Skupina CCC práve podpísala desaťročnú licenčnú zmluvu (s možnosťou predĺženia o ďalšiu dekádu) s Authentic Brands Group, najväčším svetovým poskytovateľom licencií. V rámci partnerstva bude skupina CCC distribuovať širokú škálu produktov Reebok prostredníctvom svojich predajných kanálov (CCC, HalfPrice, eobuwie.pl a Modivo) na 28 trhoch. CCC bude mať tiež oprávnenie prevádzkovať maloobchodné predajne, kiosky shop-in-shop a predajne značky. Skupina CCC sa tak pridáva k trom najväčším maloobchodným hráčom, ktorí sú držiteľmi licencií na značku Reebok v Európe.
Authentic Brands Group (Authentic) je jednou z najväčších svetových licenčných spoločností a vlastní viac ako 40 ikonických a slávnych značiek. Portfólio spoločnosti zahŕňa okrem Reebok aj značky Hunter, Forever 21, Nine West, Aéropostale, Nautica, Juicy Couture a tiež osobné značky ako: Shaquille O’Neal, David Beckham, Prince, Marilyn Monroe, Elvis Presley a Muhammad Ali. Authentic spája silné značky s najlepšími partnermi vo svojej triede a celosvetovou sieťou operátorov, distribútorov a maloobchodníkov. Jej značky generujú viac ako 25 miliárd USD v globálnom maloobchodnom predaji a sú prítomné vo viac ako 150 krajinách.
„Sme radi, že môžeme rozšíriť naše partnerstvo so skupinou CCC o Reebok, tradičnú značku športovej kultúry s lojálnym a aktívnym globálnym publikom,“ povedal Henry Stupp, prezident lifestylovej sekcie Authentic pre EMEA a India. „Odborná znalosť regiónu v oblasti maloobchodu a hlboké pochopenie spotrebiteľského dopytu robí z CCC ideálneho partnera. Poskytujú Reeboku príležitosti a zdroje potrebné na získanie podielu na trhu a zaangažovanie sa v tomto dôležitom regióne. Tešíme sa na úzku spoluprácu s manažérskym tímom CCC na ďalšom rozširovaní globálneho zásahu Reeboku.”
Na základe desaťročnej licenčnej zmluvy (s opciou na predĺženie o ďalšie desaťročie) bude môcť skupina CCC nakupovať produkty priamo z továrne Reebok, predávať ich prostredníctvom vlastných kanálov (CCC, HalfPrice, eobuwie.pl, Modivo) a distribuovať ich prostredníctvom monobrandových obchodov. Dohoda pokrýva všetky kľúčové kategórie produktov: odevy, oblečenie, kabelky a batožinu.
„Authentic je jednou z najväčších globálnych spoločností, ktorá spolupracuje len s najspoľahlivejšími, dôsledne vyberanými partnermi. O to viac sa tešíme, že sa môžeme pridať k tejto vybranej skupine. Pre CCC dohoda znamená prístup k ešte širšej škále produktov Reebok. Je to obchodne najefektívnejší model spolupráce na maximalizáciu ziskových marží. Navyše nám umožní v plnom rozsahu využiť synergie medzi obchodnými líniami a ušetriť. Chceme, aby produkty značky Reebok boli prítomné na všetkých 28 trhoch pokrytých našou Skupinou a v každej z našich obchodných línií – CCC, eobuwie.pl, Modivo a HalfPrice a to online aj offline.“ povedal Dariusz Miłek, generálny riaditeľ skupiny CCC. „Spojením s Authentic chceme európskym zákazníkom poskytnúť pohodlný multikanálový prístup k fantastickému balíku produktov Reebok.“
Reebok inšpiruje, spája a vytvára skvelé produkty pre športovcov a spotrebiteľov na celom svete už po celé generácie. Značka je hlboko zakorenená v profesionálnom športe, kultúre tenisiek a športovom oblečení. Od vytvorenia prvej bežeckej obuvi s hrotmi pred viac ako storočím, cez jej prelomovú technológiu THE PUMP™ až po dnešok s oceňovanými modelmi Nano a Floatride, je Reebok priekopníkom v atletickom priestore a pokračuje v zavádzaní inovácií, ktoré poháňajú toto odvetvie vpred. Reebok Classic Leather a Club C sú ikonami v obuvníckom priemysle vďaka svojim nadčasovým a klasickým dizajnom, ktoré prvýkrát debutovali pred takmer 4 desaťročiami a naďalej sa vyvíjajú aj vďaka netradičným spoluprácam so svetovo uznávanými kreatívcami a dizajnérskymi domami.
Licencia skupiny CCC zahŕňa právo používať ochrannú známku Reebok na účely reklamy a propagácie.
Skupina tiež podpísala licenčnú zmluvu s Authentic na distribúciu dámskej obuvi Nine West a rokuje o ďalšej spolupráci na značkách Authentic. Rozšírenie licenčného portfólia je ďalšou aktivitou, ktorú vyvíja skupina CCC. Umožňuje jej tak poskytovať atraktívnu ponuku pre zákazníkov pri maximalizácii marží.