Linkedinlovers v Bratislave: Zdieľajme, pomáhajme, poraďme si navzájom

0
Linkedinlovers v Bratislave: Zdieľajme, pomáhajme, poraďme si navzájom

Chcete sa prepojiť s inšpiratívnymi ľuďmi? Hľadáte novy kanál na svoju prezentáciu? Príďte na naše podujatie LinkedinLovers v Bratislave už 17. mája, kde pre vás chystáme koktail vzdelávania, praktické pohľady spíkrov na sieť Linkedin a kvalitný networking.

A prečo práve Linkedin? Napríklad preto, že má 900 miliónov užívateľov a každú sekundu pribudnú na Linkedine traja noví užívatelia. Zaujímavosťou ešte je, že 59,1% užívateľov sú ľudia 25-34 rokov a ženy tvoria 42,8 %.

Vstupenky je nutné kupovať si v predstihu. Kapacita miesta je maximálne 60 osôb.

Kto sú naši hostia?

  • Dana Miňová – riaditeľka ľudských zdrojov v MH Teplárenský holding, a.s.,
  • Ivana Zeliznakova – riaditeľka odboru marketingu SPP,
  • Martin Hosek – brand consultant, zakladateľ značky MAAPPI a MH,
  • Lucia Kočková – social media specialist

Ako vnímajú silu Linkedinu?

Dana Miňová, riaditeľka HR v MH Teplárenský holding, sa riadi heslom Inšpirujme sa navzájom. Alebo ako hovorí nová múdrosť 21. storočia: Sharing is caring. Zdieľajme, pomáhajme, poraďme si navzájom.” 

„LinkedIn nevnímame ako sociálnu sieť, ale ako platformu, cez ktorú ožíva brand MHTH, rastie a silnie jeho hodnota a poznateľnosť, nachádzame tu nové biznis kontakty, uzatvárame partnerstvá, komunikujeme so súčasnými, ale aj budúcimi kolegami,”  pokračuje.

Mgr. Ivana Zeliznaková, riaditeľka odboru marketingu SPP, vyzdvihuje najmä profesionalitu a slušnosť: „LinkedIn je sociálnou sieťou, ktorú používam každý deň. Jej čítaním so šálkou kávy v ruke začínam svoj deň, vrátane víkendov. LinkedIn je pre mňa výnimočný svojou profesionalitou vo všetkých zmysloch tohto slova. Veľmi mi konvenuje najmä to, že na ňom nie sú „hejteri“ a diskusie si udržiavajú slušnú úroveň.” 

„Ľudia si na nej vymieňajú svoje profesionálne skúsenosti, hovoria o tom, čo im funguje alebo nefunguje v ich biznise, zdieľa sa atmosféra z pracovných tímov a konferencií. A naozaj sa tu dozviete veľa z akejkoľvek oblasti života. Som veľký fanúšik neuro a behaviorálnych vied a na tejto sieti som už viackrát našla zaujímavé výskumy a podnetné informácie, ktoré dokážem využiť aj pri svojej marketingovej práci. Verím, že túto vysokú profesionálnu úroveň si LI ešte dlho udrží,“ pokračuje.

Lístky na podujatie si môžete zakúpiť tu.

Martin Hosek, zakladateľ značky MAAPPI A MH, hovorí, že pomáha s budovaním osobných a firemných značiek na Linkedine a dodáva: „Tiež znčky staviam. Offline.“

Martin pomáha malým značkám byť veľkými. A veľkým byť ešte väčšími. Vizionár a priekopník so schopnosťou nachádzať inovatívne a kreatívne riešenia.

Lucia Kočková ako social media specialist je veľkou propagátorkou siete Linkedin.Je to miesto, kde nachádzam množstvo inšpirácie pre svoju prácu, nové pracovné kontakty a príležitosti. No a pre mňa je Linkedin už aj miestom, kde som našla množstvo priateľov,“ hovorí.

Hovorí aj o svojej prvej spolupráci: „Keď som správu siete Linkedin dostala príkazom, ani som netušila, ako dobre sa mi stalo. Je to miesto, kde nachádzam množstvo inšpirácie pre svoju prácu, nové pracovné kontakty a príležitosti.

Ako prebieha networking?

Pravidlá sú jasné. Na každom zo stretnutí má každý z účastníkov alebo účastníčok 1 minútu, v ktorej odprezentuje seba alebo svoju firmu. Počas zostávajúcich 3 minút môžu obaja účastníci prediskutovať prípadnú spoluprácu, prepojiť sa na Linkedine (pre rýchlosť môžete využiť vygenerovaný QR kód). Po zaznení signálu sa presunieme k ďalšiemu stolu. Každé krátke stretnutie vytvára jedinečnú možnosť rozšírenia siete vašich kontaktov, potenciálnych klientov alebo dodávateľov.

speednetworking
Náš speednetworking

Viac o spíkroch

Dana Miňová

V manažérskych pozíciách v oblasti HR pôsobí od roku 2001 a aktuálne je nominantka na ocenenie HRLeader roka 2023. Jej profesionálna cesta je spojená s change manažmentom, krízovým manažmentom, nastavovaním firemnej kultúry, budovaním zamestnaneckej značky. Aktuálne pôsobí na pozícii riaditeľky ľudských zdrojov v MH Teplárenský holding, a.s. (MHTH). Spolu s tímom skvelých ľudí, hodnotových lídrov a profesionálov  vybudovali prostredníctvom unifikovaných procesov a postupov nový, moderný MHTH. Firemnú kultúru, ich DNA a kvalitnú komunikáciu považuje za kľúčové piliere každej spoločnosti. S energiou a zanietením prepájajú svet mladých s prostredím stabilného hodnotového zamestnávateľa. Aj na základe vlastných skúseností vie, že aj toto prostredie môže byť akčné, postavené na princípoch zdravého sedliackeho rozumu. S energiou, s akčnosťou, vášňou a ľudskosťou.

Lucia Kočková

Tvorí marketingovú stratégiu pre Akčné ženy a pre mnoho ďalších podnikateľov a jednotlivcov. Budovaním osobného brandu, tvorbe obsahu a marketingovej stratégie sa venuje od ukončenia vysokej školy. V marketingu a komunikácii prešla od propagácie detských kníh, cez prácu v PR agentúre, pozíciu marketéra a hovorcu v súkromnej nemocnici, aj v korporáte, až po Head of Communication and Marketing v štátnej nemocnici. Je spolutvorkyňou štipendijného programu pre medikov a budúce sestry, kde intenzívne nahliadla do problematiky úzkeho spojenia marketingu a HR. Pomáha jednotlivcom aj spoločnostiam nastaviť komunikačnú stratégiu značky a to aj na sociálnej sieti Linkedin či iných sociálnych sieťach.

Mgr. Ivana Zeliznaková 

Vyštudovala Filozofickú fakultu UK v Bratislave, začínala ako novinárka a absolvovala stáže v zahraničí. Potom ju zlákala energetika. Najskôr pracovala v SPP – distribúcia ako jej prvá manažérka pre komunikáciu. Dnes pôsobí ako riaditeľka odboru marketingu SPP. Za svoju prácu získala spolu so svojim tímom ocenenia ako Strieborný klinec či Striebornú EFFIE. Ako akčná žena sa neustále vzdeláva, aktuálne dokončuje MBA v strategickom manažmente a leadershipe. V práci rada experimentuje a hľadá súvislosti. Zastáva funkciu výkonnej riaditeľky Komory Luso slovenskej spolupráce a pôsobí aj ako predsedníčka Správnej rady EkoFondu SPP. Popri šálke kávy jej robí každé ráno spoločnosť aj sieť Linkedin. Je pre ňu výnimočný svojou profesionalitou vo všetkých zmysloch tohto slova. Ako sama hovorí, Linkedin je pre mňa inšpirácia a nové poznatky.

Martin Hosek

Zakladateľ MAAPPI, lifestylovej značky postavenej na dizajnových mapách, ktoré tvorí Martinov syn Matěj, a tiež zakladateľ značky MH – Martin Hosek. Pod jeho taktovkou sa česká aj slovenská Linkedin komunita pravidelne dostáva k najčerstvejším informáciám o Linkedin od domácich aj zahraničných spíkrov na Linkedin Summit v Prahe. V súčasnosti Martin pomáha stavať osobné aj firemné značky na Linkedin.

žiadne príspevky na zobrazenie