Lenka Rebrová: Prinášame inovácie, ktoré klientom uľahčia podnikanie, šetria čas a náklady

Share

Čo najviac uľahčí život podnikateľovi? Aké dostupné inovácie a produkty sú na trhu? O tom sme sa rozprávali s produktovou špecialistkou Tatra banky, Lenkou Rebrovou, ktorá dlhé roky pôsobí v bankovom sektore.

Roky sa pohybujete v o sfére bankovníctva a financií. Ktorá oblasť je vám najbližšia?

Najbližšia mi je jednoznačne oblasť SME (Small and Medium Enterprise) – čiže firmy s obratom do 5 mil. EUR, oblasť poskytovania úverov, hľadanie riešení financovania na mieru a komplexná obsluha firemného segmentu – účty, platobný styk, POS terminály…

Ste produktová špecialistka, s čím za vami najčastejšie chodia klienti?

Dlhé roky som pôsobila ako riaditeľ pobočky, ako zástupca regionálneho riaditeľa pre oblasť small business banking, takže klienti za mňou dlhodobo chodia s požiadavkou na financovanie. Tatra banka však nie sú len výhodné úvery pre klientov. Snažíme sa klientom prinášať rôzne inovácie, ktoré im uľahčia podnikanie, šetria čas, náklady.

Takáto inovácia je práve Premium API – automatické párovanie platieb, takže od zavedenia služby v minulom roku sa na mňa klienti obracajú aj s otázkou ako implementovať Premium API v ich firme.

Ako by ste dvoma vetami opísali, čo je systém Premium API TB?

Premium API je prepojenie medzi vaším účtovným/fakturačným softvérom a firemným účtom. Bez toho, aby ste sa prihlásili do internet bankingu, tak priamo vo vašom účtovnom/fakturačnom software vidíme v reálnom čase (online) všetky uhradené faktúry.

Pre koho je určený? Je aj pre začínajúcich podnikateľov?

Premium API TB je určené pre všetky podnikateľské subjekty – od úplne nových firiem až po veľkých, korporátnych klientov, bez ohľadu na predmet podnikania alebo obrat.

Aké hlavné výhody poskytuje užívateľom?

V jednom systéme vidí užívateľ všetko, čo potrebuje na riadenie svojho cash flow, nepotrebuje sa prihlasovať do internet bankingu, nemusí si kopírovať variabilný symbol a vyhľadávať úhrady… Veľkým benefitom je aj to, že do fakturačného systému si viem pridať účty vedené aj v iných bankách. Okrem Tatra banky si dokážem pridať aj účty vedené v SLSP, VÚB, ČSOB, Fio banke a Raiffeisen banke.

Ak som napr. majiteľom e-shopu, tak hneď, ako mi klient za tovar zaplatí, viem mu ho odoslať a nemusím čakať na výpis z banky. Premium API mi zabezpečí, že klient e-shopu má svoju objednávku minimálne o deň skôr… čo je pre e-shop určite konkurenčná výhoda.

Na aký typ podnikania sú tieto systémy najvhodnejšie?

Mimoriadne vhodná je táto služba pre e-shopy, pre firmy, ktoré prevádzkujú zľavové portály, pre poskytovateľov internetových služieb, ale aj pre správcov bytov, pre mestá, pre školy… Pre všetky firmy, ktoré majú väčší počet účtovných položiek.

Je finančne náročná implementácia a prevádzka systému Premium API?

Existujú 2 typy pripojenia – jeden cez našich partnerov – napr. KROS, SuperFaktúra, Accai, aMusevity, FLOWii, HRIIS, Billdu, E3M, Trovi, Účto+, kde sa klient pripojí za pár klikov.

Väčšie firmy si vytvárajú vlastné pripojenia, ku ktorým im pošleme kompletnú dokumentáciu a sme kedykoľvek k dispozícii, ak vzniknú otázky zo strany klienta.

Čo sa dozvedia účastníčky webináru Účtovné a CRM systémy a automatizácia?

Dozvedia sa, že TB prináša inováciu, ktorá im usporí to najcennejšie – čas. Tento ušetrený čas môžu venovať svojim klientom, rodine, záujmom.

Na webinár sa ZADARMO môžete prihlásiť tu.

Čo máte na svojej práci najradšej? Čo vás najviac motivuje?

Spokojný klient. Ak ma klient odporučí ďalej. Ak vidím, že business nášho klienta rastie aj vďaka našim riešeniam.

Informácie o Premium API nájdete tu.