Nemáte ešte profil na LinkedIn? Neváhajte: 5 výhod tejto sociálnej siete

0
Nemáte ešte profil na LinkedIn? Neváhajte: 5 výhod tejto sociálnej siete
Zdroj: Unsplash.com

LinkedIn nie je klasická sociálna sieť. Z hľadiska obsahu ju nemožno veľmi porovnávať s Facebookom (najnovšie Meta) alebo Instagramom. Prečo? Pretože je orientovaná najmä na nové pracovné príležitosti, sebaprezentovanie po profesionálnej stránke a dá sa využiť aj na marketing. Samozrejme, toto viete spraviť tiež na iných platformách, no LinkedIn rozhodne má svoje čaro. 

Ako informuje samotný web LikedIn, na tejto sociálnej sieti je v súčasnosti zaregistrovaných viac ako 774 miliónov ľudí. Vznikol v roku 2002 a jeho spoluzakladateľom je Ryan Roslansky. Platforma sa snaží prepojiť odborníkov po celom svete a vytvoriť pre každého člena unikátnu príležitosť. Ak vám toto nestačilo ako dôvod, prečo by ste sa naň mali zaregistrovať, prinášame vám ďalšie benefity.

Zdroj: Unsplash.com

Hľadáte prácu? To nie je problém

Sarah Rycraft vo svojom článku vysvetľuje, že vďaka LinkedInu môže získať cenné kontakty. Tie vám neskôr môžu priniesť skvelú pracovnú príležitosť. Je známe, že práve na tejto sociálnej sieti si robia firmy prieskum a oslovujú potenciálnych kandidátov. Ja vám to môžem potvrdiť aj z vlastnej skúsenosti. V auguste tohto roka som si snažila rozbehnúť svoj profil na spomínanej platforme a zrazu som dostala zaujímavú správu od Martiny Novotnej – zakladateľky Akčných žien. A odvtedy som tu. :)

Ukážte sa v plnej paráde

Sebaprezentácia je mimoriadne dôležitá a taktiež to, ako ľudí informujete o svojich výsledkoch. Ak na sociálnej sieti aktívne pridávate niečo pracovné, je vidieť, že si na tom dávate záležať. Nielenže vďaka tomu získavate väčší dosah, ale na ostatných môžete pôsobiť zodpovedne a zapálene pre svoje zamestnanie. To sú veľmi vzácne vlastnosti.

Vytvorte si kontakty

Ak už teraz poznáte spoločnosť, v ktorej by ste raz snívali pracovať, sledujte ju a jej zamestnancov na LinkedIne. Nie je to skvelé? Veď sa vďaka tomu dostanete ku kľúčovým osobám. Tie si, samozrejme, môžu pozrieť váš profil a motyka môže pokojne vysvetliť. LinkedIn je príležitosť, ktorú by ste rozhodne mali využiť.

Zdroj: Unsplash.com

Vybudujte si svoju značku

Ako vysvetľuje portál TopResume, svoje produkty alebo služby môžete ponúkať aj na vlastnej webovej stránke. Avšak s tým sú často spojené rôzne náklady. Prezentácia a oslovovanie na LinkedIne vás ale nebude stáť nič. Maximálne nabitý telefón a prístup k telefónu, čo sú dnes už úplne bežné záležitosti. Dajte si profilovú fotku, ktorá upúta ľudí už na prvý pohľad a jasne napíšte, v čom ste vy a vaše podnikanie unikátne.

Zviditeľní vás na Googli

Wau, toto ste vedeli? Keď sa zaregistrujete na LinkedIne a následne napíšete vaše meno do vyhľadávača, ľahko vás to nájde. Mali by ste si uvedomiť, že je to skvelá vec najmä z hľadiska nových príležitostí. Ak by ste napríklad poslali svoj životopis do istej spoločnosti a vedenie by o vás toho chcelo vedieť viac, môžu si vyhľadať vaše meno. No a s reprezentatívnym profilom im na Googli okamžite udriete do očí.

Zdroj: Unsplash.com

Zdroj: LinkedIn, TopResume

Zdroj fotografií: Unsplash.com

žiadne príspevky na zobrazenie