Akné a hanba idú ruka v ruke

0
Akné a hanba idú ruka v ruke

Akné je ôsme najrozšírenejšie ochorenie na celom svete a hoci týmto ochorením kože trpí 650 miliónov ľudí, zdá sa, že akné a hanba idú ruka v ruke.

Až 69% ľudí sa hanbí kvôli akné

Výskum ukazuje, že level hanby u pacientov s akné je 69%. Pre porovnanie, pri syfilise je toto číslo 100% a tak sa nie je čomu čudovať, že pacienti diagnostikovaní s akné majú až vyše 60% pravdepodobnosť pre rozvoj depresívnej poruchy. Švédsky líder v oblasti beauty-tech, FOREO, je odhodlaný, v rámci svojej misie, dodať ľuďom sebadôveru a podporiť ich mentálne zdravie a tak práve uviedol najnovšiu inováciu značky – ESPADA BHA+PHA Blemish Solution , ktorá podporí obje, vašu proti-akné skin care rutinu, aj sebavedomie.

„Pokiaľ ide o akné, jazvy sa dostávajú hlbšie pod povrch kože a môžu si vybrať daň na vašom duševnom zdraví. Poslaním spoločnosti FOREO bolo vždy zlepšovať životy ľudí a sebadôvera je ich veľkou súčasťou. Akné je staré ako civilizácia, takže samozrejme existuje ponuka s produktmi zameranými na akné, ktorá je k dispozícii už od 30. rokov 20. storočia, no za posledných 100 rokov zostáva vzorec rovnaký. Väčšina z týchto produktov obsahuje chemikálie, ktoré sa zameriavajú na akné tým, že ho vysúšajú, čo v podstate zaťažuje vašu citlivú pokožku tváre a tak nám bolo jasné, že musí existovať lepší spôsob. Čoskoro nato sa zrodilo riešenie na akné ESPADA BHA + PHA od FOREO, vysvetľuje Boris Trupcevic, CEO FOREO.

Liečenie akné v minulosti a dnes

V minulosti sa akné liečilo zmrazovaním vyrážok suchým ľadom a aj dnes v modernej kozmetike stále pretrváva podobná metóda s použitím tekutého dusíka. Ľudia tiež experimentovali s celým radom topických látok a mastí. K obľúbeným ošetreniam patrilo takzvané „slnečné ošetrenie“ UV svetlom, o ktorom dnes vieme, že spôsobuje rakovinu kože. V 60. rokoch minulého storočia sa začali spotrebitelia zahrávať s high-tech riešeniami na akné, ako sú domáce parné prístroje na tvár a dnes sa kozmetické prístroje stali dokonalou zbraňou v boji proti akné.

Dôležitosť skin care rutiny

Na čele inovácií v kozmetickom priemysle, v podstate sama, bududuje švédska značka FOREO, celú novú beauty-tech kategóriu, ktorá rýchlo napreduje vo vývoji najúčinnejšej skin care rutiny proti akné. Značka je známa pre prístroj ESPADA, ktorý je schválený FDA, pričom je klinicky dokázané, že rýchlo a účinne lieči aknóznu pleť. Dvojitá sila modrého laserového svetla a T-sonických pulzácií ničia baktérie, ktoré spôsobujú akné a to hlboko v pokožke, rovnako ako vyrážky a zápaly na povrchu, zatiaľ čo redukujú škvrny a produkciu kožného mazu.

Šťastná náhoda, ktorá pomáha

Už uznávaná ESPADA bola práve posilnená najnovším prírastkom do kolekcie ESPADA, ESPADA BHA + PHA Blemish Solution, jediným gélom na akné na svete, ktorý bol navrhnutý tak, aby sa aktivoval modrým LED svetlom a T-sonic™ pulzáciami. Formulovaný so silnou dávkou 2% kyseliny salicylovej a hamamelu, účinne uvoľňuje póry a jemne exfoliuje, zatiaľ čo aktívny zápal rieši niacínamid a olej z čajovníka, aby rýchlo zmenšili veľkosť vyrážky, pomohli znížiť začervenanie a podráždenie. Gél ESPADA BHA + PHA  Blemish Solution tiež obsahuje pantenol a kyselinu laktobionovú, ktoré upokojujú a hydratujú ošetrovanú oblasť, čím zabraňujú nadmernému vysušovaniu a nevzhľadnému olupovaniu.

„Je zaujímavé, že produkt ESPADA BHA + PHA  Blemish Solution bol šťastnou náhodou. Začali sme ho vyvíjať ako niečo, čo by maximalizovalo výhody používania prístroja ESPADA, avšak čím hlbšie sme išli do výskumu, vývoja a testovania, vzorec vykazoval neuveriteľné výsledky sám o sebe, a preto sme sa rozhodli vyvinúť ho ako samostatný produkt, ktorý dokáže byť zosilnený modrým LED svetlom. Konečným výsledkom je nadupané riešenie proti akné,vysvetľuje Federica Pizzinato, FOREO Cosmetic and Food Supplements Product Manager.

Akceptácia akné na vzostupe

Globálny trh s profesionálnou liečbou akné bol v roku 2020 ocenený na 6,2 milióna EUR a predpokladá sa, že do roku 2030 vzrastie na 12,9 milióna EUR. Pominúc fakty, že akné je komplexný problém a že akceptácia akné je na vzostupe, problematická pleť zostáva zaťažená, čo sa odráža aj na našom sebavedomí. Hanbíme sa za ukazovanie našich vyrážok a nedokonalostí, ale rovnako za to, že ich zakrývame. Zvykli sme si vídať dokonalé tváre celebrít, avšak takto vnímaná dokonalosť sa nevzťahuje iba na ne, ale aj na influencerov a tiež na našu rodinu a priateľov.

žiadne príspevky na zobrazenie