22.8.2022 (Webnoviny.sk) – Prieskum renomovanej agentúry GfK z júla tohto roku opäť potvrdil prvenstvo Kauflandu v absolútnom počte vystavení slovenských výrobkov medzi maloobchodnými reťazcami. Svoje líderstvo navyše zdôraznil nárastom oproti roku 2021 o 322 vystavení na celkovo 6 475 vystavení v tomto roku. Tento nárast dokazuje aj to, že reťazec svoju ponuku slovenského sortimentu neustále obohacuje.
Agentúra pravidelne realizuje spomínaný prieskum v 32 tovarových kategóriách a 92 podkategóriách. Percentuálny podiel vystavení slovenských produktov závisí od počtu vystavených produktov v regáloch a od veľkosti predajnej plochy, čiže od šírky ponúkaného sortimentu – tá je vo všetkých 32 sledovaných kategóriách v Kauflande najvyššia. Inými slovami: reťazec svojim zákazníkom ponúka v širokom sortimente pod jednou strechou najväčší počet vystavení slovenských produktov, z ktorých si môžu vyberať.
“Podpora domácich producentov patrí dlhodobo k našim prioritám a opätovne potvrdené prvé miesto v prieskume agentúry GfK je toho dôkazom. Sme hrdí, že naše dlhodobé projekty na podporu slovenských výrobcov prinášajú konkrétne výsledky a zákazníci môžu v našich predajniach nájsť čoraz viac kvalitných slovenských výrobkov za výhodnú cenu,” konštatuje Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.
Jedným z projektov na podporu domácich producentov slovenských potravín vyrobených zo slovenských surovín je produktový rad K-Z lásky k tradícii. Výrobky tejto značky nájdu zákazníci vo všetkých 73 predajniach Kaufland naprieč Slovenskom a dva z nich, konkrétne Spišské párky a Zemiakové lokše, sa tento rok umiestnili medzi víťazmi ankety Voľba spotrebiteľov. Široký sortiment výrobkov s tradičnou receptúrou, ale aj trendových noviniek prináša projekt Z našich regiónov zastrešujúci menších výrobcov, ktorí zatiaľ nemajú dostatočné kapacity na zásobovanie celej siete, ale ponúkajú produkty v predajniach vo svojom regióne. Okrem toho v regáloch predajní Kaufland nájdu kupujúci 100 % slovenské hovädzie a bravčové mäso s garantovaným pôvodom a sezónne tiež 100 % slovenské jahňacie mäso.
Informačný servis
Viac k témam: PR, Prieskum, Slovenské výrobky
Zdroj: Webnoviny.sk – Podľa prieskumu agentúry GfK ponúka Kaufland najviac vystavení slovenských produktov © SITA Všetky práva vyhradené.