Vianočný dar, ktorý poteší každú ženu – prírodná kozmetika ANNEMARIE BÖRLIND

0
Vianočný dar, ktorý poteší každú ženu – prírodná kozmetika ANNEMARIE BÖRLIND

Kozmetika je dar, ktorý poteší každú ženu. Každá žena chce vyzerať krásne, chce, aby jej pleť pôsobila zdravo a sviežo. Ak siahnete po kozmetike ANNEMARIE BÖRLIND určite neurobíte krok vedľa. ANNEMARIE BÖRLIND je kozmetika budúcnosti s bohatou históriou. Jej hlavnými piliermi sú udržateľnosť, certifikácia, inovatívnosť, tradícia.

„Naša firma nie je o biznise, ale o reálnych výsledkoch, o reálnych účinkoch, o reálnej pomoci ženám, ktoré sú často zo svojej pleti zúfalé.“ – Lenka Bolcárová, Brand Manager Annemarie Börlind

Značka ANNEMARIE BÖRLIND už od roku 1959 predstavuje výnimočnú pleťovú kompatibilitu a účinnosť, ktorá zdôrazňuje prirodzenú krásu. Revolučná, nadčasová, no zároveň moderná prírodná kozmetika, ktorá je vyvíjaná pre každú ženu tejto doby, ktorá si chce dopriať to najlepšie pre seba.

Značka ANNEMARIE BÖRLIND je zástancom sociálnej, ekonomickej a ekologickej angažovanosti. Priaznivé účinky na pokožku potvrdzujú renomovaní dermatológovia a nezávislé testy. Dôkazmi sú certifikáty kvality, medzinárodné ocenenia a tisíce spokojných zákazníkov vo vyše 30 krajinách sveta. ANNEMARIE BÖRLIND nie je značka, ktorá o zdravej kráse, ekológii a trvalej udržateľnosti len hovorí, je to značka, ktorá tieto hodnoty aj žije. Certifikačný orgán EcoControl od roku 2008 pravidelne potvrdzuje vysoké ekologické štandardy tejto kozmetiky.

„Úprimne a bez prikrášľovania – asi ťažko nájdete na trhu značku kozmetiky, ktorá tak extrémne investuje do výskumov. Značku, ktorej reálne záleží na udržateľnosti (robia sa kroky napr. na zmene balení, čo môže pôsobiť aj na zníženie predaja, ale hodnota UDRŽATEĽNOSTI je jednoducho vyššie).“ Lenka Bolcárová, Brand Manager Annemarie Börlind

„Ak to nemôžem zjesť, nedám si to na pokožku.“

Touto myšlienkou o kvalite sa riadila Annemarie Lindner, zakladateľka značky, keď v 50. rokoch minulého storočia začala vyrábať účinnú prírodnú kozmetiku. Predbehla dobu o desaťročia. Opatrné zaobchádzanie s prírodnými zdrojmi a neustále hľadanie skrytého potenciálu prírody, sú odvtedy neoddeliteľnou súčasťou filozofie spoločnosti.

Vyhlásiť o sebe, že kozmetická značka je prírodná, v dnešnej dobe nestačí. Kritéria pre prírodnú kozmetiku sú už oveľa prísnejšie, rovnako ako to, čo sa od nej očakáva. Preukázateľná účinnosť, pleťová kompatibilita a obsah prírodných zložiek sú len začiatok. Kvalitu, účinnosť a ekologický prístup k výrobe produktov kozmetiky ANNEMARIE BÖRLIND potvrdzujú aj certifikáty EcoControl, BDIH, CSE, Vegan a GMP. Navyše certifikát GREEN BRAND zaručuje, že kozmetické výrobky sa vyrábajú šetrne k životnému prostrediu a prírodným zdrojom.

Viac o týchto certifikátoch sa môžete dozvedieť tu.

„Ja sama som roky používala rôzne prírodné kozmetické značky. Rozdiel medzi nami a akoukoľvek inou je veľmi, veľmi ľahký – naša má reálne výsledky. Nie je to o tom, že si dávam olej na tvár a dúfam, že bude pôsobiť preventívne proti vráskam. Naša kozmetika je o tom, že si dávam okolo očí krém a reálne sa mi zjemňujú vrásky a vidím VÝSLEDOK. Preto je značka Annemarie Borlind výnimočná.“ – Lenka Bolcárová, Brand Manager Annemarie Börlind

„Každý človek má v sebe poslanie. Musíme ho vycítiť a nasledovať ho.“

To bolo jedno z hesiel Annemarie Lindner a celý život ho nasledovala s veľkou vášňou. Annemarie Lindner sa roky trápila s mastnou, aknóznou pleťou, a vo svojom boji skúšala všetko možné – od bahenných masiek až po chemické preparáty na hranici bezpečnosti. A potom zažila účinky naparovania bylinkami a ílovú masku – prírodné medikamenty, ktoré jej život prevrátili hore nohami. Annemarie si nielen vyliečila akné, ale našla aj svoje životné poslanie — pomáhať ľuďom ku krásnej a zdravej pokožke pomocou prírody.

„Všetko, čo pokožka potrebuje, možno nájsť v prírode. Len čaká na nás, kým to objavíme.”
Annemarie Lindner (zakladateľka spoločnosti)

Riaditeľka kozmetiky Annemarie Börlind, Henrieta Martinková je inšpiráciou pre každú ženu s veľkými snami a cieľmi

Pre Henrietu Martinkovú bola značka Annemarie Börlind svojim príbehom od začiatku skutočnou inšpiráciou. Chcela, aby ju spoznali aj iné ženy na Slovensku. Keď začala pracovať vo firme Annemarie Börlind mala necelých 28 rokov a o podnikaní nevedela vôbec nič, no hnal ju vnútorný hlas, ktorému verila. Začiatky boli extrémne náročné. Aby mala na nájom, spávala vo firme a prešla si všetkými funkciami – od skladníčky cez účtovníčku, marketérku, upratovačku, vodičku až po školiteľku.

„Pani Martinková je naozaj osoba, pre ktorú je jej práca poslaním. Neraz potlačila svoje záujmy len pre záujmy firmy. Odovzdala sa jej. Dodnes aj napriek tomu, že je matkou dvoch nádherných detí a manželkou bežne ostane v práci aj do noci, keď treba pomôcť. V čase, keď sú už všetci ostatní doma. Ona nie je osoba, ktorá príde a rozkáže. Ona príde a vedie ľudí svojim prístupom a hodnotami. Učí nás byť lepšími ľuďmi a dosahovať svoje sny. Ona je stelesnením, že všetko sa dá a neexistujú limity v živote.“Lenka Bolcárová, Brand Manager Annemarie Börlind

Henrieta nemala nikdy na ružiach ustlané. Mama bola na ňu a jej dve sestry sama, peňazí nemali nazvyš. Napriek tomu vyštudovala vysokú školu ekonomického zamerania, ktorú si celé štúdium platila sama a po štátniciach odcestovala do zahraničia, aby dokázala finančne zabezpečiť svoju rodinu.

Henrieta prvý polrok deň aj noc študovala princípy kože, fungovania pleti a čo  bio/ekokozmetika je. Nechcela predávať niečo, čomu nerozumie. „Nikdy by som nepovedala, že očný krém dokáže úplne vyhladiť vrásky. Nie že by som neverila prírodnej kozmetike. Len som bola v tom čase trocha skeptická, až kým som si jej účinky nevyskúšala na vlastnej koži a nevidela výsledky na sebe aj svojom okolí. Dnes mám 40 rokov a cítim sa – a azda aj vyzerám – lepšie ako v tridsiatke.“ 

Podľa slov Henriety skvelá pleť nie je o botoxe, ale o dôslednej starostlivosti o pleť s kvalitnou kozmetikou. Preto ak chcete dopriať manželka, matke, sestre, kolegyni, priateľke pod stromček zdravú pleť zvoľte kozmetiku Annemarie Börlind.

„Darčeky sú symbolom Vianoc. Sú symbolom toho, že si druhého vážime a máme ho radi. Buďme my všetky S.R.O. – sebaisté, rozvážne a odvážne. Verme si, lebo viera je tá najväčšia mágia vesmíru, a keď si veríme, dosiahneme všetko.“ – Henrieta Martinková, CEO Annemarie Börlind

Poďte si s nami zasúťažiť o kozmetiku Annemarie Börlind

 

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Akčné Ženy (@akcnezeny.sk)

žiadne príspevky na zobrazenie