NAČÍTAVAM

Type to search

AKČNÉ TIPY AKČNÉ ŽENY MAGAZÍN ODPORÚČANÉ ROZHOVORY

Osobný darček na mieru za pár sekúnd. Ako na to?

REDAKCIA
Share

Nájsť darček, ktorý obdarovanému sadne na mieru, nie je jednoduché. A ešte ťažšie je nájsť darček, ktorý rezonuje dlhú dobu. Práve na takéto darčeky sa zamerala akčná mama troch detí, Anka Leskovjanská. S úsmevom vraví, že jej pracovnými nástrojmi sú najmä ruky, chrbát a srdce.

Odkedy ste začali podnikať a ako vznikol nápad na založenie eshopu s personalizovanými darčekmi Darceking.sk?

Samotný nápad Darčeking-u vznikal postupne, prinášal nám ho v podstate život sám (úsmev). Moja mamka tvrdí, že ja som už ako dieťa bola expert na darčeky. Vždy som ich rada dostávala. Odkedy sme sa s mojim manželom spoznali, snažili sme sa vymýšľať si navzájom rôzne darčeky, ktoré by niesli osobné posolstvo a najmä vyjadrovali veľkosť našich citov. Blížilo sa naše piate výročie a vo svete, ako aj na Slovensku, prepukol “geocachingový” ošiaľ.

Muži radi hľadajú, skúmajú a ženy zase spomínajú

Keďže sme spolu veľa prežili, o miesta, kam by sa dali ukryť “kešky”, nebola núdza. Všetci vieme, že muži radi hľadajú, skúmajú a ženy zase spomínajú. A vypálilo to fantasticky, užili sme si naozaj nádherný deň. Vtedy v nás skrsla myšlienka – podeliť sa o tento nápad, ktorého podstatou sú skvelé zážitky vo dvojici, aj s inými ľudmi. Nápad sa zrealizoval a výsledkom je prvý unikátny produkt “Lovecaching“.

Romantický odkaz vo fľaši z darceking.sk

Darček podľa vlastných predstáv

Špeciálnymi darčekmi sme potom radi obdarúvali aj našich najbližších. Pozháňať však darček šitý na mieru bolo mnohokrát nemožné alebo neskutočne predražené. O čase strávenom hľadaním firiem a možností nehovoriac. A tak sme sa rozhodli, že skúsime vytvoriť firmu, kde sa ľudia ako my, môžu sami realizovať. Kde si môžu darček pre svoju blízku osobu, kamaráta, kolegu, starého rodiča pripraviť sami a podľa vlastných predstáv.

Čo považujete za najťažšie pri rozbiehaní vlastného biznisu?

Začínali sme podnikať v oblasti, o ktorej sme nič netušili. Od technického vybavenia a práce so strojmi, ktoré sú väčšie ako my (úsmev), cez výber eshopu, ktorý musel byť kvôli personalizácii špecifický, až po výber marketingových nástrojov na propagáciu. Veľa bolo o komunikácii a výbere správnych dodávateľov, pričom niektorí boli skvelí a odporúčame ich potom ďalej a na iných sme sa naopak popálili. Veľa sme sa pritom naučili a ešte sa veľa naučiť musíme. Keď nám to čas dovoľuje, stále sa snažíme vzdelávať, primárne online.

Čo všetko vo vašom e-shope ponúkate? V čom sú vaše produkty jedinečné?

Našim cieľom je ponúkať čo najviac personalizovaných darčekov. Snažíme sa vymýšľať aj také produkty, ktoré na Slovensku ešte nie sú. Aktuálne ponúkame množstvo drevených pohľadníc k rôznym životným príležitostiam, doplnky do domácnosti, ekologické bambusové kefky, magnetické pohľadnice, osušky a uteráky s tematickými výšivkami a mnoho ďalších. Taktiež sa snažíme prinášať nové produkty, napr. teraz pracujeme na darčekoch pre rôzne dôležité životné udalosti, akými sú napr. prvé sväté prijímanie.

Nakúpiť teraz môžete so zľavou 20% do 15.7.2020 na www.darceking.sk prostredníctvom kupónu pre každú akčnú ženu! Stačí zadať do objednávky kód: akcnezeny

Čo považujeme ako veľké plus pre nášho zákazníka je, že celá personalizácia produktov prebieha priamo na našom e-shope. Nie je nutné čakať dlhú dobu na potvrdenie a spätné zaslanie grafických návrhov.

Jedinečnosť našich produktov je v tom, že zákazníkom ponúkame maximálnu mieru personalizácie – môžu si nahrať vlastný obrázok, pridať jedinečné osobné prianie, alebo ak chcú niečo, čo na našom e-shope nenájdu, s radosťou im to pripravíme na mieru podľa ich predstáv.

bambusové kefky s nápisom z darceking.sk

O aký produkt majú vaši zákazníci najväčší záujem?

Najväčší záujem je o drevené pohľadnice. Zákazníkom ponúkame veľkú variabilitu pri tvorbe vysnívaných produktov – môžu si zvoliť typ dreva, veľkosť pohľadnice, nahratie fotografie alebo vyjadrenie vlastného odkazu. Tam sa vedia nájsť a kreatívne realizovať. Pohľadnice sú v skutočnosti naozaj nádherné, s osobným venovaním a fotkou ide o srdcovú záležitosť.

Mňa osobne zaujal tzv. Lovecaching, opísali by ste našim čitateľkám, o čo vlastne ide?

Lovecaching je romantickou hrou pre páry, jedinou svojho druhu. Je krajšou sestrou svetoznámeho geocachingu. V Lovecachingu stačí vymeniť neosobné GPS súradnice za indície blízke vašim srdciam a zažiť tak vzrušujúcu cestu plnú spoločných spomienok.

V Lovecachingu si stačí premyslieť vlastné indície, hádanky alebo hlavolamy popisujúce spomienky na vaše romantické a nezabudnuteľné miesta. Následne zákazníkovi zasielame hotové kešky (v štýle romantický odkaz vo fľaši), ktoré už len uloží na tajné miesta. A potom šup-šup do hľadania a užívania si toho najromantickejšieho dňa.

Mali ste aj nejakú zvláštnu požiadavku od zákazníka?

Nepovedala by som zvláštnu, ale skôr kreatívnu. Takých požiadaviek je neúrekom. To nám len potvrdzuje, že ľudia sú tvoriví a majú chuť obdarovať milovanú osobu niečím výnimočným. Jeden darček nám ale určite utkvie v pamäti na dlhú dobu.

Jeden zaľúbený gentleman chcel venovať svojej drahej 50-veršovú romantickú báseň, ktorá zachytávala priebeh ich doterajšieho vzťahu. Na tom by nebolo nič netradičné, ale on chcel tú báseň zvečniť na podšálke ku káve. Aby si ju mohla jeho drahá pripomínať vždy, keď si pripraví svoju chutnú kávičku. Zdalo sa nám to nemožné dostať 50 veršov na jednu maličkú podšálku, ale nevzdali sme to a vypálilo to super. Bolo to krásne o čom svedčí aj spätná väzba, ktorú sme na to dostali.

A presne pre tento pocit to robíme, urobiť ľudí šťastnými.

magnetická pohľadnica z darceking.sk

Veľa darčekov nás však chytá za srdce. Napríklad keď dcéry poslali otcovi odkaz vo fľaši, kde mu ďakovali za všetko, čo pre nich urobil. Alebo keď si takýmto spôsobom 60 ročný párik vyznával lásku. Takéto darčeky pripravujeme s nadšením a občas aj so slzičkou v oku.

Čo všetko máte vo vašom obchode na starosti?

Obchod sa nám ešte len rozbieha a vedieme ho spolu s manželom. Ja sa venujem viac tej kreatívnej časti ako je príprava grafiky, personalizácia produktov, vyhľadávam nové inšpirácie. Ostatné veci technického a finančného charakteru má na starosti zase manžel. Komunikáciu s dodávateľmi a odberateľmi si delíme podľa času a potreby.

Aké nástroje využívate pri marketingu? Čo vám najviac „funguje“?

Čo sa týka marketingu, spolupracujeme s jednou agentúrou – spoločne vymýšľame rôzne stratégie ako sa dostať do povedomia zákazníkov. Sme novorozbehnutý e-shop a preto je to na začiatok ťažšie. Čo nám určite pomáha je interakcia s našimi zákazníkmi cez sociálne siete a taktiež rôzne súťaže. Ľudia sú hraví a radi sa zapoja. Momentálne pripravujeme sériu krásnych video shotov, ktoré by mali priblížiť naše produkty širšiemu spektru. Sami sme zvedaví, aký úspech to bude mať.

Čo považujete za svoj najväčší úspech?

Reakcie a emócie našich zákazníkov. Keď vám niekto po doručení svojho vysnívaného darčeka napíše, aké to je krásne, že vôbec niečo také pekné neočakával, to sa nedá opísať. To je určite ten najväčší úspech.

drevená pohľadnica z darceking.sk

Máte tri deti, ako si popri nich zadeľujete svoju prácu?

Ako sa len dá, zväčša striedavo. Niekedy je s nimi manžel a ja pracujem, niekedy naopak. A niekedy sú oni sami našimi pomocníkmi. Už sa mi dokonca aj pár krát stalo, že som vytvárala grafiku s malou princeznou na kolenách. Snažíme sa nájsť tú správnu rovnováhu – work – family – life balance.

Najnáročnejšie obdobie sme zažili počas „Korona-krízy“, keď sa mi k tomu všetkému pridala aj rola učiteľky. Vtedy toho bolo naozaj dosť. Ale keďže všetko zlé je na niečo dobré, naučili sme sa fungovať efektívnejšie, staršie deti sa viac osamostatnili a všetci si pomáhame navzájom ako vieme (vrátane starých rodičov, tiet).

A našťastie deti potrebujú trošku viac spánku ako dospelí. Čo nestihneme pre našich zákazníkov pripraviť cez deň, dobiehame večer, keď ich uložíme spať. Ak by sme potrebovali len toľko spánku ako Napoleon, bolo by to trošku lepšie, ale nesťažujeme si. Deti a teraz aj pandémia nám opäť pripomenuli, že to najdôležitejšie je aj tak čas strávený s tými, ktorých milujeme.

Prezradíte nám vaše ďalšie plány do budúcnosti?

Najbližším plánom je rozšíriť ponuku produktov na našom e-shope. Máme množstvo nápadov, ale málo času na realizáciu. Našim cieľom a vlastne túžbou je, aby si ľudia, ktorí zavítajú na náš obchod, vždy našli ten svoj vysnívaný darček. A najmä chceme našimi darčekmi prinášať radosť.

Skúste nám dať tri rady, pre ženy, ktoré by sa chceli vydať na cestu za vlastným snom

Skvelý čas pre ženy na pustenie sa do podnikania je práve materská a rodičovská dovolenka. Z dievčaťa sa stáva žena, pozerá na svet inými očami a z inej perspektívy, získava nové obzory a priority.

V tomto období sú pracovnými nástrojmi najmä ruky, chrbát, srdce (úsmev). A pre hlavu sa otvára priestor na tvorivú činnosť. Je to zároveň aj ventil, aby sa žena cítila plne využitá. Samozrejme, je to veľmi náročné obdobie, ale s podporou manžela (a ďalších rodinných pomocníkov) sa to dá zvládať. Dôležité je sa nevzdávať, lebo problémy zaručene prídu. Ale po noci predsa vždy vyjde slnko (úsmev).

Produkty nájdete aj na Facebooku a

Instagrame 

Nakúpiť teraz môžete so zľavou 20% do 15.7.2020 na www.darceking.sk prostredníctvom kupónu pre každú akčnú ženu!

Stačí zadať do objednávky kód: akcnezeny

Tagy
REDAKCIA
REDAKCIA

Sme akčné ženy a prinášame ti príbehy a články spoločne s ďalšími akčnými ženami, ktoré robia, čo milujú a rady o tom aj píšu. Podporujeme sa navzájom v našich snoch. V tom, čo nás napĺňa a robí nám radosť. Pridaj sa k nám: https://akcnezeny.sk/registracia/ Spoločne vytvárame magazín, stretávame sa online a rovnako offline na vzdelávacich a motivačných podujatiach, ktoré organizujeme. IG: #zenyktorerobiacomiluju #akcnezeny #akcnemamy #vzdelavanie #biznis #kariera

  • 1

Zanechaj nám svoj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X