Chcete spoznať prehľadný systém pre živnostníkov a firmy, ktorý zvýši produktivitu?

0
Chcete spoznať prehľadný systém pre živnostníkov a firmy, ktorý zvýši produktivitu?
Foto: pixabay.com

Mnoho podnikateľov a podnikateliek sa stretáva s problémami a chaosom v účtovníctve. Jedným z nástrojov, ktoré pomáhajú udržiavať faktúry a financie na poriadku, je SuperFaktúra. Ako sa dá uľahčiť život podnikateľa pomocou tohto systému, sme sa spýtali Braňa Šima, zakladateľa a CEO SuperFaktúra.sk.

SuperFaktúra je na trhu už nejaký ten rok. Kde vznikol nápad?

Vznik SuperFaktúry siaha do roku 2009, kedy sme založili webovú agentúru 2day. Ako nám pribúdali klienti, zistili sme, že spracovanie agendy začalo byť náročné. Hľadali sme teda medzi existujúcimi ekonomickými a účtovnými systémami a väčšinu z nich sme aj vyskúšali. Všetky sa nám však zdali príliš komplikované. Koncom roka 2010 sme teda začali pracovať na vlastnom riešení a už v apríli 2011 bola hotová beta verzia.

Oficiálne spustenie SuperFaktúry bolo 18. júna 2011, kedy si nás zamilovalo prvých 50 fanúšikov z radov pôvodných beta testerov. Na začiatku išlo len o jednoduchú tvorbu online faktúr. Vývoj sa však nezastavil a SuperFaktúra dodnes takmer každý týždeň rozširuje svoje funkcie a možnosti aj na základe spätnej väzby od našich klientov.

Komu každému dokážete „uľahčiť život?“

Našim cieľom zostáva prinášať jednoduchý a prehľadný systém pre živnostníkov a firmy, ktorý im zvýši produktivitu. Ušetrený čas tak môžete investovať znova do podnikania, zážitkov, alebo do vašich záľub. Čiže pomáhame všetkým od začínajúcich podnikateľov, cez menšie i väčšie firmy, po plne automatizované e-shopy. Každý si u nás vie nájsť “to svoje”.

Svoje služby stále rozširujete. Čo všetko vďaka SuperFaktúre pokryjete zákazníkovi? Aké má funkcie?

Funkcií a nástrojov ponúkame veľa, snažíme sa klientovi čo najviac uľahčiť a zautomatizovať “otravnú byrokraciu”. SuperFaktúra pokryje celý obchodný proces – od cenovej ponuky cez objednávku, zálohovú faktúru, daňový doklad k prijatej platbe, dodací list až po vyúčtovaciu faktúru. Ďalej je samozrejmosťou automatické párovanie platieb, automatický upomienkový proces, evidencia nákladov, exporty agendy pre účtovníka, pre kuriérov…

Mnoho začínajúcich podnikateliek si hneď nevie dovoliť účtovníka. Dá sa to aj bez neho?

Na začiatok by som rada upresnila, že sme fakturačný systém, nie účtovný. Faktúry v SuperFaktúre si vie pohodlne vystaviť každý. Či treba účtovníčku alebo účtovný program, to už záleží na konkrétnom type podnikania a individuálnych potrebách podnikateľky. Ak si vie živnostníčka sama spraviť priznanie k dani z príjmov, účtovníka nepotrebuje. Podklady nájde pohodlne na jednom mieste práve v SuperFaktúre.

Ponúkate rôzne balíky. Ktorý je najobľúbenejší?

Najobľúbenejší je Základný balík, ktorý je vhodný pre malých živnostníkov a začínajúcich podnikateľov. Teší nás, keď sledujeme, že potom klienti postupne prechádzajú na vyššie balíky tak, ako ich podnikanie rastie.

Musí mať človek nejaký špeciálny kurz alebo to zvládne každý?

SuperFaktúru sme zámerne urobili (a stále ju zdokonaľujeme) tak, aby bola intuitívna a používateľsky prívetivá. Žiaden kurz teda nepotrebujete. Ak si neviete rady, môžete si pozrieť naše sprievodné videá, alebo si prečítať články na blogu či v Centre pomoci. Pre začínajúcich podnikateľov sme najnovšie pripravili na našom blogu miniseriál o Karolovi, ktorý začal podnikať a učí sa SuperFaktúru používať. Snažíme sa na jeho príbehu poukázať na to, aby sa začínajúci podnikatelia nebáli systém používať a hneď od začiatku začali využívať všetky jeho výhody na maximum.

Vieme sa s vami poradiť, keď si predsa len s niečím nevieme poradiť?

Samozrejme, okrem návodov na webe je klientom k dispozícii ústretová zákaznícka podpora. Sme k dispozícii denne v pracovné dni od 8:00 – 15:00, či už na e-maili, na telefóne alebo cez livechat. Môžete sa nás opýtať na čokoľvek, čo potrebujete v súvislosti so SuperFaktúrou vedieť.

Akčné ženy využívajú SuperFaktúru tiež. Je pre nás fantasticky výhodná, lebo dokáže vytvárať a zasielať faktúry automaticky. S akými programami ste zosynchronizovaný?

SuperFaktúru je možné prepojiť takmer s čímkoľvek – sme otvorený systém, takže nezáleží, či s nami chcú klienti prepojiť eshop, sklad, firemný informačný systém, alebo inteligentný toustovač. Pre niektoré systémy máme pripravené moduly, alebo si prepojenie klienti vedia dorobiť na základe dokumentácie, ktorú im radi poskytneme.

Viem, že ste aj expandovali za hranice. Kde všade vás ľudia môžu využívať?

Aktuálne pokrývame slovenský a český trh / legislatívu. Avšak vďaka tomu, že sme online riešenie, vedia nás využívať klienti po celom svete – napríklad digitálni nomádi, ktorí podnikajú ako slovenskí živnostníci alebo malé eseročky, majú svoju fakturáciu pod kontrolou hoci i z Thajska, postačí im prístup na web, alebo si môžu stiahnuť našu mobilnú aplikáciu.

Aké sú vaše plány do budúcna. Máte nejaké špeciálne vízie?

Pred ďalším expandovaním na nové trhy dávame aktuálne prednosť rozširovaniu služieb na tých trhoch, kde už pôsobíme. Znamená to úplne nové funkcionality a tiež, samozrejme, postupné vylepšovanie tých aktuálnych. V najbližšom období spustíme napríklad úplne novú evidenciu nákladov.

Foto: pixabay.com

žiadne príspevky na zobrazenie