Gastroprevádzky opäť ožili, Slovákom chýbala ich atmosféra

0
Gastroprevádzky opäť ožili, Slovákom chýbala ich atmosféra

Oživenie po dvojročnej pandémii hlásia aj gastroprevádzky v bratislavskom Avione. Podľa májového online prieskumu najväčšieho nákupného centra na Slovensku až 63 % opýtaných navštevuje gastroprevádzky rovnako často ako pred pandémiou.

Až 23 % návštevníkov vyhľadáva gastroprevádzky dokonca častejšie než pred rokom 2020. Dôvodom je ich atmosféra, ktorá Slovákom doma počas pandémie najviac chýbala.

„Rastúci záujem návštevníkov o gastroprevádzky v Avione nás nesmierne teší. Podľa prieskumu mnohým zákazníkom chýbala najmä atmosféra, ktorú prináša osobná návšteva kaviarne, reštaurácie či Gastro pasáže s rodinou, priateľmi alebo kolegami. Dobré jedlo či kávu s dezertom si návštevníci Avionu dožičia najmä pri nakupovaní, stretávaní sa s kolegami a pri vybavovaní rôznych povinností v rámci nákupného centra, ako je pošta, banka či telekomunikačný operátor alebo notár. Naším cieľom je zákazníkom neustále prinášať novú ponuku aj v rámci gastrozážitkov,“ vysvetľuje Petra Vojtasová, marketingová manažérka Avionu v Bratislave.

Podľa prieskumu až 82 % opýtaných skonzumuje jedlo priamo v Avione, neberie si ho so sebou.

V Avione sa aktuálne nachádza viac ako 40 gastroprevádzok vrátane kaviarní, reštaurácií na 1. poschodí, street food stánkov či prevádzok rýchleho občerstvenia v Gastro pasáži vhodné aj pre vegetariánov, vegánov či ľudí so špeciálnymi stravovacími potrebami.

„Do konca mája 2022 návštevníci gastroprevádzok v Avione získajú za konzumáciu nad 5 eur hraciu kartu, v ktorej môžu nájsť až 5 500 zaujímavých odmien. Aj keď ihneď nevyhrali, vyplnenú hraciu kartu môžu vložiť do zlosovacej urny a vyhrať ďalšie skvelé ceny,“ prezrádza Petra Vojtasová.

Do online Avion prieskumu počas mája 2022 sa zapojilo 315 ľudí.


—–

AVION v Bratislave je najväčšie nákupné centrum na Slovensku s prenajímateľnou plochou vyše 100-tisíc m2. Centrum vlastní investor, developer a správca – spoločnosť INGKA Centres.

INGKA Centres (predtým IKEA Centres) patrí do skupiny INGKA Group. Jej poslaním je stavať, rozvíjať a spravovať nákupné centrá pre čo najširší okruh zákazníkov v spolupráci so svojím kotevným nájomníkom – obchodnými domami IKEA. Spoločnosť INGKA Centres ponúka príležitosť na vznik spoločenských miest budúcnosti, záleží jej na posilňovaní vzťahu s nájomníkmi a na rozširovaní nových maloobchodných riešení v medzinárodnom meradle. INGKA Centres vlastní a spravuje celkovo 45 nákupných centier v 15 krajinách sveta – v Číne, Európe a Rusku. Centrá majú dokopy vyše 3,2 milióna štvorcových metrov prenajímateľnej plochy a približne 480 miliónov návštevníkov ročne. Viac na www.avion.sk.

žiadne príspevky na zobrazenie