Začnite písať ak chcete vyhľadať článok

Testovanie je produktový formát magazínov www.akcnezeny.sk a www.akcnemamy.sk, ktorým cieľovej skupine sprostredkúvame  autentickúuveriteľnú a reálnu skúsenosť čitateľa (cieľovej skupiny) s komunikovaným produktom či službou klienta. Prostredníctvom tejto skúsenosti si môžu čitatelia produkt či službu ohmatať, vyskúšať či zistiť, ako funguje.

akcne zeny interbeauty incheba

Ako testovanie prebieha?

  • Testovanie prebieha na webe
  • Všetky aktivity súvisiace s testovaním zdieľame na našich stránkach na Facebooku a Instagrame
  • Ženy, ktoré testujú, nijakým spôsobom neovplyvňujeme. Motivujeme ich k spontánnym dôveryhodným vyjadreniam
  • Výsledok testovania (ako aj všetky výstupy) finálne schvaľuje klient pred publikovaním.

Cieľovou skupinou sú akčné ženy v rôznych životných situáciách

Tehotné aj netehotné, mamičky aj babičky, usilovné študentky, podnikateľky či špičkové manažérky… Spája ich záujem urobiť pre seba viac a tiež túžba po tom, aby v živote robili to, čo milujúV reálnom aj vo virtuálnom živote sú veľmi aktívne, čo sa prejavuje aj na našich weboch. Akčné ženy do magazínov aktívne prispievajú, informácie zdieľajú vlastnými komunikačnými kanálmi (často s obrovskou komunitou fanúšikov a followerov) a na eventoch samy vystupujú ako spíkerky.


mesačne 150 000+ čitateľov


Výhody testovania akčnými ženami a mamami:

  • Šírenie povedomia o značke v komunite tisícok žien – primárne aj sekundárne. Naše magazíny pracujú s aktívnym publikom, nie s pasívnym (ktoré komunikovaný obsah zvyčajne len prijíma a neposúva ďalej). Naše čitateľky s obsahom ďalej pracujú a šíria ho vo vlastných komunitách, v ktorých sa osobne angažujú.
  • Konkrétna skúsenosť zákazníka s produktom/službou publikovaná nezávislým magazínom
  • Foto a video dokumentácia s reálnymi ukážkami, ako sa s produktom pracuje, ako vyzerá, ako príde v krabici po zakúpení, ako sa inštaluje a pod.
  • Výstup z testovania môže byť referenčným odkazom pre klienta na jeho komunikačných kanáloch
  • Možnosť zasielať aktuálne informácie reálnym zákazníkom, ktorí majú o značku / produkt záujem – sami sa o účasť v testovaní uchádzajú a aktívne pre to niečo urobia.

Ako testovanie prebieha?

Každé testovanie v magazínoch akčných žien a mám je individuálne a zostavené podľa potrieb klienta a špecifík jeho produktov či služieb. Spoločne definujeme cieľ testovania, identifikujeme potreby a spoločne nastavíme jeho priebeh. Zvyčajne testovanie trvá približne 2 mesiace a pozostáva z niekoľkých krokov:

Promo otvára natívny text z dielne redakcie – úvodný článok, v ktorom zaujímavou a nenásilnou formou predstavíme produkt či službu.

Testovanie_nativny text

Pokračujeme testovacou výzvou, v ktorom pripomenieme produkt a službu a vysvetlíme, o čo v testovaní ide. Ženy sa na testovanie hlásia podľa inštrukcií.


Testovanie uzatvára výstup testovania, ktoré produkt či službu osobne testovali.

testovanie_vystup testovania

Priebeh testovania vyhodnotíme klientovi v záverečnom reporte.

Cenu testovania radi vyhotovíme na základe jeho špecifík, požiadaviek, v závislosti od administratívnej či kreatívnej náročnosti jeho priebehu a vyhodnotenia.

REFERENCIE

“Sme radi, že sme mohli byť súčasťou tohto sympatického projektu. Určite nám to pomohlo zviditeľniť sa aj v iných kruhoch. Celá spolupráca bola veľmi príjemná a kedykoľvek si ju radi zopakujeme.”

Ivo Pózel – Zakladateľ Infinuty

“Testovanie s portálom akcnemamy.sk a akcnezeny.sk je skvelý spôsob ako si preveriť Váš výrobok u Vašej cieľovej skupiny… Musím vyzdvihnúť profesionalitu teamu Akčné ženy pre ich precíznosť, kreativitu a samostatnosť pri príprave testovania našich výrobkov a to aj pri rozsahu 200 respondentiek. Obzvlášť veľké poďakovanie patrí za super spoluprácu pani Martinke, ktorá to manažuje bravúrne. Palec nahor!!!”

Monika Ebertová – Distribútor značky Multi-Mam

“Otestovať kreatívne gél na intímnu hygienu, nájsť tú správnu cieľovku, ktorá rieši problém a urobiť pritom pekný viral, tomu sa hovorí skvelá práca. Portálu akcnezeny.sk sa podarilo osloviť množstvo žien a vybrali sme si 30, ktoré s nami otestovali Lactofeel. Výsledky boli rukolapné, praktické a zároveň s pridanou mediálnou hodnotou. Testovanie je skvelým napojením značky na našu reálnu cieľovku.”

Michaela Španková – PR & Marketing značky Exeltis Pharma

“Našu novú radu kozmetiky pre zrelú pleť sme dali otestovať priamo redaktorke z českej redakcie Akční ženy. Testovala ju dlhodobejšie, keďže výsledky sa dostavia až po pravidelnom užívaní a bola nadmieru spokojná. My sme rovnako veľmi spokojné, s Akčnými ženami spolupracujeme pravidelne.”

Lucia Klebercova – zakladateľka značky Dulcia Natural

“S Akčnými ženami spolupracujeme už druhý rok. Vyhovuje nám najmä ich osobný prístup, kreativita spolupráce a, samozrejme, akčnosť, ktorá je typická i pre naše nez. kozmetické poradkyne. Do testu sme zaradili naše opaľovacie a regeneračné prípravky, ktoré boli testované priamo z letných dovoleniek z rôznych destinácií. Na testovanie sme získali veľmi pozitívne ohlasy.

Eva Brezovská, marketingová špecialistka značky Mary Kay

Akčné ženy sú skutočne akčné a taká bola aj naša spoločná testovačka vlaku Metropolitan – Slovenská strela. Môžem len vrele odporúčať. Testovanie je veľmi živá forma reklamy a zároveň možnosť získať spätnú väzbu.”

Tomáš Kováč – riaditeľ odboru komunikácie a hovorca

“Testovanie s akčnými mamami prebehlo výborne. Zapojiť sa chcelo množstvo mamičiek. Redaktorky vybrali 3, s ktorými sme následne testovali novú Paula strakatú tortu. Je radosť spájať sa takto s reálnymi spotrebiteľkami, ktorým sa naše produkty páčia a majú ich rady. Je to dobrá referencia a zároveň dôležitá spätná väzba s postrehmi priamo od spotrebiteliek.”

Tomáš Kováč – riaditeľ odboru komunikácie a hovorca

X