Aké benefity prináša firmám testovanie produktov?

www.freepik.com

Share

Úspešnosť vášho produktu na trhu po jeho uvedení je rozhodujúca. Či už patríte medzi Startup firmu, alebo dlhodobo etablovanú značku, potrebujete novinkám zabezpečiť úspešný štart. 

Rozhodujúce preň bude najmä šírenie povedomia medzi potenciálnymi zákazníkmiKľúčom k vášmu úspechu sa stane šírenie na sociálnych sieťach, pretože ponúkajú jednu z najuniverzálnejších, nákladovo najefektívnejších a najuveriteľnejších metód na oslovenie vašich zákazníkov a zároveň aj získanie spätnej väzby. Práve tento účel spĺňa testovanie produktov s Akčnými ženami.  

Otestujte s Akčnými ženami váš produkt alebo službu počas leta a posuňte vaše produkty medzi tisícky aktívnych žien! Napíšte svoj dopyt našej Radke. 

Street fashion photo created by haritanita – www.freepik.com

Výhody používania sociálnych sietí na testovanie produktov

Transparentnosť. Sociálne médiá podporujú transparentnosť. Uistite sa, že máte pripravenú stratégiu a marketingový plán zverejňovania príspevkov na sociálne siete. Za predpokladu, že už nejaký ten čas používate marketingovú stratégiu sociálnych médií, pravdepodobne už máte vybudovanú skupinu sledovateľov. Sociálne médiá umožňujú vyjadriť smerovanie a hodnoty vašej značky a uľahčujú vám budovať skutočné vzťahy so zákazníkmi. Transparentnosť a uveriteľnosť, ktorú sociálne siete ponúkajú, prispievajú k dôvere a zákazníci s väčšou pravdepodobnosťou využijú možnosť kúpiť si váš nový produkt, ak už vašej značke dôverujú.

Zvedavosť. Sociálne médiá vytvárajú vo vašich sledovateľoch očakávania a zvedavosť. Stavte svoje najväčšie eso na tajomstvom opradený pripravovaný produkt alebo kampaň. Tí, ktorí sú vašej značke verní, budú ostro sledovať váš profil na sociálnych sieťach. Akonáhle uvediete nový produkt na trh, oni budú prví, ktorí sa to dozvedia a budú sa cítiť ako dôležitá súčasť komunity.

Testovanie produktového radu Bupi

Zaujímavé profily. Využite siete mikroinfluencerov a zaujímavých profilov na sociálnych sieťach. Nový, zatiaľ netestovaný produkt môže ťažiť z odporúčaní skutočných užívateľov. Pošlite svoj produkt potenciálnym zákazníkom, ktorí oňho majú skutočný záujem a budú ho šíriť ďalej na svojej sieti a informovať svoju vlastnú užívateľskú základňu. Nemusí ísť len o veľkých influencerov, ale aj o menšie zaujímavé profily na sociálnych sieťach. Aj tie majú rozhodne svoj dosah.

Jednoduchosť. Obsah na sociálnych sieťach je veľmi ľahké zdieľať ďalej. Čím jednoduchšie umožníte potenciálnym zákazníkom navzájom si povedať o vašom produkte, tým je pravdepodobnejšie, že tak urobia. Keď môžu jednoducho označiť priateľa a nechať ho nahliadnuť do svojich fotiek alebo videí, urobia veľa práce za vás sami.

Otestujte s Akčnými ženami váš produkt alebo službu počas leta a posuňte vaše produkty medzi tisícky aktívnych žien! Napíšte svoj dopyt našej Radke. 

Testovanie produktov Bora Tree

Aký je pre vás dosah samotného testovania produktov?

Testovanie dáva produktu lepšiu šancu preraziť na trh. Keď bude hodnota produktu dostatočne zrejmá, zákazníci uprednostnia nákup vášho produktu pred akýmkoľvek iným konkurenčným produktom. Testovanie vám zabezpečí osobnú skúsenosť testeriek, ich podrobné recenzie a vytvorí tak pocit dôveryhodnosti vo vašich ďalších potenciálnych zákazníkoch nehovoriac o tom, že aj vy sami ich oveľa lepšie spoznáte a získate tiež informácie o tom, čo by ste mohli na vašich produktoch ešte viac zlepšiť.

Spätná väzba k testovanému produktu je pre vás nesmierne cenná informácia. Je veľmi pravdepodobné, že vaši zákazníci vám poskytnú naozaj úprimnú a pravdivú spätnú väzbu. To vám dáva priestor vaše produkty neustále meniť a zlepšovať. Ďalším benefitom je fakt, že ak si testerky vaše produkty obľúbia, je veľká šanca, že si ich budú kupovať opakovane a odporučia ich aj ďalším ľuďom vo svojom okolí. Vaša klientska základňa sa tak bude zväčšovať sama takmer bez vášho pričinenia.

Influence marketing je ozaj silným marketingovým nástrojom. Funguje tým spôsobom, že ak potenciálny klient uvidí zaujímavý produkt na sociálnych sieťach ľudí, ktorých názory si váži a necháva sa nimi inšpirovať, pocíti silné nutkanie zakúpiť si ho tiež. To premení vášho potenciálneho na skutočného zákazníka, ktorý, ak bude s produktom spokojný, bude sa k nemu opakovane vracať a stane sa z neho váš verný zákazník. Tento ukazovateľ je veľmi dobre merateľný na základe zľavových kupónov, ktoré sú súčasťou testovania s Akčnými ženami. 

Testovanie látok z eshopu Bargertex

Prostredníctvom testovania bude naplnených hneď niekoľko úspešných marketingových bodov smerovania vašej značky:

  1. Testerka produkt vyskúša a stane sa z nej váš potenciálny zákazník.
  2. Prostredníctvom sociálnych sietí a recenzie na produkt testerka svojou zdieľanou skúsenosťou s produktom ovplyvní svoje okolie.
  3. Sledovatelia testerky si rovnako kúpia váš produkt, pretože sú naň zvedaví a chcú ho vyskúšať.
  4. Pomocou zľavových kupónov poskytnutých v závere testovania si získate ďalších zákazníkov.

V skratke sa dozviete viac o našom testovaní aj priamo na stránke Otestujte.sk alebo v našom Mediakite Akčné ženy. 

Obrázky zdroj: Freepik, archív testeriek