Kreativita pri písaní nepozná hraníc a každým ťahom pera alebo ťuknutím na klávesnici otvára nekonečné možnosti. Je to tanec predstavivosti, kde sa slová stávajú ťahmi štetca a maľujú krajiny našej mysle.
Kreativita v písaní je alchýmia, ktorá premieňa všedné myšlienky na neobyčajné príbehy, ktoré spájajú emócie a nápady. Je to umenie vytvárať svety, postavy a príbehy, ktoré čitateľom zarezonujú a podnietia ich predstavivosť.
Kreativita písania je v konečnom dôsledku nekonečnou cestou sebavyjadrenia, na ktorej sa autori odvážia preskúmať hĺbku svojej fantázie a priniesť príbehy, ktoré očaria a inšpirujú. Viete, že je možné sa toto umenie naučiť?
Pozývame vás na obľúbený Linkedin workshop s edukatívnym podtónom To si píš, že si kreatívna, ktorý sme zorganizovali v spolupráci si Matejom Valom.
Matej Valo hovorí o tom, ako sa stal kreatívnym v tomto rozhovore.
Naučíte sa kreativite
Ak chcete držať krok s dobou, nesmiete chýbať na pracovnej platforme – biznisovej sociálnej sieti, ktorá prepája odborníkov z rôznych oblastí celého sveta. A ňou je Linkedin.
Vidíme sa 6. mája 2024 o 13:30 na Jarošovej 1 v Bratislave – 8. poschodie.
Viete, že kreativite sa môže naučiť každý?
A presne pre to sme si pre vás v spolupráci s marketingovým expertom a lektorom Matejom Valom pripravili workshop, na ktorom vám Matej ukáže
Osnova workshopu
- Ako písať príspevky na sociálne siete
- V čom je háčik prvej vety?
- Ukážky, vzory a šablóny postov
- Storytelling = umenie príbehov
- Obsahová stratégia
- Kde hľadať inšpirácie na témy
- Top 4 AI nástroje na písanie a úpravu textov
Čo je potrebné si priniesť so sebou?
– počítač
– pripravte si tému, produkt, o ktorom chcete ľuďom povedať
– vaše otázky pre školiteľa
KEDY A KDE:
6. mája 2024 od 13:30 do 17:00 hod., Bratislava – Jarošova Office centre 1.
O ŠKOLITEĽOVI
Matej Valo:„Nemám prirodzený talent na písanie. Išla mi matematika. Vďaka vzdelávaniu sa mi však podarilo vypracovať z podpriemerného copywritera na kreatívneho riaditeľa agentúry, porotcu súťaží a získať 28 ocenení.
Tvoril som pre veľké firmy (O2, Slovnaft…) aj pre malé neziskovky. Vtedy som pochopil, že vďaka kreatívnemu marketingu môžete uspieť aj s obmedzeným rozpočtom. Mojím poslaním je preto pomôcť malým podnikateľom a firmám zaujať v dobe hyperkonkurencie. Pomocou sily slov, kreativity, AI a budovania značky. A moje hodnoty? Verím v silu vzdelávania, pokoru a ľudskosť.“
Ocenenia: 14x Klinec, 4x Effie, 6x Prokop, 4x Digital Pie