Snažíte sa preraziť na Instagrame? Dávajte pozor! Tieto chyby odradia vašich followerov

Zdroj: Unsplash.com

Share

Túžite sa stať influencerkou a presadiť si na Instagrame kampaň? Vzhľadom na to, že sociálne siete sú preplnené týmito osobami, niekto by si pomyslel: “Čo by mohlo byť na tom tak ťažké?” Nuž, asi všetko. Práca influencera rozhodne nie je jednoduchá a pri snahe získať väčší počet followerov môžete spraviť viacero chýb. Dávajte si pozor predovšetkým na tieto veci.

Problémy s pridávaním obsahu a jeho kvalitou

Aby ste získali pozornosť väčšieho publika, musíte ho niečím zaujať. Na to môže poslúžiť obsah, ktorý uverejňujete. Portál Unbox social však upozorňuje, že aj v tomto si treba nájsť zlatú strednú cestu. Nadmerné pridávanie fotografií, videí, storiek a pod. nemusí pôsobiť lákavo. Rovnako to platí aj pri slabom uverejňovaní. Skúste si preto vytvoriť harmonogram, kedy publikujete istý príspevok a sledujte najmä štatistiky, kedy by to bolo vhodné.

Ďalší problém, ktorý úzko súvisí s uverejňovaním, je kvalita obsahu. Ak chcete predávať istý produkt alebo službu, bez kvalitnej reklamy to nepôjde. Zabudnite na rozmazané obrázky a dbajte na dobré svetelné podmienky, aby vám potom dodatočná úprava fotografií nerobila problém.

Ľudia poriadne nevedia, kto ste

Keď sa už niekto dostane na váš profil a v Biu máte maximálne uvedené svoje meno a priezvisko, nečakajte od toho “veľké grády”. Správne a zaujímavo vyplnené Bio je na Instagrame povinná jazda, najmä ak sa v tomto priestore snažíte preraziť. Pri propagovaní vašej spoločnosti napíšte, v čom je výnimočná. Nezabudnite priložiť aj url link na jej webovú stránku a pokúste sa v ľuďoch vyvolať zvedavosť.

Využívajte potenciál instastories

Čudovali by ste sa, ale 24-hodinové instastories majú tiež svoje účinky. Najmä ak sa odhodláte k živému vysielaniu alebo vyzvete ľudí, aby sa vás niečo opýtali (Q&A). Týmto spôsobom sa zvyšuje interakcia s vašim publikom a opäť vás môže lepšie spoznať. Samozrejme, nemusíte mať každý večer stream a odpovedať na stovky otázok. No aspoň raz za čas sa takto pripomeňte.

Menej je niekedy viac

Zverejnené posty na Instagrame by mali zaujať nielen vzhľadom, ale aj popisom. Jeho súčasťou sú hashtagy, ktoré môžu prilákať ďalších návštevníkov. Netreba to však s nimi preháňať. Web Business town upozorňuje, že to môže napáchať veľké škody. Pre ľudí totiž nemusí byť atraktívne, keď vidia, že polovicu popisu tvoria iba hashtagy. Rovnako tu je riziko, že použijete zlé výrazy a to uškodí vašej značke a reputácii.

Nezabúdajte na prirodzenosť

Stáva sa, že keď niekto propaguje istú spoločnosť, správa sa ako čo najväčší profesionál. Followeri by ale mohli práve oceniť prirodzenosť, ktorou disponujete. Nebojte sa byť originálne, prirodzené a hlavne sami sebou. Váš obsah by sa týmto spôsobom stane jedinečným a ľudia sa k nemu budú radi vracať. Rovnako sa nezabudnite pôsobiť na ľudské emócie, to je hotový magnet.

Komunikujte so svojimi followermi

Je logické, že keď získate už väčší počet followerov a váš obsah ich naozaj zaujme, dostanete od nich spätnú väzbu. Či už formou komentu alebo správy. Je dôležité, aby ste túto komunikáciu nezanedbávali. V niektorých prípadoch vám môžu poskytnúť feedback, vďaka ktorému môžete ešte vylepšiť svoj obsah. A navyše, ak niekomu naozaj odpíšete, môže mu to totálne zlepšiť deň. Samozrejme, nie vždy sa dá s followermi komunikovať, nemusíte mať na to čas. No keď im odpíšete aspoň zopár slov, určite z vášho profilu len tak rýchlo neodídu.

 

Foto: pexels.com

Zdroj: Unbox social, Business Town

Zdroj fotografie: Unsplash.com