
O klientovi – BEAUshop.sk
BEAUshop.sk je slovenský rodinný e-shop. Vznikol z túžby pomáhať, z vášne pre krásne a bezpečné produkty a z lásky k zákazníkom, ktorí hľadajú niečo viac. Nájdete tu starostlivo vybrané produkty pre voňavý a čistý domov, štýlové bývanie, produkty pre deti, aj tipy na darčeky… Na Heureke ho odporúča až 99 % zákazníkov.
Predmet testovania
Favoritom BEAUshop je detská dekoratívna kozmetika Miss Nella, ktorá dáva dievčatkám príležitosť bezpečne objavovať svet krásy, bez škodlivých chemikálií.
Miss Nella – detskú súpravu na líčenie a skrášľovanie bez toxínov, alkoholu, parfumácie, zabalenú v kvalitnej taštičke sme podrobili testovaniu 20 malých parádnic.
Prečo si BEAUshop vybral Akčné mamy/ženy?
Zámerom bolo
- osloviť mamy s dievčatkami vo veku od 3 rokov
- predstaviť BEAUshop.sk ako miesto nákupov, zvýšiť povedomie o značke a jej ponuke
- predstaviť zážitkovou formou kozmetickú taštičku Miss Nella
- získať kvalitný content
- zvýšiť návštevnosť sociálnych sietí a záujem o produkty
- podporiť návštevnosť, príp. predaj na e-shope.
Testovanie taštičky Miss Nella v komunite Akčné mamy
V rámci testovania sme pripravili 3 články
- Nepredávame len produkty, ale zážitok – Tajomstvo úspechu BEAUshop.sk – rozhovor s majiteľom
- Hľadáme malé parádnice… – náborový článok s prihláškou do testovania
- Čo hovoria malé parádnice na skrášľovaciu taštičku Miss Nella? – článok s výsledkami testovania, krásnym obsahom a recenziami
Promo prebiehalo na sociálnych sieťach + prostredníctvom našej ambasádorky + emailmarketingom.
Ako prebiehalo testovanie taštičky Miss Nella malými parádnicami?
Vybrali sme testujúce, ktoré spĺňali požiadavky klienta. 20 mám si priamo na e-shope BEAUshop.sk (PRÉMIUM TESTOVANIE) objednalo pre dcérku Miss Nella taštičku a testovanie mohlo začať.
View this post on Instagram
Testovali sme cca 3 týždne. Dievčatká sa cítili ako ich veľké mamy a užívali si „starostlivosť o seba”, čoho dôkazom bol veľmi pekný, hravý content. Radosť v detských očiach a nadšenie z dobre vybranej „zábavy”… Veď, čo je viac ako hračka, ktorá deti len tak neomrzí? Dievčatká s ňou trávili hodiny a hodiny a nielen ony. Bavili sa aj mamy…
Výsledky testovania s Akčnými mamami v číslach
- počet testeriek 20
- počet zobrazení naj reelska = 10 000
- počet zobrazení iba formou reels – cca 50 000
- zásah unikátnych užívateľov testerkami aj promom redakcie = 53 500+
Ako vidí výsledky kampane klient?
Braňo Zajaček, majiteľ e-shopu, o kampani na Akčných mamách/ženách:
Počas kampane, a dokonca aj po jej skončení, sme zaznamenali nárast návštevnosti nášho e-shopu, čo vnímame ako pozitívny efekt spolupráce.
Zvýšený záujem o značku Miss Nella sa prejavil aj na sociálnych sieťach, kde sme zaznamenali viac interakcií a vyšší záujem o produkty.
Testerky aktívne zdieľali zľavový kód, čo sa prejavilo aj v očakávanom náraste predaja.
Kampane tohto typu pomáhajú budovať dôveru a prinášajú našu značku bližšie k rodičom, ktorí hľadajú kvalitnú a bezpečnú kozmetiku pre deti.
✔️ Veľmi pozitívne hodnotíme množstvo vytvoreného obsahu – boli sme milo prekvapení, koľko rôznorodých a autentických výstupov testerky pripravili. Obsah bol vizuálne kvalitný, pútavý a zároveň prirodzený, čo je pre nás ako značku veľmi dôležité.
✔️ Potešili nás aj pozitívne reakcie od sledujúcich, ktoré sa objavovali v komentároch či správach.
✔️Celý priebeh kampane pôsobil koordinovane a profesionálne, pričom sme oceňovali aj priebežnú komunikáciu.
Celkovo sme boli s testovaním a výstupmi veľmi spokojní a hodnotíme túto formu spolupráce ako prínosnú.
Ďakujeme za dôveru a za možnosť priniesť vašu značku bližšie k vašej cieľovke. Tešíme sa, že sa nám podarilo splniť vaše očakávania.
Foto a grafické prvky: Canva Pro