5 chýb, ktoré robia ľudia na sociálnych sieťach: Na toto si fakt dávajte pozor!

0
5 chýb, ktoré robia ľudia na sociálnych sieťach: Na toto si fakt dávajte pozor!
Zdroj: Unsplash.com

Učíme sa celý život. Aj keď niekto trávi všetok čas na sociálnych sieťach a myslí si, že ich perfektne pozná, stále môže robiť veľké chyby. A verte, rozhodne ich nie je málo. Odborníci dávajú do pozornosti tieto veci:

Zlá adaptácia

V prvom rade je dôležité uvedomiť si, na akej sociálnej sieti budeme uverejňovať obsah. Musíme dostatočne poznať našu cieľovú skupinu a jej záujmy. Tom Vozniak (OPTIZMO Technologies, LLC) vysvetlil pre Forbes, že to, čo sa vám dobre chytilo na Facebooku, môže totálne pohorieť na TikToku. Prispôsobte, resp. adaptujte svoj obsah na danú sociálnu sieť.

Málo angažovanosti

Dnes to už naozaj nie je o tom, že zavesíte na sociálnu sieť fotografiu alebo video a pribudnú vám tisíce followerov. Musíte sa snažiť. Je nevyhnutné, aby ste boli kreatívni. Súčasťou vášho obsahu by mala byť pridaná hodnota, originalita. A hlavne, dbajte na detaily. Používajte správne hashtagy, rozmery fotografií a nezabúdajte na nich označovať ľudí. Vďaka tomu môžete naštartovať konverzácie a následne sa vám zvýši interaktivita na profile.

Zdroj: Unsplash.com

Ignorácia

Medzi interaktivitu, ktorú naozaj potrebujete, patria aj komenty. Prečo by ste ich teda mali ignorovať? Liam Quinn z Reach Interactive tvrdí, že nevšímanie si komentárov patrí medzi ďalšie obrovské chyby. Ak sa vám nechce vypisovať litánie, okej. Ale odpovedzte aspoň prostredníctvom emoji alebo dajte like na daný komentár. Je dôležité, aby vaši sledovatelia vedeli a cítili, že si ich všímate.

Hotový teleshop

V dnešnej dobe je už úplne pochopiteľné, že sa niekto živí propagáciou na sociálnych sieťach. Ale nerobte si z profilu čisto teleshop. Ľudí začnú časom otravovať výzvy, aby ste si niečo kúpili. Treba zaujať aj vašou osobnosťou, prípadne unikátnosťou vašej firmy, s ktorou sa snažíte preraziť. Dajte im príbeh, originalitu, získajte si ich inak než len zľavovými kódikmi a súťažami.

unsplash.com

Uprednostňujete kvantitu

Portál Buffer spravil zaujímavý experiment. Sledoval, ako sa správalo jeho publikum na Facebooku, keď pridávali viac a potom menej príspevkov. Omnoho lepší efekt malo, keď pridávali toho menej (napr. jeden alebo dva posty denne), no za to kvalitné veci. Ich dosah a interakcie sa vďaka tomu trojnásobne zvýšili. To už znie dobre, však? Pamätajte, riaďte sa radšej kvalitou, než kvantitou. A navyše, vďaka tomu, že budete uverejňovať menej obsahu, si lepšie uvedomíte, ktorý sa oplatí zdieľať.

Zdroj: Forbes, Buffer

žiadne príspevky na zobrazenie