“Treba podporovať ženy, aby mali sebavedomie,” hovorí všestranný influencer Matúš “Matty” Drien.
Matty je brand manager B2B/B2C vo Všeobecnej zdravotnej poisťovni, spoluzakladateľ značky Enclava a moderátor podcastu V trojke. Stretli sme ho na tlačovej konferencii Trhu kože, kde nám prezradil:
- ako vzniklo spojenie s podujatím Trh kože a prečo ho podporuje,
- ako založil vlastnú značku Enclava,
- o akých veciach hovorí v podcastoch najradšej.
Ako vzniklo spojenie teba a Trhu kože a prečo si sa ho rozhodol podporiť?
Videli sme veľmi dojímavý klip o žene s ochorením kože. Skús nám niečo povedať zo zákulisia tvorby toho klipu, ako k tomu prišlo?
Rada by som sa spýtala na tvoju značku Enclava. Ako vznikla?
A plánuješ ešte nejako rozšíriť sortiment šatiek? Lebo v eshope máš aj náhrdelníky…
Čo je také najdôležitejšie pri vzniku menších značiek? Ako v súčastnosti dobre uchopiť marketing?
Venuješ sa aj podcastom – čo je tvojou najobľúbenejšou témou alebo čo rád rozoberáš v podcastoch?
Pôsobíš ako influencer, je niekedy ťažké vyvážiť autenticitu s komerciou? Akých tém sa rád chytáš? Berieš iba to, čo je ti srdcu blízke, alebo robíš kompromisy?
Práve Akčné ženy mi pomohli dostať sa do témy Most medzi generáciami, absolvoval som panelovú diskusiu a čaká ma teraz ďalšia už 7. novembra na Equal Pay Day v Bratislave. Tiež sme mali EPD talks so Simonou Tarnózcy, kde mi prischla táto téma, ktorá mi je srdcu veľmi blízka.
Ale keď sa bavíme o témach, ktoré by sme si mali vyberať, myslím si, že je veľmi dôležité venovať sa každej téme, ktorá vie pomôcť spoločnosti alebo nejakej skupine ľudí. Ako vy riešite Equal Pay Day a rovnosť platov, tak si myslím si, že táto téma je veľmi aktuálna aj medzi mladými ľuďmi a medzi generáciou Z. Preto som aj súčasťou Akčných žien a som rád, že dávate príležitosť aj nám mladým na takéto témy reagovať.
Aké máš plány do budúcnosti?
Končím svoj fulltime job, po štyroch rokoch končím, a idem oddychovať, ale takým mojím štýlom. Idem sa venovať svojim projektom. Uvidíme, kam ma vietor zaveje, ja nerád veci priveľmi plánujem. Aj táto kampaň vznikla tak veľmi jednoducho, že jeden týždeň sme točili onlinový spot na sociálne siete a druhý týždeň to bol televízny spot. Nechávam to tak voľne a pocitovo, nechávam sa niesť, uvidíme, čo príde, ale teším sa.