4 fantastické príklady e-mailového marketingu, ktoré vás inšpirujú

0
4 fantastické príklady e-mailového marketingu, ktoré vás inšpirujú

Používate emailmarketing? Iste si lámete hlavu nad tým, ako zaujať. Našli sme štyri najlepšie príklady, ktorými sa môžete inšpirovať pri vašich kampaniach.

Dotyk ľudskosti od Harry’s

Na vrchole lockdownu počas COVID-19 sa Harry dokonale zorientoval vo veľmi citlivom čase na rozosielanie propagačných e-mailov. Zatiaľ čo mnohé značky sa snažili nájsť to správne posolstvo, ich e-mail bol nielen originálny, ale poskytoval aj niečo použiteľné, čo pomohlo ich zákazníkom ukázať, že im na nich skutočne záleží. Majstrovsky prepojili svoje posolstvo s aktualizáciou spoločnosti a informovali zákazníkov, že sú stále plne funkční a budú poskytovať spoľahlivé služby počas celej pandémie.

Hlavná pointa: Akcie hovoria hlasnejšie ako slová. Poskytnite použiteľné spôsoby, ako pomôcť a vyhnúť sa všeobecným slovám súcitu.

elementor.com

Casper: Srdečné privítanie

Vždy, keď si zákazník kúpi matrac, Casper pošle personalizovaný e-mail s privítaním nového, nadšeného zákazníka. Poskytujú množstvo zdrojov o tom, ako dosiahnuť lepší spánok a ako produkt lepšie používať, aby ste z neho vyťažili maximum. To nielen zlepšuje zážitok z nákupu, ale tiež znižuje pravdepodobnosť, že kupujúci budú mať výčitky svedomia. Koniec koncov, kúpa matraca je jednou z najväčších investícií, ktoré vo svojom dome urobíte.

Hlavná pointa: Použite e-mail na zlepšenie zážitku z registrácie. Potešte svojich zákazníkov, aby používali váš produkt, aby ste znížili svoje šance na výčitky svedomia kupujúceho.

Prečítajte si: 15 zlepšovákov na posielanie emailov

elementor.com

Prispôsobte sa zákazníkovi ako Spotify

Spotify Wrapped je jednou z najúspešnejších obsahových marketingových kampaní všetkých čias. Nielenže je skutočný zážitok z platformy Spotify skvelý, ale rovnako pôsobivé sú aj ich propagačné e-maily. Poskytujú ohromujúci dizajn s prispôsobenými štatistikami, ktoré priťahujú zvedavosť poslucháča. Existuje jasná výzva na akciu, ktorá láka čitateľa, aby si pozrel svoje štatistiky zabalené v Spotify. Správa je jasná, stručná a priamočiara.

Hlavná pointa: Menej je viac. Prispôsobte si svoj obsah, upútajte pozornosť čitateľa úžasnými vizuálmi a vzbudzujte zvedavosť, aby ste sa preklikli až k svojej CTA.

Prečítajte si: Odosielanie takýchto emailov vám môže spôsobiť nespavosť

elementor.com

Gamifikujte svoje e-maily ako Chick-fil-A

Chick-fil-A zaujme nových zákazníkov pomocou e-mailu na vyhľadávanie slov. Na rozdiel od odvážneho a pestrofarebného e-mailu Spotify nasledovali hlas vlastnej značky, aby vytvorili zábavný, veselý a pútavý e-mail, v ktorom oznámili svoj nový broskyňový letný nápoj.

Hlavná pointa: nepotrebujete vždy povedať niečo jedinečné! Bavte sa a urobte to interaktívne.

elementor.com

Čestné uznanie: Neočakávaná chyba HBO Max

Chyba, ktorá rozbila internet, si zaslúži čestné uznanie, pretože niekedy musíte nechať príležitosti na náhodu. Stážista HBO Max omylom rozoslal testovací e-mail všetkým predplatiteľom HBO Max a internet odpovedal s ohromujúcou podporou. Niekedy sa stane to najneočakávanejšie a vy máte príležitosť to využiť. Zdravý tweet HBO Max sa stretol s ohromujúcou podporou stážistu, s ktorým mnohí sympatizovali s ich vlastnými hororovými príbehmi.

elementor.com

Využite tieto poznatky

S viac ako 144 miliardami e-mailov odoslaných každý deň marketingoví špecialisti využívajú jeden z najziskovejších kanálov súčasnosti. E-mailový marketing je oveľa zložitejší ako nejaká luxusná grafika a copywriting, ale na dosiahnutie úspechu zahŕňa strategickú kombináciu merania, testovania a automatizácie.

Ak sa pozriete pod kapotu e-mailového marketingu, existuje veľa technických aspektov, ako je doručovateľnosť, umiestnenie doručenej pošty a správa IP adresy odosielateľa. Existujú aj stratégie, ako sa vyhnúť označeniu ako spam odosielaním vysoko relevantných e-mailov tým správnym príjemcom.

Aby ste sa teraz oboznámili s tým, ako vybudovať úspešnú e-mailovú stratégiu, je čas, aby ste si ju vytvorili sami. Či už vytvárate informačné bulletiny, akvizičné e-maily, zadržiavacie e-maily alebo propagačné e-maily (alebo všetky vyššie uvedené), majte na pamäti, že vždy testujete!

Zdroj: elementor.com

žiadne príspevky na zobrazenie