9 najlepších nástrojov na plánovanie príspevkov a vytváranie obsahu na sociálne siete

0
9 najlepších nástrojov na plánovanie príspevkov a vytváranie obsahu na sociálne siete
pixabay.com
Správne nástroje sociálnych sietí vám pomôžu vybudovať povedomie o značke, kontaktovať zákazníkov, zvýšiť návštevnosť a dokonca pomôcť predávať produkty a služby.
Či už ste vlastníkom malého podniku, tvorcom obsahu alebo podnikateľom, tieto nástroje vám môžu pomôcť ušetriť čas. Tieto aplikácie môžu zefektívniť váš pracovný čas, vytvárať vizuálny obsah, sledovať výkon vašich sociálnych médií a zabezpečiť, aby sa váš obsah dostal k správnemu publiku v správnom čase.
Ako však viete, ktorý nástroj je pre vás najlepší? Zostavili sme pre vás 9 najlepších nástrojov pre sociálne siete, ktoré vám pomôžu spravovať, vytvárať a plánovať vaše sociálne účty.

Čo sú nástroje sociálnych sietí?

Nástroje sociálnych sietí vám umožňujú plánovať, vytvárať, organizovať a analyzovať vaše príspevky a účty na sociálnych sieťach.
Existujú tri kľúčové typy nástrojov sociálnych sietí:
  • platformy určené na interakciu s používateľmi,
  • publikačné platformy na plánovanie vašich príspevkov a
  • programy konkurenčnej analýzy na získanie prehľadu o vašich príspevkoch.

Okrem toho existujú dizajnové nástroje, ktoré môžete použiť na vytváranie obsahu. V závislosti od toho, čo potrebujete a aké platformy sociálnych sietí používate, je dôležité nájsť pre vás ten správny nástroj.

Prečo potrebujeme nástroje sociálnych sietí?

Nástroje na správu sociálnych sietí zefektívňujú proces uverejňovania tým, že odstraňujú potrebu presúvať sa medzi mnohými platformami. Môžete si naplánovať všetko na jednom mieste, aby boli posty konzistentné. Potom môžete posty uverejniť naraz alebo upraviť a odoslať podľa potreby.

V kombinácii s analytickými nástrojmi sociálnych sietí získate údaje, ktoré potrebujete na posúdenie marketingovej stratégie. Umožňujú vám zistiť, čo funguje a čo nie. Samozrejme, nepotrebujete len nástroje na správu, plánovanie a analýzu sociálnych sietí. Nástroje na návrhy postov sociálnych sietí sú rovnako dôležité, lebo pomáhajú vytvárať obrazové prostriedky pre vaše platformy. Môžu to byť príbehy, príspevky, titulné obrázky a bannery a animované súbory GIFká alebo videá, vďaka ktorým bude váš obsah pútavejší a dynamickejší.

Aké nástroje sociálnych sietí by ste si mali vybrať?

Neexistuje správna alebo nesprávna odpoveď. Všetko závisí od vašich potrieb ako používateľa sociálnych sietí. Uvedomte si, že naučiť sa používať nástroje sociálnych sietí si vyžaduje čas. Môže to trvať niekoľko dní alebo dokonca niekoľko mesiacov. Investovanie do týchto nástrojov vám však môže pomôcť dosiahnuť vaše ciele – zvýšenie sledovanosti, oslovenie publika a zvýšenie návštevnosti.

Pomôže vám to udržať identitu vašej značky konzistentnú a vďaka nej pochopíte, čo vaše publikum chce a potrebuje. Väčšina nástrojov sociálnych médií má bezplatné verzie, ale aj platené plány. Premyslite si svoj rozpočet a potreby svojho podnikania, a potom si pozrite našich 9 najlepších nástrojov sociálnych sietí, ktoré vám pomôžu vybrať si správnu platformu alebo platformy, aby ste boli úspešní.

Chcete sa vzdelávať? Pozrite si našu ponuku webinárov.

9 najlepších nástrojov sociálnych sietí

  • Hootsuite
  • Later
  • MeetEdgar
  • Buffer
  • Buzzsumo
  • Sprout Social
  • VistaCreate
  • Adobe Creative Cloud Express
  • Desygner

1. Hootsuite

Hootsuite je hybridný nástroj sociálnych sietí, pretože ho možno použiť na plánovanie, správu, analýzu a sociálny obchod. Vyniká však najmä ako nástroj na plánovanie na sociálne siete. Okrem možností plánovania a publikovania môžete použiť aj streamy sociálnych sietí.

Tieto streamy vám pomáhajú monitorovať vaše účty sledovaním nových sledovateľov, hodnotení páči sa mi a zmienok. Pretože sa ľahko používa, je to jedna z najlepších platforiem obsahovej stratégie pre malé podniky a tvorcov obsahu. Všetky plány majú prístup na Instagram, Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn a Youtube.

Výhody

  • Monitoruje viacero streamov sociálnych médií na jednom mieste
  • Jednoduché prezeranie analytických údajov z naplánovaných príspevkov
  • Prehľadné zacielenie na publikum a agregácia sociálnych sietí
  • Aktualizované možnosti počúvania sociálnych sietí

Zápory

  • Obmedzená funkčnosť bezplatných plánov
  • Má prístup iba k trom účtom sociálnych médií
  • Náklady sa môžu pri platenom pláne rýchlo zvýšiť
  • Naučiť sa používať Hootsuite môže chvíľu trvať

Cena

  • Zadarmo: 1 používateľ a 2 účty
  • Professional: 49 USD mesačne pre 1 používateľa a 10 účtov
  • Team: 129 $ mesačne pre 3 používateľov a 20 účtov
  • Business: 739 USD mesačne 5 používateľov a 35 účtov
  • Enterprise: kontaktujte pre ceny pre 5+ používateľov a 50+ účtov

2. Later 

Later pomáha malým podnikom, manažérom sociálnych sietí a tvorcom využiť silu úspešnej marketingovej stratégie, ako aj plánovania na sociálne siete. Má plánovač štýlu drag and drop, ktorý sa ľahko používa a pomôže vám naplánovať mesačné príspevky na sociálnych sieťach v priebehu niekoľkých minút. Hoci je určený hlavne pre Instagram, dá sa použiť aj pre Facebook, Twitter, Pinterest, Tik Tok a LinkedIn.

Výhody

  • Príbehy Instagramu si môžete naplánovať vopred
  • Vaše plánované príspevky sa doručia do vášho mobilu
  • Môžete sledovať výkon hashtagov vašich sociálnych médií

Zápory

  • Zameriava sa na vizuálne aplikácie ako Instagram a ignoruje videoobsah
  • Príspevky na sociálnych sieťach sa neplánujú automaticky
  • Potrebujete obchodné účty sociálnych médií

Cena

  • Starter: 15 $ mesačne pre 1 používateľa a 1 sociálnu súpravu (sociálna súprava obsahuje 6 sociálnych profilov, 1 na platformu)
  • Growth: 40 USD/mesiac pre 3 používateľov a 3 sociálne skupiny
  • Advanced: 80 $ mesačne pre 6 používateľov a 6 sociálnych súborov

3. MeetEdgar

MeetEdgar je nový druh nástroja sociálnych sietí nabitý skvelými vychytávkami na ušetrenie času. Váš feed bude každý deň dopĺňať jedinečným, vždy aktuálnym obsahom. Je to automatický plánovač sociálnych sietí, ktorý za vás zapisuje a vyberá obsah. Je jednoduchý a ľahko použiteľný, šetrí veľa času, pokiaľ ide o uverejňovanie a plánovanie príspevkov na sociálnych sieťach. Platforma tiež zhromažďuje údaje o tom, kedy je vaše publikum najpravdepodobnejšie online, a navrhuje najlepšie časy na uverejňovanie, aby sa maximalizovala viditeľnosť v kanáloch sociálnych médií.

Výhody

  • Sťahuje obsah z knižníc obsahu
  • Váš obsah možno automaticky opakovať na základe vášho kalendára
  • Je prispôsobený malým podnikom, tvorcom a podnikateľom
  • Cenové plány sú dostupné

Zápory

  • Žiadny prístup na správu skutočných konverzácií
  • K dispozícii sú obmedzené nástroje na podávanie správ
  • Na každú platformu sa musíte prihlásiť samostatne

Cena

  • Mesačný plán Eddie: 29,99 $ mesačne, pre 20 používateľov a 5 účtov
  • Ročný plán Edgar: 49,99 $ mesačne, pre 20 používateľov a 25 účtov

4. Buffer

Buffer je komplexná aplikácia pre vaše potreby na sociálnych sieťach. Na platforme môžete publikovať svoje príspevky, analyzovať, ako sa im darí, odpovedať na zmienky a komunikovať so zákazníkmi. Existujú aj funkcie na zoskupenie príspevkov kampane, aby ste videli, ako sa im darí. Má tiež praktický kalendár na plánovanie vašich príspevkov. Vďaka čistej a ľahko použiteľnej platforme je skvelý pre malé podniky a jednotlivcov, ktorí chcú začať organizovať svoje účty na sociálnych sieťach.

Výhody

  • Jednoduché a ľahko použiteľné rozhranie
  • Má podrobnú analýzu výkonnosti, ktorá vám môže pomôcť rásť a optimalizovať vašu sledovanosť
  • Môže na neho pridať väčšinu sociálnych platforiem (Twitter, Facebook, Instagram, Instagram stories, Pinterest, LinkedIn)

Zápory

  • Vysoká cena za jednoduché funkcie, ako je tímová správa a viac používateľov
  • Ak chcete získať prístup k funkciám analýzy a interakcie, musíte zaplatiť predplatné

Cena

  • Zadarmo až pre 3 účty (vhodné pre ľudí, ktorí práve začínajú)
  • Essentials: 6 $/mesiac na sociálny kanál
  • Team: 12 $ mesačne na sociálny kanál
  • Agency: 120 USD mesačne za 10 sociálnych kanálov

5. Buzzsumo

Buzzsumo je nástroj pre sociálne siete, ktorý vám poskytuje údaje a analýzy na rozvoj vašej sociálnej a obsahovej stratégie. Prostredníctvom platformy môžete vidieť, ako sa darí vašim príspevkom a účtom, ako sú podrobnosti o zapojení vašich príspevkov a kto ich zdieľa a kde sa zdieľajú. Okrem analýzy, ktorú Buzzsumo poskytuje, existujú aj výskumné nástroje, ktoré vám pomôžu objaviť trendy, prieskum kľúčových slov a dokonca vám pomôžu nájsť influencerov, ktorí môžu propagovať vašu značku. So všetkými týmito údajmi bude vaša sociálna a obsahová stratégia informovanejšia a plodnejšia.

Výhody

  • Údaje sú na jednom mieste a sú rozdelené podľa jednotlivých platforiem
  • Presahuje rámec analýzy údajov, má tiež výskumné a objavovacie nástroje na nájdenie trendov a influencerov, s ktorými môžete pracovať
  • Monitoruje zmienku o vašej značke, aby vám pomohol včas reagovať

Zápory

  • Nemá najnovšie sociálne siete ako TikTok
  • Vyššia cenová relácia

Cena

  • Zadarmo: 1 používateľ na 1 rok dát
  • Pro: 99 $ mesačne pre 5 používateľov a 1 rok dát
  • Plus: 179 $ mesačne pre 10 používateľov a 1 rok dát
  • Large: 299 USD mesačne pre 15 používateľov a 2 roky dát

6. Sprout Social

Sprout Social je nástroj na správu, analýzu a spravodajstvo sociálnych sietí. Je široko považovaný za najlepší nástroj sociálnych médií na dosiahnutie úspechu a využíva umelú inteligenciu na získanie praktických poznatkov, ktoré poháňajú skutočný obchodný dopad. Je to riešenie typu všetko v jednom pre všetky vaše potreby sociálnych sietí – vytváranie, plánovanie, zapájanie, počúvanie a analýza správ. 

Výhody

  • Analýzy medzi kanálmi pre hĺbkový ponor do sociálnych médií
  • Vlastný porovnávací nástroj na spracovanie údajov
  • Monitoruje výkonnosť vašich sociálnych médií v priebehu času

Zápory

  • Pre malé podniky a tvorcov je to drahé
  • Za zoznam na sociálnych sieťach si musíte priplatiť nástrojov
  • Ignoruje video platformy ako TikTok a Youtube

Cena

  • Standard: 89 $ mesačne na používateľa a 5 sociálnych profilov
  • Professional: 149 $ mesačne na používateľa a 10 sociálnych profilov
  • Advanced: 249 $ mesačne na používateľa a 10 sociálnych profilov

7. VistaCreate

VistaCreate (predtým Crello) je dizajnová platforma, ktorá vám môže pomôcť vykryť všetky vaše potreby v oblasti dizajnu sociálnych sietí. S tisíckami dostupných šablón môžete jednoducho vytvárať profilové bannery, obrázky pre príspevky a videoobsah pre príbehy. Platforma má funkciu, ktorá vám umožňuje ponechať písma, farby a logá vašej značky na jednom mieste, aby ste mohli ľahko vytvárať konzistentný značkový obsah pre všetky vaše príspevky.

Výhody

  • Praktický nástroj na odstránenie pozadia
  • Vizuál je obohatený o animáciu, hudbu alebo zvuky
  • Denné pridávanie nových šablón

Zápory

  • Zorientovať sa v rozsiahlych nástrojoch na úpravu môže chvíľu trvať
  • Mohol by mať viac možností pre šablóny

Cena

  • Starter: zadarmo s obmedzenými funkciami
  • Pro: 10 dolárov mesačne

8. Adobe Creative Cloud Express

Adobe Creative Cloud Express (predtým Adobe Spark) má dizajnové prvky pre obsah sociálnych sietí, logá a šablóny. Pomocou online a mobilnej dizajnovej aplikácie môžete jednoducho vytvoriť výnimočný obsah z tisícok krásnych šablón. Máte pocit, že máte vo svojom podniku pomoc dôveryhodného dizajnéra s celou bezplatnou zbierkou fotografií Adobe Stock a plnou knižnicou Adobe Fonts na dosah ruky.

Výhody

  • Jednoduché odstránenie pozadia
  • Krásne jedinečné šablóny sociálnych sietí
  • Svoje videá môžete previesť na zábavné GIFy

Zápory

  • Musíte sa zaregistrovať na členstvo v službe Adobe Creative Cloud
  • Obmedzená funkčnosť Adobe Stock dostupná na webových stránkach
  • Úprava videa je v porovnaní s inými nástrojmi základná

Cena

  • Zadarmo: základné úpravy a fotografické efekty a 2 GB úložného priestoru
  • Premium: 9,99 $/mesiac, 100 GB úložného priestoru

9. Desynger

Desynger je vytvorený s ohľadom na tvorcov obsahu. S jeho praktickým nástrojom na zmenu veľkosti je ľahké vyladiť svoj dizajn pre každú z vašich platforiem. Okrem toho existuje množstvo funkcií, ktoré vám môžu pomôcť, ako napríklad kalendár sociálnych sietí na plánovanie príspevkov, sledovanie histórie verzií pre dizajnérov a jednoduché odstránenie pozadia. Keďže Desynger využíva technológiu Shutterstock, máte tiež prístup k obrázkom, videám a hudbe Shutterstock.

Výhody

  • Nástroj na zmenu veľkosti na prispôsobenie obsahu rôznym veľkostiam, najmä pre príspevky na sociálne siete
  • Má kalendár sociálnych médií na plánovanie príspevkov
  • Sledujte revízie, aby ste sa vyhli opakovaniu úprav

Zápory

  • Najlepšie funkcie Desygner sú k dispozícii iba v platenej verzii
  • Prístup k obrázkom Shutterstock je obmedzený v závislosti od predplatného

Cena

  • Zadarmo s obmedzenými funkciami
  • Pro+: 4,95 $ mesačne, zahŕňa 6 používateľov
  • Business: 9,95 $ mesačne, 100 účtov hostí

Budúcnosť sociálnych sietí

Nástroje sociálnych sietí vám umožňujú nielen spravovať viacero účtov sociálnych sietí, ale môžete tiež držať krok so zapojením, vytvárať úžasný vizuálny obsah, sledovať analýzy a monitorovať svoj pokrok.

Je dôležité venovať pozornosť svojim účtom sociálnych sietí, aby ste definovali identitu svojej značky a konvertovali potenciálnych zákazníkov, či už ide o predaj, zobrazenia, návštevníkov alebo prekliknutia.

Propagácia organických sociálnych sietí si vyžaduje veľa času a úsilia a nemali by ste očakávať okamžitú odmenu. Tieto nástroje vám môžu účinne pomôcť dosiahnuť vaše ciele. Ide o to nájsť si čas na nájdenie správnych nástrojov pre vaše potreby.

Zdroj: 99designs.com

žiadne príspevky na zobrazenie