„Skvelé je, že na Digitálnej Univerzite sú ľudia z praxe, ktorí s marketingom denno-denne pracujú, a nie sú to len školské poučky,“ hovorí Katarína Gergelyová, mama a marketérka v jednom.
Aktuálne je na materskej dovolenke, študuje Digitálnu Univerzitu a pracuje, keď deti spia. V každej časti dňa je niekým iným a snaží sa tomu venovať naplno a robiť to čo najlepšie.
V rozhovore nám prezradila:
- prečo sa prihlásila na Digitálnu Univerzitu,
- či považuje štúdium za náročné,
- čo zo štúdia ju najviac obohatilo,
- komu by odporúčala toto štúdium.
Aký bol hlavný dôvod, že ste sa prihlásili na Digitálnu Univerzitu?
Pre mňa ním bol získať viac informácií a mať komplexný obraz o marketingu ako takom, nevnímať ho len cez teóriu vysokej školy a prakticky len to, čo som si vyskúšala v praxi, ale mať o marketingu ucelený obraz.
Ako by ste opísali svoje štúdium na Digitálnej Univerzite? Ktorú formu ste si vybrali a prečo?
Išla som priamo na MBA, pretože som si prečítala čo všetko to obsahuje, veľmi ma to zaujalo a povedala som, že to určite stojí za môj čas a peniaze. Študovala som iba online a všetko som robila po večeroch, keď deti spali, a dalo sa to zvládnuť.
Ako ste boli spokojná s obsahom štúdia?
Prvá časť – certifikát – mi priniesol veľa informácií, dozvedela som sa tam aj nové veci. Druhá časť MBA bola náročná v tom, že som musela byť online a v strehu celý čas počas 11 sobôt a venovať sa workshopom, a popri tom zvládnuť domácnosť a deti. Našťastie mám manžela, ktorý ochotne pomohol, keď bolo treba.
Koľko času vám štúdium zabralo?
Záležalo to všetko aj od projektov a zadaní, ktoré bolo potrebné vypracovať, ale 10-15 hodín týždenne to bolo určite.
Bolo štúdium náročné? Venovali ste sa marketingu už predtým alebo ste sa prihlásili ako začiatočník?
Keďže som robila marketing a hlavne sociálne siete predtým, tak som nenašla neznámy pojem, avšak oblasti ako SEO alebo webstránky mi priniesli veľa nových informácií a bolo to užitočné aj pre budúcnosť a aktuálnu prácu. Celkovo mi však štúdium neprišlo náročné, jedine ak tak časovo.
Čo bolo pre vás to najnáročnejšie a čo vás najviac bavilo?
Náročné to bolo iba časovo, nepovažujem to za náročné, pretože ma to živí a baví, najviac ma bavili pre mňa známe témy ako sociálne siete, copywriting, e-commerce a LinkedIn.
Ktoré témy považujete za najužitočnejšie?
Užitočné to je ako celok, hlavne pre martetérov, ktorí majú pod palcom určitú oblasť a chcú si spraviť napr. vlastnú firmu a chcú mať ucelený obraz o tom, čo celkovo obnáša marketing a aké sú všetky jeho oblasti.
Aké benefity vám štúdium prinieslo?
Spoznala som dokonca aj online super ľudí, dalo mi to obrovský prehľad o všetkých marketingových oblastiach a hlavne som si nasýtila svoju potrebu širokospektrálneho marketingového kurzu, ktorý mi priniesol certifikát a verím, že o mesiac aj úspešné ukončenie MBA.
Používate znalosti z Digitálnej Univerzity aj teraz vo vašej práci?
Áno, na základe toho som spravila napr. web, ktorý vyzerá dobre a to som si myslela, že tvorba webu nie je pre mňa, samozrejme aj novinky zo sveta sociálnych sietí som dostala ako na podnose a viem s tým ďalej pracovať a posúvať sa vedomostne aj pracovne.
Komu by ste toto štúdium odporučili?
Každému, koho baví marketing alebo cíti potrebu zmeny v práci a chcel by robiť niečo z tejto oblasti, za tú cenu je to naozaj kvantum hodnotných informácií. Skvelé je, že sú tam ľudia z praxe, ktorí s tým naozaj denno-denne pracujú, a nie sú to len školské poučky.