NAČÍTAVAM

Type to search

Biznis konferencia

Inšpiratívna celodenná akčná konferencia pre všetkých, ktorí chcú posunúť svoj biznis vpred.

19.10.2019, Poprad

Chcete posunúť svoje podnikanie vpred? Chýbajú vám skúsenosti či inšpirácia?

Sme tu pre vás!

WORKSHOPY, MARKETING, PREDAJ, NETWORKING, EXPO ZÓNA

  • Množstvo praktických workshopov a ukážok ako úspešne podnikať, nestrácať inšpiráciu, plniť si svoj sen a biznis plán

 

  • Ako na efektívny predaj. Uzavrieť obchod môže byť hračka!

 

  • Networking a aktívne zoznamovanie sa s účastnikmi konferencie

.

  • Marketing pre malých a stredných podnikateľov od A po Z! Všetko, čo potrebujete vedieť o propagácii

 

  • EXPO zóna

 

  • Večer v znamení inšpirácie v spoločnosti hostí, ktorí majú čo povedať a vďaka ktorým budete odchádzať s novou energiou a motiváciou

.

SPÍKRI

VEČERNÝ INŠPIRATÍVNY TALK

ALES MLATILIK

ALEŠ MLÁTILÍK, CEO zlavomat.sk

TOMÁŠ TEJBUS

TOMÁŠ TEJBUS, CEO a šéfkuchár Folks s.r.o.

Celodennú konferenciu zavŕšime večernou talk show a príbehmi podnikateľov, ktorí majú čo povedať.

WORKSHOPY & PREDNÁŠKY POČAS DŇA

Simona Mištíková

Simona viedla 8 rokov jeden z troch tímov v najväčšej PR agentúry na Slovensku, projekty v rôznych branžiach, všetkých veľkostí. Aktuálne vedie vlastnú agentúru Divino, ktorá sa hrdí klientmi ako Henkel, Ford, Hubert, Budiš, Dr. Oetker, Cinema City, Zľava Dňa, a mnoho iných. Nepozná pauzu, nemá hodinky, občas príde včas, ale všetko zvládne.

Martina Pálešová

Sociálne média sú pre ňu záľubou aj prácou. Vyštudovala masmediálnu komunikáciu a prax v oblasti PR získala v agentúre aj na strane klienta. Očaril ju však svet online marketingu, ktorému sa aj aktuálne venuje. Má na starosti tvorbu stratégií a obsahu na sociálnych sieťach z oblasti FMCG a pripravuje a vedie školenia pre klientov z oblasti správy sociálnych sietí od začiatočníkov až po pokročilých

Soňa Ondrejková

Úspešná manažérka, ktorá na vrchole opustila biznis globálnych firiem a dnes pomáha menším podnikateľom realizovať ich vízie a plány. Má vášeň pre koncept slobodných firiem. Jej víziou je priniesť do života podnikateľov slobodu prostredníctvom fungujúcich a efektívnych procesov, dobre nastavených ukazovateľov a tímu angažovaných ľudí. V množstve informácií ťažko hľadáme priority a strácame sústredenie. Soňa bude hovoriť o tom ako si udržať jasné smerovanie a chuť robiť každý deň to, čo je dôležité. Zmena je cesta, ktorá začína prvým akčným krokom.

Martin Mažár

Juraj Kováč

Oliver Jakubík

</p> <div> <div>Oliver vyštudoval mix humanitných predmetov a už počas VŠ štúdia začal pracovať ako predajca a obchodný manažér. Neskôr zastával vrcholové obchodné a manažérske pozície, kde úspešne viedol strategické a obchodné tímy od 5 do 120 zamestnancov.</div> <div></div> <div>Od roku 2008 pomáha spolu s tímom lektorov a konzultantov firmám, manažérom a podnikateľom v oblasti osobného rozvoja a rozvoja značky zamestnávateľa (HR marketing/Employer branding), v rámci vlastnej konzultačnej spoločnosti.</div> </div> <div> <div></div> <div>Ako tréner viedol firemné školenia, zážitkové workshopu a verejné prednášky pre viac ako 6 000 účastníkov, s celkovým priemerným ratingom spokojnosti viac ako 95%. Verí, že úspešná prednáška, školenie alebo workshop je kombináciou priateľskej atmosféry, atraktívneho obsahu a schopnosti dať účastníkom konkrétne odpovede na otázku „Aký má byť zajtra môj prvý krok k zmene?”</div> </div> <p>

Musíte byť tou zmenou, ktorú chcete vo svete vidieť. – Mahatma Gandhi

Praktické rady a tipy, ktoré môžete ihneď využiť pre vaše podnikanie

Pre koho je konferencia určená?

Pre všetkých začínajúcich, malých i stredných podnikateľov, ktorí si chcú:

  • doplniť praktické vedomosti a naučiť sa niečo nové
  • inšpirovať sa od iných
  • stretnúť nových obchodných partnerov alebo klientov
  • nabrať novú energiu do práce

OKRUHY TÉM BIZNIS KONFERENCIE

Ako na firemný Facebook - Simona Mištíková a Martina Pálešová

  • trendy na Facebooku
  • stretégia komunikácie
  • ako pristupovať k tvorbe contentu
  • organický vs. platený zásah

Ako na firemný Instagram - Simona Mištíková a Martina Pálešová

  • trendy na Instagrame
  • stretégia komunikácie
  • ako pristupovať k tvorbe contentu
  • Instagram Stories – aký majú význam?
  • Influenceri na Instagrame

Mapovanie ako nástroj riešenia problémov v podnikaní - Soňa Ondrejková

Či už sme začínajúce alebo skúsené podnikateľky denne riešime množstvo úloh. V podnikaní sme naplno ponorené a je náročné získať nadhľad. Keď však chceme prísť na koreň našich problémov, pohľad zhora je nevyhnutný. Ako ho získať? Mapovanie a vizualizácia sú nástroje, ktoré nám umožnia vidieť veci inak a nájsť kreatívne riešenia.

Ako na atraktívny a úspešný email marketing? - Oliver Jakubík

Email marketing
  • Prečo má zmysel zapojiť emailový marketing do komunikácie so zákazníkmi
  • Ako začať s efektívnym emailovým marketingom
  • Výber vhodného nástroja
  • Ako získať odberateľov jednoducho a legálne
  • Typy emailových marketingových kampaní a ich využitie v praxi
  • Ako na predmet
  • Ako na obsah
  • Ako na CTA (call-to-action) prvky
  • Ako sa rozhodujeme – sugestívna komunikácia
  • Ako sa rozhodujeme – verbálne kotvy
  • Ako sa rozhodujeme – poznatky behaviorálnej ekonómie
  • Ako sa rozhodujeme – vplyv farieb a fotografií
  • Konkrétne príklady z praxe
  • Otázky a diskusia
MailChimp
  • Spoznanie nástroja MailChimpu – silné stránky a skryté riziká;
  • Porovnanie s inými nástrojmi pre email marketing;
  • Stručné predstavenie rozhrania a funkcií;
  • Manažment listov a segmentácia kontaktov;
  • Vytvorenie atraktívneho emailu:

Vytvorenie a nastavenie kampane;
Nástroje a sekcie pre vytvorenie obsahu;
Tipy a odporúčania z praxe;
Personalizácia;
Odoslanie kampane;

  • A/B testovanie v praxi – ako na to, tipy, odporúčania z praxe, vyhodnotenie;
  • Reporting kampaní;
  • Sign-up formuláre a landing pages.

PARTNERI

KOMUNITNÝ PARTNER

X