Najlepšia zoznamka je LinkedIn, hovorí jedna z našich spíkeriek. Príďte sa presvedčiť!

0
Najlepšia zoznamka je LinkedIn, hovorí jedna z našich spíkeriek. Príďte sa presvedčiť!
speednetworking

Máte radi LinkedIn a celkovo sociálne siete? Pracujete v marketingu? Alebo by ste radi zviditeľnili vašu firmu? Ak ste odpovedali aspoň na jednu otázku kladne, nenechajte si ujsť náš event LINKEDINLOVERS, ktorý sa uskutoční už 16. marca v Kubis The Nook v Bratislave.

Stretneme sa spoločne s odborníkmi na LinkedIn a podnikanie a predstavíme vám túto sieť tak, ako ju ešte nepoznáte. Tešia sa na vás marketér, riaditeľ asociácie MÁM DRON a zakladateľ podcastu ITHINKGREEN Rasťo Sopko, úspešná podnikateľka a zakladateľka GentleJam Iveta Hrabovská, dlhoročná riaditeľka Profesie Ivana Molnárová, social media specialist Lucia Kočková a realizátor zelených striech a majiteľ Sky Gardens Branislav Siklienka.

Tieto údaje o LinkedIne hovoria sami o sebe:

    • Od roku 2023 je na celom svete 900 miliónov používateľov LinkedIn.
    • LinkedIn zaznamenal v roku 2022 ročný príjem 14,5 miliardy dolárov.
    • Každú sekundu sa na LinkedIn zaregistrujú 3 noví členovia.
    • Ľudia vo veku 25 až 34 rokov tvoria 59,1 % používateľskej základne LinkedIn.
    • 21 % všetkých používateľov sociálnych sietí v Spojených štátoch používa LinkedIn.
    • Sponzorované príspevky sú najefektívnejším reklamným formátom na LinkedIn.

Ak vás ani štatistiky nepresvedčili, pozrite si odpovede podnikateľov a odborníkov na to, v čom je pre nich LinkedIn výnimočný:

Iveta Hrabovská sa o LinkedIne vyjadruje: „LinkedIn je jediná sociálna sieť, ktorá nám pekne zarába. Nikde inde, na žiadnych sociálnych sieťach totiž necítim tak silný feedback ľudí, ktorí ma sledujú. Som sama sebou, zdieľam know-how (čo nám zaberá) ale aj to negatívne na čom som sa popálila a dokonca aj množstvo obsahu zo zákulisia Gentlejam. Organický dosah ma brutálne motivuje písať viac a viac. A ľudia sa mi odvďačujú nielen počtom lajkov ale počtom dopytov na naše produkty. Preto na LinkedIn nedám dopustiť.“

Príďte aj vy na event LINKEDINLOVERS už 16. marca v Bratislave.

Rasťa Sopka zaujala najmä možnosť nadviazať kontakt: „Linkedin vnímam ako “digitálny výklad” mojej osoby, mojej práce, mojich aktivít, mojich schopností a zručností. Ak je výklad atraktívny, tak je prirodzené, že vojdem dnu a pozriem si čo ten “obchod” ponúka. A v tom je tá jedinečnosť predstaviť sa publiku a nadviazať kontakt.“

Ivanu Molnárovú očarila hĺbka obsahu: Pre mňa je LinkedIn okrem zdroja business kontaktov aj profesionálna sociálna sieť, kde môžem zdieľať a zároveň prijímať úplne iný obsah, ktorý má hĺbku. Tým, že je minimalizovaná anonymita a odkrytá identita, tak aj konverzácia a odpoveď na posty je v medziach slušnosti. LinkedIn je výborný zdroj na vybudovanie identity a značky. Pre mňa je LinkedIn cesta, ktorú objavujem a stále má dokáže prekvapiť. 

Lucia Kočková hovorí aj o svojej prvej spolupráci: „Keď som správu siete Linkedin dostala príkazom, ani som netušila, ako dobre sa mi stalo. Je to miesto, kde nachádzam množstvo inšpirácie pre svoju prácu, nové pracovné kontakty a príležitosti. No a pre mňa je Linkedin už aj miestom, kde som našla množstvo priateľov. Ved Maťka Novotná, zakladateľka Akčných žien, bola mojím prvým kontaktom, ktorý ma na oslovil na spoluprácu, a dodnes nám to s Akčnými super funguje. Nedám naň dopustiť (úsmev).

Braňo Siklienka hovorí: Linkedinu sa aktívne venujem 3 roky. Mal som vtedy zhruba 500 kontaktov a moje prvé príspevky mali niekoľko 100 videní. Dnes mám vyše 11 tisíc followerov a organické dosahy aj 60 tisíc videní. To môže dosiahnuť takmer každý. Stačí vytrvalosť, pravidelnosť a konzistentnosť. Linkedin sa vám za to odvďačí novými prepojeniami, obchodnými možnosťami, spoluprácami, priateľstvami a tiež, že si vás všimnú média a vaše myšlienky sa dostanú ešte ďalej. 

žiadne príspevky na zobrazenie