Nástroje na audit vašej webovej stránky

0
Nástroje na audit vašej webovej stránky
unsplash.com

Audit webovej stránky je to skvelý spôsob, ako vykonať akúsi zdravotnú prehliadku na vašom webe.

Poskytuje podrobnú analýzu výkonnosti vášho webu, hodnotenia a rýchlosti vyhľadávacieho nástroja. Proces je jednoduchý: zistite, ktoré atribúty na vašom webe najmenej fungujú a vykonajte zmeny.

V tomto článku sme rozoberali 8 typov auditu – od vzhľadu až po atribúty ako sú SEO, rýchlosť načítania webu alebo responzivita.

Nástroje na vykonávanie auditov

Existuje mnoho rôznych nástrojov, ktoré za vás vykonávajú audity webových stránok. Niektoré sú bezplatné a iné spoplatnené podľa počtu webových stránok. Používanie týchto nástrojov je skvelým spôsobom na audit vašich stránok. Je to tiež rýchlejšia, časovo nenáročná možnosť a môže sa dostať hlbšie ako manuálne audity.

Tu sú tri najlepšie nástroje na audit, ktoré sme vybrali, aby sme vám pomohli pokryť vaše potreby auditu!

1. Ahrefs

Ahrefs obsahuje sadu nástrojov na audit, ktoré skúmajú chyby, optimalizáciu stránky a nefunkčné odkazy v kóde vášho webu. Skenuje tiež vaše HTML a sociálne značky. Ahrefs používa crawler, čo je bot navrhnutý na indexovanie webových stránok pre vyhľadávače, aby určil najlepšie spôsoby optimalizácie vášho webu pre SEO.

Ponúkajú odstupňované cenové plány začínajúce na 99 USD mesačne, pričom prípady použitia siahajú od osobných stránok a malých podnikov až po platformy elektronického obchodu. Ahrefs je vynikajúcou voľbou, ak chcete lepšie hodnotenie a viditeľnosť.

2. DeepCrawl

DeepCrawl je lídrom v oblasti SEO optimalizácie. Zameriava sa na kľúčové slová a tiež skenuje Javascriptový kód vášho webu pre optimalizáciu pre vyhľadávače a výkon. Ponúkajú renomovanú službu prehľadávania a flexibilné rozhranie, ale stanovenie ceny si vyžaduje získanie cenovej ponuky pre váš prípad použitia. Najlepšie sa používa na audit podnikových webových stránok kvôli ich zameraniu na výkon vo veľkom meradle.

Site Analyzer kontroluje SEO, obsah, dizajn, výkon a dokonca aj dostupnosť prostredníctvom nástroja Site Analyzer.

3. Site Analyzer

Site Analyzer je ďalšou fantastickou službou auditu webových stránok, ktorá analyzuje obsah, dizajn, SEO a výkon vašej webovej stránky. Táto služba je vhodnejšia na optimalizáciu dizajnu a kvality obsahu. Je úžasné vidieť, že kontrolujú dostupnosť, čo je skvelý spôsob, ako urobiť váš web inkluzívnejší.

Majú preukázateľné výsledky, v priemere 42% nárast návštevnosti SEO za 2 mesiace. Site Analyzer ponúka analýzu jednotlivých stránok. Táto funkcia prehľadá každú webovú stránku na vašom webe a hľadá bežne používané hľadané výrazy, známe ako kľúčové slová. Site Analyzer ponúka sledovanie hodnotenia, aby ste videli, ako sa porovnávate s konkurenciou. Ponúkajú niekoľko platených programov pokrývajúcich rôznorodú škálu zákazníkov.

Prečítajte si: Ako vytvoriť kvalitný obsah pre webovú stránku alebo eshop?

Ako na audit stránky?

Môžete vykonať audit webovej stránky sami, čo je dobrá možnosť, ak na to máte čas. Môžete tiež ušetriť peniaze tým, že to urobíte sami namiesto použitia nástrojov auditu a zároveň získate hlbšie pochopenie svojho publika a značky. Je ešte dôležitejšie, ak si to urobíte sami, aby ste sa vopred uistili, že máte svoj kontrolný zoznam, aby ste zostali na správnej ceste.

Keď implementujete revízie po audite vašej lokality, nezabudnite pravidelne robiť krok späť a opýtať sa svojho tímu na pokrok. Ak chcete bezstarostnú údržbu lokality, zvážte použitie platforiem automatizovanej údržby. Tieto nástroje automatizujú bežné služby údržby webových stránok, ako je napríklad upozorňovanie na nefunkčné odkazy a aktualizácia akýchkoľvek tém alebo doplnkov, ak váš web používa WordPress.

Zahŕňajú automatické bezpečnostné opatrenia, ako sú automatické aktualizácie certifikácie SSL a 24/7 malvér a skenovanie vírusov. WP Buffs je populárna automatizovaná služba pre stránky WordPress. Poskytujú automatické zálohovanie stránok, neustále zapnuté zabezpečenie a núdzovú webovú podporu. Očakávajte, že za ich služby budete platiť aspoň 70 eur mesačne.

Ako ďalej po audite?

Po úspešnom vykonaní auditu webu je ďalším krokom implementácia týchto zistení na webe. Zdieľajte kontrolné zoznamy a problémy auditu svojich webových stránok so správcami stránok, dizajnérmi a obchodníkmi, aby ste zaistili zosúladenie cieľov.

Požiadajte o spätnú väzbu. Porozprávajte sa so svojimi vývojármi a tými, ktorí spravujú vašu stránku, o aktuálnej údržbe. Audit je iteratívny proces. Nebojte sa znova navštíviť a urobiť krok späť, aby ste sa mohli so svojou webovou stránkou posunúť vpred – to všetko je súčasťou zábavy.

Zdroj: 99designs.com

žiadne príspevky na zobrazenie