Začnite písať ak chcete vyhľadať článok

AKČNÉ TIPY MAGAZÍN ONLINE NÁSTROJE

Nechajte zažiariť svoju značku!

Zdieľať

Jednou z kľúčových úloh v marketingu je budovanie značky. Myslíte si, že to, aké máte logo, definuje vašu značku? Omyl! Je to súbor viacerých premenných.

Neviete, ako na silný branding? Príďte na náš webinár s názvom Budovanie značky tak, aby bola nekopirovateľná.

CENA: 10.00 EUR

KEDY A KDE: 19.10.2021 17:00 – 19:00

Online webinár cez Zoom.

Pre členky klubu ZDARMA.

Ako si vytvoriť značku, tak, aby bola jedinečná? Poradia vám odborníčky práve v tomto webinári.
Budovanie značky, aby bola nekopírovateľná
– ukotvenie cieľovej skupiny a marketing person
– hľadanie spotrebiteľského insightu
– definovanie „rola značky“
– definovanie osobnosti značky
– vytvorenie magnetizujúceho positioningu značky
Webinár nadväzuje na prvú časť Teória stratégie a marketingová stratégia v praxi.

Spíkerky webinára sú:

Anka Sabolová, marketingová strategička a podcasterka

Anka Sabolová vyštudovala enterpreneurship a manažment inovácií na Ekonomickej univerzite vo Viedni a má za sebou dlhoročnú prax v obchodnom marketingu. Viedla česko-slovenský tím marketérov a riadila predajné kanály, do ktorých pripravovala uvedenie značiek, ako Coca-Cola Zero či Bonaqua. Skúsenosti získala aj v marketingu značky, vyvíjala, riadila a uvádzala na trh značky, ako Nicolaus ochutené vodky či Demänovka. Po skúsenostiach v celom marketingovom spektre sa stala odhodlanou ambasádorkou marketingového 4P. Snaží sa zvyšovať povedomie o marketingu, ktoré nie je len reklama a pekné logo, ale predovšetkým vedná disciplína, ktorá má svoje zákonitosti a pravidlá.

Rozhovor s oboma spíkerkami nájdete tu.

Naďa Kacera, marketingová strategička a podcasterka

Naďa začala s marketingom už na Ekonomickej univerzite v Bratislave, v odbore obchod a marketing. Má výrazne strategické myslenie a schopnosť vidieť veci v súvislostiach, ktoré vie prepísať do praktických plánov. Uviedla na slovenský i český trh silné známe značky, ako Monster, ktorý z USA lokalizovala do strednej Európy, Cappy či Römerquelle. Riadila komplexné reklamné kampane pre značku Corgoň a mnohé ďalšie. Vyvíjala nové produkty či manažovala repositioning značiek a celé portfóliá. Robí osvetu zmysluplnému marketingu a napĺňa krédo súčasného marketingu, ktorým je hľadanie vlastnej odlišnosti v pozícii na trhu.

Obe sú autorky najsilnejšieho marketingového vzdelávacieho podcastu Levosphere – Marketing v praxi a originálnej metodológie Biznis Marketingová Stratégia TM pod značkou Levosphere, ktorú spolu založili a budujú. V Levosphere pomáhajú biznisom a značkám s nastavením Biznis Marketingovej Stratégie TM a s brandingom ich značky.

Pridajte sa do klubu Akčné ženy (https://klub.akcnezeny.sk/pridaj-sa/ ) a v sume ročného členstva získate viac ako 20 vzdelávacich webinárov zdarma, pravidelný networking a množstvo ďalších výhod počas celých 12 tich mesiacov. Registrujete sa jednoducho priamo tu: https://klub.akcnezeny.sk/registracia/.

REDAKCIA

Sme akčné ženy a prinášame ti príbehy a články spoločne s ďalšími akčnými ženami, ktoré robia, čo milujú a rady o tom aj píšu. Podporujeme sa navzájom v našich snoch. V tom, čo nás napĺňa a robí nám radosť. Pridaj sa k nám: https://akcnezeny.sk/registracia/ Spoločne vytvárame magazín, stretávame sa online a rovnako offline na vzdelávacich a motivačných podujatiach, ktoré organizujeme. IG: #zenyktorerobiacomiluju #akcnezeny #akcnemamy #vzdelavanie #biznis #kariera

  • 1

Zanechaj nám svoj komentár

X