Rihanna je v zozname miliardárok. Viete, čo jej zarobilo viac ako hudba?

0
Rihanna je v zozname miliardárok. Viete, čo jej zarobilo viac ako hudba?

Účasť žien v rebríčkoch najbohatších ľudí planéty nie je v poslednom období žiadnou raritou. V drvivej väčšine prípadov ide o úspešné podnikateľky alebo dedičky veľkých firemných impérií. Hviezdy hudobného sveta sa medzi miliardársku elitu dostávajú len výnimočne. Jednou z mála takýchto výnimiek je Rihanna.

Reklamy, astronomické honoráre a rekordné predaje hudobných nosičov nestačia na to, aby sa hudobníkom podarilo zaradiť do elitného klubu superboháčov. K nadobudnutiu aktív, ktorých výška presahuje 1 mld. USD, potrebujú aj iný zdroj príjmov. Svoje o tom vie Rihanna, ktorá patrí medzi najnovšie členky zoznamu dolárových miliardárov.

Rihanna disponuje majetkom vo výške 1,7 mld. USD

Vstup barbadoskej speváčky do zoznamu dolárových miliardárov bol iba otázkou času. Jej majetok sa rýchlo zhodnocuje už niekoľko rokov. V priebehu tohto roka začalo tempo rastu jej príjmov ešte viac zrýchľovať, čoho výsledkom sa stali zárobky presahujúce 1 mld. USD. Podľa magazínu Forbes, ktorý monitoruje finančné a majetkové pomery najbohatších ľudí planéty, dosahovala hodnota jej majetku v auguste 2021 už 1,7 mld. USD.

Viac ako 1 mld. USD jej zarobila kozmetická značka

Rýchly rast príjmov, vďaka ktorému sa Rihanna stala ďalšou miliardárkou, nemá na svedomí hudba, ktorá urobila z barbadoskej umelkyne jednu z najslávnejších žien planéty. Aj keď hneď po príchode na hudobnú scénu patrila medzi najlepšie platené speváčky, zarobiť viac ako 1 mld. USD sa jej podarilo vďaka úspechu kozmetickej značky Fenty Beauty. V tej má od roku  2017, kedy značku spoluvlastnenú firmou LVMH založila, polovičný podiel, čo jej umožnilo zvýšiť celkové príjmy až o 1,4 mld. USD.

Fenty Beauty presadil make-up pre ženy tmavšej pleti

Úspech relatívne stále mladej značky má viacero dôvodov. Tým hlavným je predaj produktov, ktoré sa pred rokom 2017 objavovali na trhu v menšom počte. Reč je o make-up produktoch, ktoré sú špeciálne prispôsobené na líčenie žien tmavšej pleti. Podobné produkty síce na trhoch predtým nechýbali, no zákazníčky z niektorých exotických kútov sveta nemali k dispozícii až taký veľký výber. To sa zmenilo vzostupom značky Fenty Beauty, ktorá sa zamerala na danú cieľovú skupinu a dokázala si u nej vybudovať obrovské medzinárodné renomé.

Kozmetická značka dosahuje úspechy aj vďaka hudbe

Nielen Rihanna, ale aj zástupcovia spoločnosti LVMH si uvedomujú, že pod úspech značky sa výraznou mierou podpísala speváčkina popularita. Zákazníčky si totiž pojem Fenty Beauty spájajú hlavne s Rihannou a jej vizážou, na základe čoho siahajú po jednotlivých produktoch v ponuke. Aj to prispelo k raketovej expanzii Fenty Beauty, ktorej výsledkom bol zisk viac ako 500 mil. USD už v prvom roku pôsobenia na trhu.

Najbohatšia speváčka, druhá najbohatšia žena v šoubiznise

Rastúce príjmy kozmetickej značky dostali barbadoskú speváčku na úplný vrchol v rebríčku najbohatších speváčok na svete. S majetkom v hodnote 1,7 mld. USD predbehla aj dlhoročné stálice hudobnej scény ako Madonna či Céline Dion, ktorých imanie sa aktuálne pohybuje pod úrovňou 500 mil. USD. V oblasti šoubiznisu jej však spomedzi všetkých žien patrí „iba“ druhá pozícia. Dlhoročné prvenstvo si s majetkom v aktuálnej hodnote 2,3 mld. USD naďalej stráži Oprah Winfrey.

Majetok Rihanny by sa mal v najbližších mesiacoch ďalej zhodnocovať. Kozmetická značka totiž expanduje do ďalších krajín a čísla predaja jej produktov sa stále zvyšujú. Rihanna tak má našliapnuté k tomu, aby sa stala aj najbohatšou ženou v šoubiznise. Aj keď v tejto oblasti sa od roku 2016, kedy vydala poslednú štúdiovú nahrávku, objavuje čoraz menej, možno aj kvôli podnikaniu, v ktorom sa okrem kozmetiky venuje aj budovaniu značky spodnej bielizne. 

Zdroj foto na titulke: Pixabay

žiadne príspevky na zobrazenie