Sezónne kampane sú skvelým spôsobom, ako propagovať vašu firmu a vytvoriť väčšiu angažovanosť zákazníkov.
Práve teraz nastal ten správny čas čas v roku, kedy oznámiť niekoľko skvelých ponúk, usporiadať niekoľko zábavných vonkajších podujatí a ponúknuť skvelé darčeky s letnou tematikou. Bez ohľadu na to, aký je váš produkt alebo služba, propagácia letnej sezóny je skvelý spôsob, ako zvýšiť predaj.
1. Užite si sviatky naplno
Leto je posiate množstvom dovoleniek, ktoré sú vhodné pre podnikanie, od prvého mája po návrat do školy začiatkom septembra. Predajci môžu vymyslieť tematickú udalosť, uvedenie produktu na trh alebo špeciálny sviatočný výpredaj, aby upútali pozornosť publika.
Zľavové kupóny a špeciálne výpredaje sú hrou na istotu. Posielajte správy s novinkami svojim stálym zákazníkom, aby ste ich informovali o exkluzívnych akciách a ponukách, aby nezmeškali horúce ponuky. Môžete tiež spustiť kampaň na sociálnych sieťach s hashtagom s tematikou sviatkov, aby ste zvýšili angažovanosť.
2. Vonkajší marketing
Leto je ideálny čas na vymyslenie zaujímavej outdoor marketingovej taktiky. Nalepte na svoje predajné vozidlo niekoľko plnofarebných magnetov na auto alebo si dajte niekoľko plážových slnečníkov s potlačou vašej značky a odkazu, aby ste šírili informácie a prinútili ľudí hovoriť o vašich letných výpredajoch. Nájdite nejaké rušné vonkajšie priestory, kde si tieto vaše logá ľudia ľahko všimnú.
3. Zábavné a festivalové súťaže
Spustite zábavnú súťaž vo svojom obchode alebo na obľúbených festivaloch a karnevaloch. Zhromaždite kontaktné informácie účastníkov výmenou za šancu vyhrať cenu. Máte skvelý zoznam adresátov, ktorý môžete kontaktovať po skončení festivalu.
Najväčšie jarné výstavy a festivaly v Európe
4. Vráťte miestnemu spoločenstvu
Posilnite svoje spojenie s miestnou komunitou vrátením neziskovým organizáciám, charitatívnym organizáciám a iným miestnym skupinám. Percento z predaja alebo zisku môžete použiť na sponzorovanie udalosti alebo pomoc iným. Zvýrazní váš spoločenský záväzok.
5. Darčeky s letnou tematikou
Kto nemá rád niečo zadarmo? Je to pravdepodobne jeden z najlepších spôsobov, ako zvýšiť zapojenie spotrebiteľov a zvýšiť sledovanosť sociálnych sietí. Vyberte si vlastné darčeky, ktoré sú špecifické pre sezónu a pripravte ich pre svojich príjemcov na leto. Balzam na pery, chladiace uteráky alebo čiapky sú niektoré z mnohých cenovo výhodných letákov, ktoré možno zvážiť. Vaša značka a posolstvo vtlačené do nich určite získajú veľkú pozornosť.
6. Predaj na chodníku
Ak sa váš obchod nachádza v rušnej nákupnej zóne, zorganizujte pouličný výpredaj, ktorý pritiahne ľudí. Je to skvelý spôsob, ako spopularizovať vaše obchody medzi rušným davom. Dokonca si môžete v tých najhorúcejších dňoch namontovať aj striešky, ktoré ľuďom v horúcom dni veľmi uľavia. Nezabudnite rozdať malé vlastné darčeky, ako sú cukríky alebo vlastné slnečné okuliare, aby ste udržali pozornosť publika.
Prečítajte si: 4 tipy na marketing cez leto
7. Letné lotérie na sociálnych sieťach
Spustite súťaže alebo stávky na sociálnych sieťach a rozdeľte ceny výmenou za príspevky, ktoré si môžete pridať do svojho zoznamu e-mailov.
8. Marketing závesov na dvere
Jednoduché spustenie, a nenáročné na investíciu. Marketing závesných kartičiek na dvere tiež nezahŕňa značné investície. Je to efektívny a zároveň nerušivý spôsob, ako šíriť informácie vo vašej lokalite a zvyšovať dosah.
9. Vymyslite letné katalógy
Vytvorte zaujímavé a pútavé katalógy produktov na leto so živými letnými obrázkami na pozadí pre dobre cielenú e-mailovú kampaň na zvýšenie predaja v tejto sezóne.
10. Jednodňový predaj
Leto je skvelý čas na oznamovanie rýchlych akcií, ako sú jednodňové zľavy na najobľúbenejšie letné položky. V letnej sezóne to môžete urobiť mnohokrát, aby sa ľudia vracali častejšie.
Teraz, keď máte tie najlepšie tipy na zvýšenie letných výpredajov, môžete začať!
Zdroj: www.proimprint.com