Ako efektívne použiť peniaze na kampaň na Facebooku a ušetriť?

0
Ako efektívne použiť peniaze na kampaň na Facebooku a ušetriť?
unaplsash.com

Ako míňať peniaze na kampane na Facebooku efektívne? Pozrite si tento kontrolný checklist o zadávaní rozpočtu na reklamy, aby ste dosahovali ešte lepšie výsledky.

Ako váš rozpočet ovplyvňuje výkonnosť kampane?

Váš rozpočet je jedným z najdôležitejších faktorov určujúcich úspech vašej reklamy. S dostatočným rozpočtom môže doručovací systém Meta zobraziť vašu reklamu viacerým ľuďom a zistiť, kto s najväčšou pravdepodobnosťou podnikne nejaké kroky.

Nedávne zmeny v digitálnej reklame viedli k tomu, že inzerenti mali k dispozícii menej údajov a niektoré spoločnosti zaznamenali pokles výkonnosti a vyššie náklady. Chceme vám poradiť, aby ste uspeli.

Váš rozpočet je jednou z najdôležitejších zložiek úspechu vašej reklamy. Využite ho čo najlepšie pomocou týchto 4 tipov na zníženie nákladov na reklamu.

1. Konsolidujte svoje kampane a súpravy reklám

Zníženie počtu reklamných sád a kampaní môže pomôcť udržať vaše reklamy konkurencieschopné v reklamnej aukcii Meta tým, že koncentrujete svoj rozpočet. Zníženie počtu súprav reklám môže tiež pomôcť vašim reklamám rýchlejšie ukončiť fázu učenia.

  • Pozastavte reklamy a skupiny reklám, ktorých publiká sa prekrývajú, najmä tie, ktoré majú nízku výkonnosť.
  • Skúste skombinovať súpravy reklám, ktoré majú rôzne publiká alebo umiestnenia, no rovnakú kreatívu.
  • Pokúste sa spustiť naraz iba jednu kampaň, pokiaľ vaše kampane nemajú odlišné ciele, ako je získavanie zákazníkov a konverzie.
pixabay.com

2. Rozšírte zacielenie na publikum

Malé firmy, ktoré vo svojich kampaniach používali široké zacielenie, čo je zacielenie na miesto, vek alebo pohlavie, dosiahli v priemere o 12 % nižšiu CPA (cost per action) v porovnaní s kampaňami, ktoré nepoužívali široké zacielenie.

  • Používajte iba zacielenie podľa veku, pohlavia a polohy.
  • Ak pridáte podrobné zacielenie, uistite sa, že je zapnuté rozšírenie podrobného zacielenia.
  • Pri vytváraní sady reklám si pozrite Odhadovanú veľkosť publika v časti „Definovanie publika“.

Ak chcete, aby váš rozpočet oslovil viac ľudí, zvážte rozšírenie publika. Pre väčšinu inzerentov je ideálne publikum aspoň 2 milióny.

3. Zapnite umiestnenia Advantage+

Umiestnenia Advantage+ umožňujú nášmu systému nájsť cenovo najefektívnejšie možnosti na Facebooku, Instagrame, Audience Network a Messengeri. Vďaka viacerým možnostiam dokáže systém v reálnom čase určiť, kde reklamy dosiahnu najlepšie výsledky za najnižšiu cenu.

  • Ak chcete použiť umiestnenia Advantage+, vyberte túto možnosť pri vytváraní sady reklám v Správcovi reklám.

4. Uistite sa, že sú vaše reklamy vhodné pre mobilné zariadenia

Malé firmy, ktoré vo svojich kampaniach použili kreatívu typu Mobile-First, čo je videokreatíva s vertikálnym pomerom strán (výška > šírka) alebo trvaním 15 sekúnd alebo menej, dosiahli v priemere o 12 % nižšiu CPA v porovnaní s kampaňami, ktoré nepoužívajte Mobile-First Creative.

  • Uistite sa, že je vaše video vertikálne, nie horizontálne.
  • Udržujte dĺžku videa na 15 sekúnd alebo menej.
  • Vo videoreklamách upútajte pozornosť a v prvých 3 sekundách umiestnite svoje hlavné posolstvo značky alebo produktu.

Mnoho vašich zákazníkov si prezerá Facebook a Instagram na svojich mobilných telefónoch. Existuje niekoľko spôsobov, ako zabezpečiť, aby vaše reklamy vyzerali na mobilných telefónoch skvele.

„Nastavenie optimálneho rozpočtu pre vašu kampaň je dôležité na zlepšenie návratnosti investícií do reklám.“ – Deepak Agarwal, spoluzakladateľ, Desiclik

Vyskúšajte tieto ďalšie tipy, ktoré vám pomôžu posunúť váš rozpočet ešte ďalej.

Nastavte A/B testovanie

Na to, aby ste našli najvhodnejšiu reklamnú kreatívu, umiestnenie alebo publikum pre svoje kampane, môžete použiť vstavaný nástroj na testovanie A/B od Meta. Meta rozdelí váš rozpočet medzi dve možnosti a výsledky môžete merať na základe ceny za výsledok alebo nárastu ceny za konverziu.

Keď nájdete víťaza, pomôže vám to znížiť náklady na reklamu a získať viac výsledkov – napríklad Advokátska kancelária Jeremyho P. Harvilla zaznamenala o 46 % nižšie náklady na výsledok a o 88 % viac nových správ v dôsledku svojho A/B testu.

Ak chcete nastaviť A/B test, vyberte kampaň alebo súpravu reklám v Správcovi reklám a kliknite na tlačidlo označené A/B test.

Zobrazujte svoje reklamy aspoň 7 dní

Ak chcete systému doručovania poskytnúť čas na optimalizáciu, nezabudnite spustiť svoje reklamy aspoň 7 dní. To vám pomôže získať čo najviac výsledkov z vášho rozpočtu.

Optimalizujte pre správny cieľ

Pri nastavovaní reklamy sa uistite, že ste pre svoje obchodné ciele vybrali správny cieľ.
Získajte viac informácií o optimalizácii na základe cieľa reklamy.

Vyskúšajte „vždy zapnutý“ prístup k vašej reklame

Udržiavanie „vždy zapnutej“ reklamy môže vašej firme časom pomôcť dosiahnuť viac výsledkov.

Ak však váš reklamný rozpočet nepostačuje na nepretržité spúšťanie kampaní počas celého roka, je najlepšie uprednostniť výdavky na reklamu počas sezónne relevantných období, ako sú sviatky a hlavné nákupné sezóny.

Ste pripravení začať?

žiadne príspevky na zobrazenie