Česká dizajnová značka VUCH v auguste 2023 otvorila svoj prvý kamenný obchod na Slovensku. Bratislavská predajňa v novej časti nákupného centra Eurovea v Bratislave je tretím kamenným obchodom značky, ktorá prevádzkuje showroomy aj v českej Chrudimi a v Prahe.
Módna značka doteraz na Slovensku a v ďalších krajinách Európy pôsobí primárne ako e-shop. Otvorením showroomu v Bratislave chce VUCH osloviť nových zákazníkov aj posilniť pozíciu na trhu inovatívnym dizajnom a kvalitným spracovaním.
Slovenskí zákazníci nájdu v novom showroome v Eurovea II s rozlohou 100 m 2 ochutnávky z celého portfólia značky – batohy, kabelky, peňaženky, topánky a ďalšie doplnky okrem oblečenia. Predajňa VUCH v Eurovea II je otvorená denne od 10,00 do 21,00 hodiny.
„Tešíme sa, že môžeme našim zákazníkom poskytnúť prvotriedny osobný servis a ich obľúbené produkty na dosah ruky v krásnom prostredí nášho nového showroomu.
Bratislavská predajňa ponúka ochutnávku našej ponuky, počnúc batohmi, cez kabelky, obuv až po rôzne doplnky. Zákazníci tak majú meeting point, možnosť si veci vyskúšať, poznať nás a byť s nami,“ hovorí Martin Kůs, spoluzakladateľ značky Vuch.
Bratislavská predajňa ponúkne čoskoro zákazníkom možnosť vyzdvihnúť si osobne aj svoje online objednávky. „Vyzdvihnutie objednávok plánujeme spustiť niekedy na prelome septembra a októbra tohto roku, až si budeme istí, že nová predajňa je dobre zabehnutá a všetky procesy sú doladené. Chceme našim slovenským zákazníkom poskytnú čo možno najlepší servis a zamestnancom dať priestor spoznať všetky procesy dopodrobna, aby sme sa vyvarovali prípadným procesným chybám,” prezrádza Martin Kůs.
Podľa nej značka v budúcnosti nevylučuje otvorenie ďalších kamenných predajní v závislosti od záujmu zákazníkov i podmienok podnikateľského prostredia na Slovensku. Už túto jeseň prinesie do bratislavského showroomu VUCH množstvo noviniek. Objavia sa úplne nové dizajny spolu s redizajnovanými produktami a nové verzie už predávaných modelov. VUCH rozšíri svoje portfólio naprieč kolekciami.
Fanúšikovia značky sa tak môžu tešiť na ďalšie produkty z ikonickej bodkovanej kolekcie Cuttie Dotty, pripravené sú tiež elegantnejšie modely v rámci kolekcie Shape of Diamond, ale aj jednoduché čisté dizajny kolekcie Simply V. Najviac noviniek zákazníčky nájdu v kategórii crossbody kabelky, kde pribudne sedem nových kúskov.
A práve kabelky sú najobľúbenejším a najpredávanejším produktom značky medzi slovenskými zákazníkmi. Aktuálne medzi najpredávanejšie VUCH kabelky patrí model Coalie z kolekcie SimplyV a na druhom mieste je to model Fossy z kolekcie Shape of Diamonds, tretím najobľúbenejším výrobkov za radu kabeliek je model Carrie z kolekcie Shape of Diamonds. V peňaženkách vedie zase model Lance, batohom zase kraľujú modely Zane, Joanna či Linton.
O značke VUCH
Príbeh značky VUCH sa začal písať v roku 2015 v českom meste Chrudim, kedy vznikla myšlienka a celý koncept značky VUCH. V roku 2016 značka uviedla na trh prvú kolekciu kabeliek a odvtedy pribudli do portfólia peňaženky, šperky, hodinky, slnečné okuliare, batohy, spodné prádlo, oblečenie a obuv.
Aktuálne sú produkty VUCH online dostupné pre svojich fanúšikov po celej Európe. Na slovenský trh značka vstúpila v roku 2016. V júni 2023 otvorila v Bratislave svoj prvý kamenný obchod. Viac informácií nájdete na: https://www.vuch.info/nas-pribeh
Foto na titulke: Interiér predajne VUCH, Bratislava OC Eurovea. Zdroj fotografie: VUCH CZ