Súťaž, kde môžete vyhrať vy, ale aj Slovenský Červený kríž

0
Súťaž, kde môžete vyhrať vy, ale aj Slovenský Červený kríž
  • V súťaži s Milkou sa každý deň až do konca prázdnin hrá o 200 EUR
  • Rovnakú čiastku potom výrobca produktov Milka, spoločnosť Mondelez, daruje Slovenskému Červenému krížu
  • Na krízovú pripravenosť Slovenského Červeného kríža poputuje suma 11 800 EUR

Čas na jemnosť

Značka čokolád a sušienok Milka štartuje počas tohtoročných prázdnin novú spotrebiteľskú súťaž s názvom “Čas na jemnosť“. Každý deň od 3. augusta do konca septembra získa jeden vyžrebovaný súťažiaci, ktorý zakúpi ľubovoľný výrobok značky Milka a svoju účtenku nahrá na stránke milka.sk, čiastku 200 EUR.

Rovnakú sumu potom výrobca produktov Milka, spoločnosť Mondelez, následne daruje Slovenskému Červenému krížu. Ten tak počas konania súťaže dostane spolu 11 800 EUR. Rozšírením spotrebiteľskej súťaže o finančnú pomoc organizácii Slovenský Červený kríž nadväzuje Milka na predchádzajúcu spoluprácu z jari tohto roka, kedy v súvislosti s pandémiou koronavírusu darovala tejto organizácii 4 000 EUR a tonu produktov.

“Potešilo nás, že sa na nás značka Milka obrátila s ponukou pomôcť už druhýkrát počas tohto roka. Sľúbené finančné prostriedky využijeme na materiálne vybavenie v rámci krízovej pripravenosti, aby sme na krízové situácie mohli v budúcnosti ešte lepšie reagovať”, hovorí Zuzana Rosiarová Kesegová, generálna sekretárka Slovenského Červeného kríža.

Herci a influenceri tiež pomáhajú

Kampaň trvá od 3. augusta do 30. septembra na Instagrame, Facebooku a Youtube, kde sa o promo súťaže postarajú ambasádori značky Milka: známy herec, dabér a influencer Marek Fašiang a Matej Slažanský známy ako Me name Sellasie. Obidva spolupracovali s Milkou už pri minulých kampaniach, a prepojenie so Slovenským Červeným krížom vnímajú ako správnu vec.

„Mám radosť, že sa nám podarilo v krátkom čase prísť s kampaňou, ktorá v čase, keď sa stále stretávame s následkami pandémie koronavíru, prináša našim spotrebiteľom radosť v podobe každodennej dvesto eurovej výhry,“ hovorí Jakub Barvínek, brand manager čokolád Milka a dodáva „navyše prostredníctvom Českého červeného kríža a Slovenského Červeného kríža, ktorým darujeme rovnakú sumu ako našim súťažiacim, sa dostane pomoc tým, ktorí to potrebujú najviac.“

Prečítajte si o tom, kto organizuje potravinovú zbierku

Realizáciu kampane, ktorá pobeží v Čechách a na Slovensku, zabezpečuje agentúra Peppermint.

O spoločnosti Mondelez Slovakia

Spoločnosť Mondelez Slovakia je súčasťou skupiny spoločností Mondelēz International, ktorá je popredným svetovým výrobcom cukroviniek a pečených produktov. Skupina v súčasnosti zamestnáva viac ako 80tisíc zamestnancov a svoje výrobky predáva v 150 krajinách sveta. Medzi jej najznámejšie značky patrí čokoláda Milka a Cadbury, sušienky Oreo a LU alebo žuvačky Trident. Do portfólia produktov predávaných na slovenskom trhu patria značky BeBe Dobré ráno, Opavia, Brumík, Fidorka, Figaro, Halls, Kolonáda, Miňonky či TUC. Mondelēz International má na Slovensku obchodné zastúpenie, továreň v Bratislave a v hlavnom meste prevádzkuje tiež centrum zdieľaných služieb. Na Slovensku zamestnáva zhruba 900 ľudí.

O Slovenskom Červenom kríži

Slovenský Červený kríž je národná spoločnosť Červeného kríža pôsobiaca na celom území Slovenskej republiky. Jeho poslaním je zmierňovať utrpenie ľudí v núdzi bez rozdielu. Na základe medzinárodných zmlúv a samostatného zákona o Červenom kríži je SČK pomocnou organizáciou verejným orgánom. Činnosť stoviek zamestnancov a tisícok dobrovoľníkov sa zameriava na rozvoj bezpríspevkového darcovstva krvi, osvetu a výučbu poskytovania laickej prvej pomoci, prácu s mládežou, sociálne služby v zariadeniach SČK aj v teréne, humanitárnu pomoc a pátraciu službu. Viac na: www.redcross.sk

Predošlý 17 najčastejšie chybne napísaných slov v angličtine
Pokračovať Slováci si chcú navzájom pomáhať
Sme akčné ženy a prinášame ti príbehy a články spoločne s ďalšími akčnými ženami, ktoré robia, čo milujú a rady o tom aj píšu. Podporujeme sa navzájom v našich snoch. V tom, čo nás napĺňa a robí nám radosť. Pridaj sa k nám: https://akcnezeny.sk/registracia/ Spoločne vytvárame magazín, stretávame sa online a rovnako offline na vzdelávacich a motivačných podujatiach, ktoré organizujeme. IG: #zenyktorerobiacomiluju #akcnezeny #akcnemamy #vzdelavanie #biznis #kariera

žiadne príspevky na zobrazenie