Sebaláska je veľká téma. Aké miesto má vo vašom živote? Ste so sebou „za dobre“? Milujete samé seba v dobrom aj v zlom, v zdraví aj v chorobe, v šťastí aj v nešťastí?
Šperk je odpradávna považovaný za symbol – lásky, prosperity, sebalásky. Je to ozdoba, ktorú dostávame, kupujeme si ju za odmenu alebo ako motiváciu. Šperky darúvame ľuďom, ktorým chceme ukázať, akí sú pre nás dôležití. Esenciu všetkých emócií, ktoré sa so šperkami spájajú sa podarilo zhmotniť prostredníctvom VIP eventu, na ktorom nechýbala ani charizmatická ambasádorka a tvár značky YES Jewellery Celeste Buckingham. Tá všetkých, ktorým sa myšlienky a ponuka YES Jewellery zapáči bude sprevádzať najnovšou kampaňou tejto medzinárodnej značky. Čo zostalo nevypovedané na evente samotnom, dopovie kampaň, ktorú môžete vidieť na stránke www.yesjewellery.com.
Každý si môže povedať svoje YES
Medzinárodná spoločnosť YES nie je žiadnym nováčikom. Na zahraničných trhoch pôsobí už 40 rokov a na ten slovenský prišla s inšpiratívnym predsavzatím, ktorým zaujala už aj vo svetových kampaniach. Jej cieľom je nahlas hovoriť o hodnotách a priblížiť sa zákazníkom ako značka, ktorej záleží na celospoločenských témach súvisiacich so ženskosťou a ženami.
Zo všetkých si v najnovšej kampani v YES Jewellery vybrali sebalásku. V najnovšom spote originálnym spôsobom upriamujú pozornosť práve na lásku k sebe samej. O tom, aké to je, keď sebaláska chýba, vie svoje aj ambasádorka značky.
Keď sa postavila pod svetlá reflektorov a pred blesky fotoaparátov, stalo sa jej to, s čím vzhľadom na silnú ženskú líniu ktorej je súčasťou, nepočítala:
„V mojej „bubline“ neexistuje, že by žena mala stáť bokom, že by bola menejcenná. Tento pocit som začala spoznávať až so vstupom do sveta showbiznisu. Vtedy som si uvedomila, že množstvo ľudí ženy vníma len ako ozdoby a prešla som si aj fázami, že som uvažovala, či do takého sveta viem patriť a robiť to, čo ma napĺňa,“ spomína Celeste.
Až v momente, keď sa dopracovala do bodu, že bola schopná dať na prvé miesto seba, začala mať znova motiváciu robiť to, čo ju baví na napĺňa. V rozhovore, ktorý s ňou priamo na evente robila moderátorka a dlhoročná publicistka a spisovateľka Timea Kereszténiová vysvetlila aj to, prečo kývla práve na spoluprácu s YES Jewellery:
„Čo sa spoluprác týka, som dosť vyberavá. Záleží mi na tom, aby spoločnosť, s ktorou spolupracujem mala a šírila podobné hodnoty, ako ja.“
V rozhovore o kampani sme sa jej pýtali na to, ako sa jej natáčalo a či nemala potrebu kreatívne zasiahnuť do scenára. Na to povedala len toľko, že hrala samú seba a cítila sa krásna.
Šperky s posolstvom
Hostky a hostia eventu sa mohli v štýlových priestoroch salónu DNA Beauty v bratislavskej Eurovei kochať krásou šperkov, ktoré mohli aj vyskúšať rovnako, ako obľúbené procedúry salónu. S výberom šperkov im poradila stylistka a konzultantka Andrea Ziegler, ktorej sa s kolekciami pracuje veľmi dobre. Nájdete v nich totiž strieborné šperky ale aj zlato a drahé kamene – ponúka aj možnosť nájsť si v širokom sortimente zahŕňajúcom náušnice, prstene, náramky či náhrdelníky niečo, čo vystihne originálny štýl a postoj každej budúcej majiteľky.
Aké má YES Jewellery na Slovensku plány?
Značka ambiciózne a dynamicky rozširuje svoju prítomnosť na medzinárodnej scéne a po úspechu viac, ako 200 predajní v susednom Poľsku dobýva aj Česko a Slovensko:
„Slovenský trh považujeme v predaji šperkov za veľmi zaujímavý. Dúfame, že sa Slovákom naše šperky a hodnoty za našou značkou budú páčiť.“ Justyna Lach, Global Marketing Director.
YES aj slovenským zákazníkom vo svojich siedmich predajniach ponúka desiatky jedinečných kolekcií šperkov vrátane Pavoni, Queen B, Cassiopeia, La Prima, Zodiak a Eclipse. „Naše prvé predajne boli prijaté s veľkým záujmom, je jasné, že šperky YES sa páčia. Aj preto chceme do konca tohto roka otvoriť ďalšie predajne YES,“ hovorí Edyta Rosinska-Nuoska, Country Manager SK/CZ.
Pridajte sa spolu so šperkom značky YES k ženám, ktoré sa neboja odvážne vyjadrovať svoje presvedčenia, silu, hovoriť o hodnotách a navzájom sa podporovať. Viac na www.yesjewellery.com