Aké sú najnovšie trendy v podnikaní? Aké chyby najčastejšie robia podnikatelia? Ako využívať financie z Európskej únie? Novinky o umelej inteligencii a digitalizácii, marketing v praxi, workshopy,…
To všetko na vás čaká na biznis konferencii Slovenskej sporiteľne, ktorá sa uskutoční 19. októbra v Starej tržnici v Bratislave. Biznis konferencia Slovenskej sporiteľne bude pravdepodobne ten najväčší event pre malých a stredných podnikateľov na Slovensku.
Inšpirácie z budovania svetovej značky
Bývalá riaditeľka brandu LEGO a aktuálna šéfka stratégie značky Lufthansa, Sara Riis-Carstensen, porozpráva o premene LEGA na jednu z najúspešnejších značiek na svete.
Financovanie inovácií zo zdrojov Európskej únie
Aj na Slovensku sú firmy, ktoré úspešne financovali svoje inovácie cez Európsku radu pre inovácie (EIC), zriadenú Európskou komisiou. Ako na to, prezradí členka správnej rady EIC Anita Krohn Traaseth.
Biznis konferencia Slovenskej sporiteľne je podujatie najmä pre malých a stredných podnikateľov
Jama levova: Odvaha je kľúčová
Populárna biznisová TV show prichádza aj na Slovensko. Traja z jej investorov v rozhovore s Petrom Krutilom prezradia viac o tejto jedinečnej skúsenosti aj o rôznych aspektoch podnikania, v ktorom sú úspešní.
Aké sú najnovšie trendy v podnikaní?
Digitalizácia a automatizácia vo výrobnom priemysle. Umelá inteligencia v praxi. Inovačné trendy v obchode a službách. Dáta a digitálne platby. Štyria renomovaní spíkri o trendoch v biznise, ktoré by mala poznať každá úspešná firma.
atraktívni spíkri, úspešné podnikateľské príbehy, stretnUTIA s novýMI biznis partnermi
O chybách, vyhorení aj kreativite
Aké najčastejšie chyby robia malé a stredné firmy? V čom sa môžu podnikatelia inšpirovať v kreatívnom priemysle? A ako si nastaviť udržateľný wellbeing pri vysokom pracovnom vyťažení? Tri úspešné osobnosti vám prezradia viac.
Workshopy, ktoré stoja za to
Od špičkových facilitátorov na workshopoch pripravených na mieru sa dozviete hodnotné novinky v témach ako digitalizácia SME firiem, umelá inteligencia v praxi, marketing a budovanie značky v B2B či finančné zdravie firmy.