Prípadová štúdia – Miss Nella kozmetická taštička pre dievčatká

0
Prípadová štúdia – Miss Nella kozmetická taštička pre dievčatká

O klientovi – BEAUshop.sk

BEAUshop.sk je slovenský rodinný e-shop. Vznikol z túžby pomáhať, z vášne pre krásne a bezpečné produkty a z lásky k zákazníkom, ktorí hľadajú niečo viac. Nájdete tu starostlivo vybrané produkty pre voňavý a čistý domov, štýlové bývanie, produkty pre deti, aj tipy na darčeky… Na Heureke ho odporúča až 99 % zákazníkov.

Predmet testovania

Favoritom BEAUshop je detská dekoratívna kozmetika Miss Nella, ktorá dáva dievčatkám príležitosť bezpečne objavovať svet krásy, bez škodlivých chemikálií.

Miss Nella – detskú súpravu na líčenie a skrášľovanie bez toxínov, alkoholu, parfumácie, zabalenú v kvalitnej taštičke sme podrobili testovaniu 20 malých parádnic.

Prečo si BEAUshop vybral Akčné mamy/ženy?

Zámerom bolo

  • osloviť mamy s dievčatkami vo veku od 3 rokov
  • predstaviť BEAUshop.sk ako miesto nákupov, zvýšiť povedomie o značke a jej ponuke
  • predstaviť zážitkovou formou kozmetickú taštičku Miss Nella
  • získať kvalitný content
  • zvýšiť návštevnosť sociálnych sietí a záujem o produkty
  • podporiť návštevnosť, príp. predaj na e-shope.

Testovanie taštičky Miss Nella v komunite Akčné mamy

V rámci testovania sme pripravili 3 články

  1. Nepredávame len produkty, ale zážitok – Tajomstvo úspechu BEAUshop.sk – rozhovor s majiteľom
  2. Hľadáme malé parádnice… – náborový článok s prihláškou do testovania
  3. Čo hovoria malé parádnice na skrášľovaciu taštičku Miss Nella? – článok s výsledkami testovania, krásnym obsahom a recenziami

Promo prebiehalo na sociálnych sieťach + prostredníctvom našej ambasádorky + emailmarketingom.

Ako prebiehalo testovanie taštičky Miss Nella malými parádnicami?

Vybrali sme testujúce, ktoré spĺňali požiadavky klienta. 20 mám si priamo na e-shope BEAUshop.sk (PRÉMIUM TESTOVANIE) objednalo pre dcérku Miss Nella taštičku a testovanie mohlo začať.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alica Roháčová (@alica_opica)

Testovali sme cca 3 týždne. Dievčatká sa cítili ako ich veľké mamy a užívali si „starostlivosť o seba”, čoho dôkazom bol veľmi pekný, hravý content. Radosť v detských očiach a nadšenie z dobre vybranej „zábavy”…  Veď, čo je viac ako hračka, ktorá deti len tak neomrzí? Dievčatká s ňou trávili hodiny a hodiny a nielen ony. Bavili sa aj mamy…

Výsledky testovania s Akčnými mamami v číslach

  • počet testeriek 20
  • počet zobrazení naj reelska = 10 000
  • počet zobrazení iba formou reels – cca 50 000 
  • zásah unikátnych užívateľov testerkami aj promom redakcie = 53 500+

Ako vidí výsledky kampane klient?

Braňo Zajaček, majiteľ e-shopu, o kampani na Akčných mamách/ženách:

Počas kampane, a dokonca aj po jej skončení, sme zaznamenali nárast návštevnosti nášho e-shopu, čo vnímame ako pozitívny efekt spolupráce.

Zvýšený záujem o značku Miss Nella sa prejavil aj na sociálnych sieťach, kde sme zaznamenali viac interakcií a vyšší záujem o produkty.

Testerky aktívne zdieľali zľavový kód, čo sa prejavilo aj v očakávanom náraste predaja.

Kampane tohto typu pomáhajú budovať dôveru a prinášajú našu značku bližšie k rodičom, ktorí hľadajú kvalitnú a bezpečnú kozmetiku pre deti.

✔️ Veľmi pozitívne hodnotíme množstvo vytvoreného obsahu – boli sme milo prekvapení, koľko rôznorodých a autentických výstupov testerky pripravili. Obsah bol vizuálne kvalitný, pútavý a zároveň prirodzený, čo je pre nás ako značku veľmi dôležité.

✔️ Potešili nás aj pozitívne reakcie od sledujúcich, ktoré sa objavovali v komentároch či správach.

✔️Celý priebeh kampane pôsobil koordinovane a profesionálne, pričom sme oceňovali aj priebežnú komunikáciu.

Celkovo sme boli s testovaním a výstupmi veľmi spokojní a hodnotíme túto formu spolupráce ako prínosnú.

Ďakujeme za dôveru a za možnosť priniesť vašu značku bližšie k vašej cieľovke. Tešíme sa, že sa nám podarilo splniť vaše očakávania.

Foto a grafické prvky: Canva Pro

žiadne príspevky na zobrazenie