
Ako premeniť e-shop na strategicky riadenú značku? Ako získať lojálnych zákazníkov, rozvíjať svoj biznis a dlhodobo rásť? Prvých 400 eshopov má vstupenku zadarmo!
E-commerce day Bratislava prináša odpovede pre všetkých ambicióznych e-shopárov, ktorí chcú svoj biznis posunúť na vyššiu úroveň. Celodenná konferencia, ktorá sa koná 3. apríla 2025 v Bratislave v hoteli Vienna House Easy, ponúkne inšpiráciu, praktické know-how aj exkluzívny networking.
„E-commerce day je akcia, kde e-shopy píšu svoje úspešné príbehy. Veríme, že za každým silným brandom stojí nielen kvalitný produkt, ale aj strategický prístup, správne rozhodnutia a komunita, ktorá vás podporí. Preto sme sa rozhodli investovať do budúcnosti e-shopov – prvých 400 vstupeniek rozdávame zadarmo ako investíciu do ďalších úspešných príbehov,“ hovorí Jaroslav Jakubov, hlavný organizátor E-commerce day.
Program konferencie: Budovanie značky a udržateľný rast
Silný brand je kľúčom k dlhodobému rastu v e-commerce. Michaela Králiková ukáže, prečo nestačí len dobrý produkt, ale treba budovať značku, ktorá vyvoláva emócie a posilňuje lojalitu zákazníkov. Ivo Veselý poradí, ako využiť influencery k rastu e-shopu a nastaviť efektívnu spoluprácu. Lukáš Pulda predstaví zákaznícku starostlivosť ako nečakaný nástroj na zvyšovanie tržieb. Petr Bílý potom poradí, ako sa vyhnúť právnym nástrahám, ktoré môžu e-shop ohroziť.
Zákazník a značka: Kľúčový vzťah pre rast e-shopu
Customer Experience (CX) je kľúčový pre udržanie zákazníkov. Peter Angelov prinesie inšpiráciu, ako urobiť niečo naviac pre vašich zákazníkov a zvýšiť ich spokojnosť. Dominika Babulicová predstaví najnovšie štúdie o zákazníckom správaní a ich dopad na e-shopy. Na praktickom workshope s Michalom Mervartom sa účastníci dozvedia, ako odhaliť a opraviť kľúčové chyby v e-shope, ktoré znižujú konverzie.
Rast rýchlejšie a efektívnejšie? Ide to
Automatizácia a správne procesy môžu e-shopu ušetriť čas aj náklady. Josef Piska ukáže, ako na efektívnu logistiku, Ivan Kopčík poradí, ako prepojiť systémy pre efektívne riadenie biznisu a Ondřej Vodehnal naučí, ako správne počítať ziskovosť a robiť rozhodnutia na základe reálnych dát. Na workshope Vroclava Morkusa sa dozviete, ako využiť automatizáciu vo svojom back office.
Inšpirácia od e-shopárov: Ženy vládnu e-commerce?
Inšpirácia od úspešných je neoddeliteľnou súčasťou konferencie. So svojimi úspešnými príbehmi sa preto podelí Mariana Veselá (Veselý čaj), ktorá ukáže, ako prepojiť produkt s emóciami, aby oslovil zákazníkov na hlbšej úrovni. Iveta Hrabovská z Gentlejam zase vysvetlí, ako sa dá LinkedIn využiť ako predajný nástroj a získať skrze neho nových zákazníkov.
Kde hľadať nové predajné kanály?
Chcete expandovať a získať nové trhy? Martin Lazarčík poradí, ako plánovať a vyhodnocovať výsledky. Henrich Jíra ukáže, ako efektívne pracovať s B2B segmentom. Jakub Chramosta sa podelí o skúsenosti s predajom na marketplaces a Pošta bez hraníc otvorí tému expanzie do zahraničia. Nezabudneme ani na nové regulácie v oblasti obalov a ich vplyv na e-shopy.
Nepodceňujte komunikáciu ani vlastnú energiu
Dobrý líder inšpiruje svoj tím a posúva firmu vpred. Jana Zajícová sa zameria na efektívne vedenie ľudí, Petr Sucháček priblíži techniky nenásilnej komunikácie. Šimon Bellovič a Roman Kunčar poradia, ako si správne rozložiť energiu a čas medzi prácou a odpočinkom.
Networking a poradenská zóna: Získajte spoľahlivých partnerov
Kľúčovou súčasťou E-commerce day je networking a možnosť konzultovať svoje podnikanie s odborníkmi. Účastníci získajú príležitosť nadviazať strategické partnerstvá, vymeniť si skúsenosti s úspešnými e-shopármi a rozšíriť svoje kontakty v odbore. V poradenskej zóne budú k dispozícii experti na e-commerce, marketing, právo či logistiku, ktorí pomôžu nájsť konkrétne riešenie pre rast a škálovanie e-shopu.
Vstupenky zadarmo ako investícia do úspešných príbehov
E-commerce day je tradičnou akciou, kde e-shopári získavajú know-how a inšpiráciu na prekonávanie výziev a dlhodobý rast v súlade s aktuálnymi trendmi. Vďaka investícii organizátorov a partnerov konferencie do úspechu celej e-shopárskej komunity získa prvých 400 e-shopov vstupenky zadarmo. Pripojte sa k najväčšej e-commerce komunite na
Slovensku a posuňte svoj e-shop na vyššiu úroveň.
Registrácia: www.ecommerceday.sk