Dáša Juríkova počas svojej kariéry riadila marketing a komunikáciu viacerých nadnárodných spoločností. Jej kampane získali množstvo domácich a zahraničných ocenení v oblasti kreativity a efektivity. Aktuálne získala ocenenie marketér roka 2019. Ako víťazka bude reprezentovať Slovensko aj v medzinárodnej súťaži Global Marketer OF THE YEAR.
V minulom roku prebrala komunikáciu značky Slovenská sporitelňa. Pod jej taktovkou vznikol úspešný koncept #mamnato a zároveň prišla Slovenská sporiteľňa s informáciou, že už nebude prispievať vo verejnom priestore k vizuálnemu smogu.
https://www.instagram.com/p/B5Pqg8Rnzb4/
Komunikácia bez billboardov a taktiež grant #mamnato, cielia na motiváciu ľudí transformovať Slovensko na modernú a zodpovednú krajinu. Grant #mamnato podporuje množstvo projektov zameraných na komunity, vzdelávanie, sociálnu pomoc, ochranu zdravia, životného prostredia, šport či kultúru.
Na shortliste Marketéra roka 2019 sa umiestnili okrem Dáši Juríkovej – riaditeľky odboru Stretégie a rozvoja značky Slovenskej sporitelne aj:
Mirka Uhnak – výkonná riaditeľka Mini Tech MBA for women
Katarína Hozáková – Head of marketing, Pernod Ricard Slovakia
Čítajte aj: Čas ukáže, kto robí svoju prácu aj s láskou
Nominácie navrhovala odborná verejnosť. Z potvrdených návrhov porota zložená z členov združenia “Ľudia z marketingu” vybrala troch marketérov na shortlist. Marketér roka vedie marketing značky, ktorá počas predošlého roka úspešne komunikovala a získala si tak všeobecné uznanie v komunite marketingových profesionálov. Minulý rok získal toto ocenenie Juraj Holub zo spoločnosti Slido.
Občianske združenie Ľudia z marketingu (LzM) má za cieľ vybudovať komunitu expertov a osobností, ktorí úspešne pôsobili či pôsobia ako marketingoví riaditelia, manažéri, komunikační experti a stratégovia u top 200 zadávateľov reklamy, s úmyslom kultivovať prostredie marketingu na Slovensku prostredníctvom zdieľania skúseností, inšpirácie, vzdelávania a nastavovania trhových štandardov.
zdroj foto: Twitter