Najväčšie faux pas v marketingu: Buď ich odstránite alebo sa môžete na váš biznis rovno vykašľať

0
Najväčšie faux pas v marketingu: Buď ich odstránite alebo sa môžete na váš biznis rovno vykašľať
Zdroj: Unsplash.com

Rozbehnúť vlastný biznis je veľká výzva, no napomôcť vám môže práve správny marketing. Lenže ak ho zanedbávate, nečakajte zázraky a prekrásne sumy na účte. Na všetkých detailoch záleží. Preto vám prinášame tipy, ako sa vyvarovať tým najväčším chybám!

Ledva si na tom dávate záležať

Portál Forbes radí medzi veľké prešľapy zanedbávania marketingu. Je skutočne veľmi dôležité, koľko času mu venujete a ako si dávate záležať na kampaniach. Práve tie vám vedia poskytnúť podstatné údaje – koľko ľudí zaujali, a na základe toho vám môžu napadnúť ďalšie vylepšenia. Sledovanie výsledkov je v marketingu alfa omega!

Zdroj: Unsplash.com

Zlé určenie cieľovej skupiny

Nie je správne robiť marketing len tak na slepo dúfajúc, že niekoho zaujme. Musíte si jasne určiť svoju cieľovú skupinu. Treba si uvedomiť, že nie každého môže zaujať váš produkt/ služba. Zamerajte sa na konkrétnu skupinu ľudí. Je nevyhnutné, aby ste si zistili ich záujmy, potreby a podľa toho následne vytvárate kampaň.

Rozflákanie vášho budgetu

Samozrejme, na reklame záleží, ale všetkého veľa škodí. Poriadne si premyslite, do čoho sa naozaj oplatí investovať a vymedzte si na marketingové účely samostatný budget. Myslite však na to, že nesmiete prekročiť jeho limity. Spravte si výskum, ktoré stratégie by mohli prospieť vášmu biznisu a nevrážajte do všetkého bezhlavo peniaze.

Nemáte stanovené ciele

Podľa portálu Social Media Today je mimoriadne dôležité, aby ste si presne vytýčili ciele svojej marketingovej kampane. Koho má zaujať? Chcete predávať svoj produkt alebo v niečom vzdelávať potenciálnych záujemcov? Toto sú veľmi dôležité otázky. V súvislosti s nimi by sme vám chceli odporučiť aj marketingový plán, vďaka ktorému budete mať vo všetkom správny prehľad.

Zdroj: Unsplash.com

Nevenujete sa sociálnym sieťam

Pravidelné postovanie na sociálnych sieťach je priam nevyhnutnosť. Nemusíte tam niečo pridávať každý 5 minút, ale nie je na škodu sa sem-tam pripomenúť vašim sledovateľom. Ak ich niečo zaujme, môžu vás odporučiť ďalším ľuďom. Zároveň je to skvelá možnosť, ako komunikovať so svojimi budúcimi zákazníkmi. Prečítajte si, ako funguje algoritmus na Facebooku.

Zdroj: Forbes, Social Media Today

Zdroj fotografií: Unsplash.com

žiadne príspevky na zobrazenie