menu. Podľa tohto modelu bude hlavná stránka pokrývať zastrešujúcu tému a potom vytvoríte podstránky, ktoré poskytnú podporu pre túto tému. Môžete tak maximálne využiť interné prepojenie, takže všetky témy budú prepojené a tým vyšlete signál Googlu, že spolu súvisia. Napríklad, ak máte spoločnosť zaoberajúcu sa kybernetickou bezpečnosťou, vašou zastrešujúcou témou môže byť webový dizajn a potom môžete mať podstránky ako malvér, ransomvér, zlé roboty atď.

3. Vytvárajte obsah, ktorý rieši problémy

Ďalšou radou je vytvárať obsah, ktorý rieši problémy. Koniec koncov, keď ľudia hľadajú veci online, zvyčajne hľadajú niečo, čo im pomôže s problémom, ktorý zažívajú. Ak teda vytvoríte obsah okolo potenciálnych problémov, ktoré môžu mať ľudia v súvislosti s vašou podnikateľskou činnosťou, môžete očakávať, že pritiahnete väčšiu návštevnosť.

Jedna vec, ktorú môžete urobiť, aby ste naštartovali svoje úsilie, je absolvovať tento test riešenia problémov. Tento test posúdi vašu schopnosť posúdiť údaje a definovať problémy, aby ste mohli robiť správne rozhodnutia, čo vám umožní pochopiť, kto by mal pracovať na tejto strane vášho marketingového plánu obsahu. Koniec koncov, potrebujete niekoho, kto rozumie vašej cieľovej spotrebiteľskej základni a pozná druh obsahu, ktorý ľudia hľadajú, a problémy, s ktorými sa stretávajú.

Test riešenia problémov Gorilla

4. Uistite sa, že váš obsah je aktuálny a konzistentný

Je dôležité implementovať jednoduchú SEO taktiku, aby ste sa uistili, že váš obsah je relevantný pre vyhľadávače a je aktuálny. Ak v Google vyhľadáte rok a kľúčové slovo, budete môcť zistiť, či je váš obsah aktuálny alebo nie. Tu môžete urobiť niekoľko vecí. Odporúčame, aby ste si svoj redakčný kalendár naplánovali tak, aby ste svoj obsah navštívili aspoň raz za rok, čím sa zabezpečí, že bude obsahovať najaktuálnejšie informácie. Okrem toho je dobré uviesť rok v názve vášho obsahu, nemal by sa však uvádzať v adrese URL. Udržiavanie roka mimo adresy URL je dôležité, pretože skvelé adresy URL sa nemenia.

5. Vytvárajte pôsobivé newslettre

Existuje veľa rôznych foriem obsahového marketingu, ale jednou z nich, ktorú nemôžeme ignorovať, sú e-mailové marketingové newslettre. V skutočnosti 81 % B2B marketérov uviedlo, že ich e-maily sú ich najpoužívanejšou formou obsahového marketingu. Podľa priemyselných benchmarkov je však priemerná miera otvorenia newslettera 22 %, takže je jasné, že treba urobiť nejakú prácu, pokiaľ ide o to, aby ľudia otvárali newslettre, ktoré dostávajú. Existuje množstvo rôznych vecí, ktoré môžete urobiť, aby ste zvýšili úspech svojej e-mailovej marketingovej kampane.

Dobrým miestom na začatie je zdokonalenie a optimalizácia registračných formulárov. Formuláre na prihlásenie na odber newsletteru by mali byť na vašej webovej lokalite na poprednom mieste a mali by byť rýchle a jednoduché na používanie.

pixabay.com

Okrem toho, keď posielate newlettre, musíte ich udržiavať jednoduché a pútavé. Uistite sa, že ste konzistentní, no každý e-mail ponúka niečo jedinečné. Existuje mnoho rôznych spôsobov, ako sa to dá. Udržujte svoje newslettere čerstvé a zaujímavé. Môžete sa napríklad pripojiť k trendovým témam alebo udalostiam, ako aj začleniť obsah vytvorený používateľmi.

6. Tvorte podrobný obsah

Okrem vyššie uvedených rád je dôležité, aby ste vytvárali dlhší obsah. To, že sa mu vo výsledku vyhľadávača darí lepšie, je známy fakt. To samozrejme neznamená, že by ste svoj obsah mali jednoducho natiahnuť. Musíte zahrnúť všetko, čo čitateľ hľadá, a nič viac. Nadbytočné odseky nepridávajú hodnotu a čitateľa odradia. Namiesto toho odpovedzte na otázky týkajúce sa témy a poskytnite tipy, ktoré čitateľovi pomôžu získať užitočné informácie. Na vyhľadanie týchto informácií môžete použiť pole „Ľudia sa tiež pýtajú“ na Googli.

Uistite sa, že sa budete držať jednej témy na blogový príspevok alebo stránku a zacielite len na jedno alebo dve kľúčové slová. Existuje niekoľko dôvodov, prečo je to dôležité, vrátane nasledujúcich: Keď pokryjete menej kľúčových slov na príspevok alebo stránku, budete mať viac kľúčových slov, ktoré môžete zacieliť na rôzne stránky. Ak napíšete hĺbkový obsah na jedno konkrétne kľúčové slovo, posilníte aktuálnu autoritu Vyhnete sa sebakanibalizácii, keďže sa vyhnete písaniu na všeobecné témy.

7. Recyklujte obsah – historická stratégia optimalizácie

Odporúčame vám tiež použiť historickú stratégiu optimalizácie. Zahŕňa to prepracovanie starého, no napriek tomu kvalitného obsahu. Potom uvidíte, že organické vyhľadávanie a počet potenciálnych zákazníkov za mesiac narastú. Nechcete predsa, aby starší obsah, na ktorom ste tak tvrdo pracovali, vyšiel nazmar.

Ak existuje stále aktuálna téma, má zmysel vynaložiť čas a úsilie na jej opätovné využitie, aby ste ju mohli znova použiť a znova využívať výhody. Vytvorenie pútavého, inovatívneho a užitočného obsahu si vyžaduje talent a čas, takže hľadanie rôznych spôsobov, ako recyklovať existujúci obsah, zaistí, že túto oblasť vášho podnikania zvládnete efektívne.

8. Sledujte svoju výkonnosť pomocou analýzy

V neposlednom rade nemôžeme dostatočne zdôrazniť, aké dôležité je sledovať vašu výkonnosť pomocou analýzy. Kvalitný obsah je kritický, ale ak nepremení divákov na zákazníkov, nebude to pre vaše podnikanie veľa znamenať. Preto je nevyhnutné používať analytiku. Ak budete sledovať, sledovať, sledovať a podávať správy o číslach, budete môcť zistiť, čo funguje, kde je možné vykonať vylepšenia a čo je potrebné úplne zrušiť.

Návštevnosť je životne dôležitá, ale je nevyhnutné zamerať sa aj na konverzné pomery. Analýzy vám navyše umožnia vylepšiť a vylepšiť vašu stratégiu do budúcnosti. Ak si napríklad všimnete, že vašich divákov zaujíma konkrétna téma, môžete sa na to v budúcnosti sústrediť. Zabezpečíte tak, že ľudia strávia na vašej stránke viac času a zvýši sa počet konverzií.

Záverečné slová o raste vašej značky pomocou obsahového marketingu

Toto sú len niektoré z prístupov, ktoré môžete použiť na efektívny marketing svojho podnikania pomocou dobrého obsahu. Dúfame, že tieto tipy a návrhy vám pomôžu úspešne rozvíjať vašu značku.

Keď zvážite, aký dôležitý je obsahový marketing, nie je ťažké pochopiť, prečo by ste sa mali zamerať na túto časť vášho podnikania. Od vytvárania obsahu, ktorý rieši problémy ľudí až po rozosielanie pútavých newsletterov, môžete použiť vyššie uvedené tipy, aby ste posunuli svoju marketingovú stratégiu obsahu vpred. A nezabudnite na pôsobivý webový dizajn.

Zdroj: Scale, www.marketingdonut.co.uk, foto: unsplash.com

žiadne príspevky na zobrazenie