Ako na skutočný biznis cez LinkedIn?

0
Ako na skutočný biznis cez LinkedIn?

Máte svoje podnikanie, ale trápi vás prechod do online sveta? Skutočným pomocníkom pre rozvoj vášho biznisu môže byť aktívny vstup na sieť Linkedln.

Máte na Linkedne založený profil, ale nie ste tam aktívny? Chcete získavať skutočných zákazníkov a vytvárať obchodné príležitosti? Pridajte sa na náš webinar s Viktorom Kostickým už 18. augusta 2020 a naštartujte sa na Linkedlne do ďalšej sezóny.

Budeme sa sústrediť na obchodné stratégie, psychológiu predaja a tiež úpravu vášho profilu. Interaktívny webinár je určený pre užívateľov siete Linkedln, ktorých cieľom je predaj. Súčasťou je možnosť kladenia otázok pred a počas vysielania.

Zopár otázok sme sa opýtali pred samotným vysielaním aj Viktora Kostického, lektora obchodných a leadership zručností. Viktor jednotlivcom pomáha v rozvoji ich osobných cieľov, koučovaním a mentoringom. Viac o ňom sa dozviete aj na jeho stránke.

Je Linkedln nástroj aj pre malých a stredných podnikateľov?

Jednoznačne. Dokonca si myslím, že biznis pre malých a stredných podnikateľov sa na LinkedIne robí podstatne jednoduchšie.

Koľko Slovákov je aktuálne na Linkedln?

Je nás už vyše 500 000 tisíc Slovákov.

Je možné vďaka Linkedln získať relevantné biznis kontakty?

Možné nie je len získavať kontakty, ale doslova získavať biznis a financie.

Ako sa k nim dostať?

Spôsobov a stratégií je viacero, ale na začiatok je dobré si vytvárať sieť kontaktov, ktorí môžu byť vaši potenciálni zákazníci a ktorým predovšetkým môžete odovzdávať vašu hodnotu.

Čo je dôležité pri vlastnej prezentácii?

Dve najhlavnejšie body LinkedIn biznisu sú:

1. Viditeľnosť
2. Odovzdávanie hodnoty pre vašu cieľovú skupinu. Bez týchto dvoch „zákonov“ biznis na LinkedIne nemôže fungovať.

Čo sa týka vlastnej prezentácie, dôležité je spĺňať niekoľko psychologických zákonov nákupných rozhodnutí. Všetky si na webinári prejdeme a uchopíme, ako ich využiť.

Za aký dlhý čas je podľa teba možné získať prvých zákaznikov?

To veľmi záleží od segmentu a komplexnosti. Môže ísť iba o pár týždňov, alebo aj pár mesiacov.

Ako dlho už pôsobiš na Linkedlne ty?

LinkedIn profil som mal založený už roky, ale využíval som ho iba ako digitálny životopis. To biznis neprinesie. Naozaj som sa začal venovať LinkedInu iba v októbri 2019.

V čom pomáha tebe osobne?

Biznisovo mi prináša obchod a financie. Taktiež mi otvára dvere do firiem a spôsobuje, že o moje články majú média záujem. LinkedIn je tiež skvelý na spoznávanie ľudí. Prechod z onlinu do offlinu je pomerne jednoduchý. Okrem toho je to čiastočne aj vzdelávacia platforma. Sledujem niekoľkých ľudí, ktorých témy ma zaujímajú a pritom sa učím.

Chcete sa dozvedieť viac a naučiť sa využívať Linkedln ako nástroj pre efektívnu podporu vášho podnikania? Pripojte sa 18. augusta k nám.

Čomu sa na webinári budeme venovať?

1. Základy psychológie nákupných rozhodnutí
2. Úprava profilu s využitím poznatkov psychológie predaja
3. Vlastný obsah – čo pri obchode cez LinkedIn rozhoduje
4. Ostatné body obchodu (napr. Tipy na zlepšenie viditeľnosti, Obchodná stratégia a ďalšie.)

V prípade zaslania vášho Linkedln profilu vopred vám radi poskytneme malú analýzu a získate odporúčania, ktoré môžete zapracovať priamo na vašom Linkedln účte.

Tešíme sa na vás online. Vstupenky sú v predpredaji do konca júla. 

Ako na biznis cez LinkedIn?

žiadne príspevky na zobrazenie