Hoci koronasituácia zatvorila väčšinu obchodov, prevažná časť predajní v najväčšom nákupnom centre na Slovensku Avion funguje neustále cez vlastné e-shopy.
Mnohé z nich majú v Avione aj svoje výdajné miesta. Zákazníci si tak môžu dopriať nákupy v novoročných zľavách až do 70 % formou online nákupov a vyzdvihnúť si balíček v Avione spolu s kávou alebo jedlom so sebou.
Okrem potravín, lekární a drogérie, služieb mobilných operátorov, bánk či čistiarní, pošty sú v Avione k dispozícii aj mnohé prevádzky v Gastro pasáži.
Dobroty so sebou
„So sebou“ si tak zákazníci môžu popri nákupoch vyzdvihnúť aj dobroty z celého sveta ako vietnamské Pho, talianske cestoviny na rôzne spôsoby z I LOVE PASTA alebo čerstvo upečenú pizzu z PIZZA HUT. Pre vegetariánov je ideálny napríklad Hummus a Couscous bar a pre milovníkov mäsa Regal Burger.
„Robíme všetko pre to, aby zákazníci Avionu mali aj počas lockdownu prístup nielen k potravinám a rozmanitým službám, ale aj k svojim obľúbeným značkám a výpredajom. V aktuálnych podmienkach sa niektoré predajne dočasne zmenili na výdajne ako napríklad ZARA Slovensko, DATART či NAY. Jednotlivé veci stačí objednať v e-shope a v Avione si ich jednoducho vyzdvihnúť. Na webstránke Avionu sme vytvorili samostatnú sekciu, kde pravidelne aktualizujeme zoznam otvorených výdajných miest našich predajní. Väčšina značiek však má aj vlastné e-shopy.
Podporme prevádzky
Túto iniciatívu sme podporili špeciálnou online kampaňou. Podporujeme tak aj prevádzky, ktoré nemajú práve v našom nákupnom centre výdajné miesto. Z takéhoto predaja síce naše centrum neprofituje, no v týchto ťažkých časoch považujeme za veľmi dôležité pomôcť našim nájomníkom a ich biznisu,“ vysvetľuje Katarína Michaliaková, marketingová manažérka Avionu v Bratislave, ktorý patrí do skupiny INGKA Centres.
Novoročné výpredaje podľa nej potrvajú približne do konca februára a zľavy prevažne módy, športového tovaru či elektroniky sa pohybujú až do 70 %.
Aktuálny zoznam výdajných miest a e-shopov predajní v Avione nájdu zákazníci na webstránke avion.sk a na sociálnych sieťach centra. Avion pripravil pre zákazníkov aj niekoľko tipov, ako nakupovať rozumne len to, čo skutočne milujeme. Tipy neplatia len pre výpredaje, ale sú použiteľné kedykoľvek:
1. Naplánujte si veci, ktoré potrebujete kúpiť. Spravte si zoznam a snažte sa vyhnúť impulzívnym nákupom a nákupom za odmenu, ktoré sú často ovplyvnené emóciami a bývajú nepremyslené.
2. Porovnajte si jednotlivé ponuky dostupné na trhu. Sledujte materiály, recenzie, odporúčania známych. Porovnajte si jednotlivé funkcie a zvážte, ktoré z nich sú pre vás dôležité. Následne si vyberte tú najlepšiu ponuku.
3. Odolajte takým produktom, ktoré naozaj nepotrebujete. Aj keď sú skutočne výhodné.
4. Nebojte sa zbaviť svojich starých vecí, ktoré už neplnia svoju funkciu, a nahraďte ich novými. Staré darujte, separujte či pošlite ďalej tomu, komu ešte poslúžia.
5. Nakupujte to, čo skutočne milujete a prinesie vám dlhodobo pridanú hodnotu.
Zdroj: Avion Bratislava
————-
AVION v Bratislave je najväčšie nákupné centrum na Slovensku s prenajímateľnou plochou vyše 100-tisíc m 2 . Centrum vlastní investor, developer a správca – spoločnosť INGKA Centres.
INGKA Centres (predtým IKEA Centres) patrí do skupiny INGKA Group. Jej poslaním je stavať, rozvíjať a spravovať nákupné centrá pre čo najširší okruh zákazníkov v spolupráci so svojím kotevným nájomníkom – obchodnými domami IKEA. Spoločnosť INGKA Centres ponúka príležitosť na vznik spoločenských miest budúcnosti, záleží jej na posilňovaní vzťahu s nájomníkmi a na rozširovaní nových maloobchodných riešení v medzinárodnom meradle. INGKA Centres vlastní a spravuje celkovo 45 nákupných centier v 15 krajinách sveta – v Číne, Európe a Rusku. Centrá majú dokopy vyše 3,2 milióna štvorcových metrov prenajímateľnej plochy a približne 480 miliónov návštevníkov ročne.