Speváčka Celeste Buckingham hovorí: „Páčia sa mi unikátne veci, ktoré majú svoj príbeh.” A možno práve preto sa stala tvárou medzinárodnej značky šperkov YES Jewellery.
Kampaň, ktorá podporuje sebalásku a jej mottom je „Povedz si svoje áno,” oslovila aj Celeste. Vznikla tak výnimočná spolupráca, kde si sadli obe strany aj názorovo, aj vizuálnym ladením.
Šperky sú ako niť, ktorá sa vinie životom každej z nás. Pomáhajú nám vyjadriť emócie, uchovávame si v nich spomienky na vzácne okamihy, pomáhajú nám vyniknúť alebo zapadnúť. Ich krehká krása ožíva pri pohľade na nich, príbehy v nich ukryté sa často odohrávajú len v spomienkach ich majiteľky.
Celeste v rozhovore prezradila:
- Ako sa začal príbeh spojenia Celeste Buckingham so značkou YES Jewellery?
- Ako sa cítila počas natáčania klipu?
- Aké šperky majú pre ňu najväčšiu hodnotu?
- Akú výraznú črtu má zo ženskej línie svojej rodiny?
Prečo si sa rozhodla prijať ponuku na spoluprácu s YES Jewellery?
Čo sa spoluprác týka, som dosť vyberavá. Veľmi mi záleží na tom, aby spoločnosť, s ktorou spolupracujem, rešpektovala každého človeka bez ohľadu na veľkosť, výzor, pôvod a aby bola etická, aj čo sa výroby týka. Páči sa mi tiež to, ako má YES nastavenú komunikáciu – v Poľsku sa ich kampane považujú za kontroverzné, no podľa mňa sú krásne, lebo sú tam reálni ľudia a ženy v reálnych situáciách. Za mňa je to taký „match made in heaven“ – asi prvýkrát som natrafila na spoluprácu, kde si sedíme výzorovo, názorovo a ja dúfam a verím, že som pre nich zatiaľ tou správnou tvárou.
Našla si si v kolekciách niečo, pri čom ti zasvietili oči?
Áno, sú tam krásne veci, je to úplne môj štýl – aj kolekcia Metropolitan, v ktorej som fotila kampaňové vizuály a ktorú môžete vidieť aj v spote. YES Jewellery sú podľa mňa krásnym stredom medzi klasickými šperkami a modernými kúskami, ktoré ulahodia vkusu súčasných žien. Páči sa mi aj to, že si tam niečo pre seba nájde žena, ktorá má radšej minimalistické šperky ako La Prima, menej tradičné ako Megastone, alebo extravagantnejšie kolekcie ako Scarlet či Marcasites.
Spomínaš spot. Aké bolo natáčanie? Môžeme sa tešiť na výsledok?
Bolo náročné – ale v podstate len z toho dôvodu, že bolo dlhé. Páčilo sa mi, ako to bolo celé kreatívne vymyslené, nebolo ťažké sa so scenárom stotožniť, lebo som tam v podstate hrala samú seba. Ženu, ktorá má aj také aj onaké dni. Inak musím povedať, že som sa počas celého natáčania cítila fakt krásna – no nie tak umelo.
Štábu sa podarilo podčiarknuť na mne to, čo je pekné – dokázali to zvýrazniť. Páčilo sa mi tiež, že rešpektovali moju veľkosť, výšku, inakosť – to iránske vo mne. Celé to bolo veľmi pekné a myslím, že výsledok hovorí sám za seba a dúfam, že sa bude páčiť. Video:
Akú úlohu hrajú v tvojom živote šperky?
Odjakživa som mala rada šperky. Nezáležalo na tom, či to boli lacné bižu veci alebo vintage kúsky, ktoré som pozbierala po second-handoch v USA. So šperkami mám, povedala by som dokonca silnejší vzťah, ako s módou. Obliekam sa jednoducho a práve tie šperky urobia aj z jednoduchého outfitu niečo zaujímavé. Páčia sa mi unikátne veci, ktoré majú svoj príbeh. Preto pre mňa veľa znamená, keď šperk od niekoho dostanem – mám jeden prsteň od babičky – spája sa mi s ním veľmi pekný sentiment, kvôli ktorému ho ani nenosím, len ho mám odložený a obdivujem ho.
Podobne to mám aj s prvým skutočným šperkom od mamy – je to taký set retiazky a náušníc s modrými zirkónmi, ktoré som dostala ako 9-ročná. Strašne dospelo som si pripadala! Odložila som si aj prsteň od bývalého priateľa – sme dobrí kamaráti a medailu s iránskymi symbolmi od jeho mamy, ktorá ma má veľmi rada. Mám ich schované ako také „keepsakes“ kusy, s ktorými sa mi viažu pekné spomienky.
Spomínaš mamu, babku – akú výraznú črtu si v sebe nesieš zo svojej ženskej línie?
Pre mňa naša ženská línia znamená silu. Vnímam to tak, že sila je u nás to najvýraznejšie, čo môže byť – u nás sú ženy skoro až nesmrteľné bytosti, ktoré sú schopné prekonať všetko. V mojej „bubline“ neexistuje, že by žena mala stáť bokom, že by bola menejcenná. Tento pocit som začala spoznávať až so vstupom do sveta šoubiznisu. Vtedy som si uvedomila, že množstvo ľudí ženy vníma len ako ozdoby a prešla som si aj fázami, že som uvažovala, či do takého sveta viem patriť a robiť to, čo ma napĺňa.
V kampani, ktorú si pre YES Jewellery natočila, odznieva silné posolstvo. Kedy si si ty povedala svoje ÁNO? Nastal u teba „YES“ moment?
Myslím si, že to bolo nedávno. Roky rokúce som sa dostávala z vyhorenia, zníženého sebavedomia a nedostatku sebalásky. Riešila som to profesionálne aj osobne, odsťahovala som sa a rozmýšľala som nad tým, čo ďalej – ako človek, ako žena. Minulý rok som sa musela venovať aj celkom zásadným zdravotným veciam a vtedy som si povedala – dosť bolo sebaľútosti. Stačilo. Maj sa rada taká, aká si a snaž sa, aby tebe bolo lepšie. Nie všetkým naokolo. Aby si ty bola zdravá, aby si ty bola šťastná. Keď som to začala vnímať takto a podľa toho žiť, veľa vecí sa mi zlepšilo. Dostala som znova chuť robiť hudbu a už sa nebudím ráno s pocitom, že nie som dosť.
YES Jewellery, značka, ktorá vás bude baviť
Na svetových trhoch a v reklamných kruhoch zaujala odvážnymi komunikačnými kampaňami, ktoré sa dotýkajú celospoločenských tém súvisiacich so ženami, ženskosťou a schopnosťou nasledujúcich generácií meniť svet k lepšiemu. To je vízia značky, ktorú chce prostredníctvom šperkov a kampaní šíriť aj na Slovensku. Tvárou, ambasádorkou a nositeľkou tohto posolstva sa pre český a slovenský trh stala Celeste Buckingham, ktorú už onedlho uvidíte v najnovšej reklamnej kampani aj na vizuáloch YES Jewellery. V ponuke predajní na Slovensku nájdete na jednej ploche striebro, zlato, ale aj diamanty a drahé kamene v rôznych dizajnoch, z ktorých si vyberie každý. Viac aj na www.yesjewellery.com.
Zdroj: YES jewellery