Sme tak trošku hedonisti, potrebujeme sa rozmaznávať. Vďaka Le Pope je to jednoduché

0
Sme tak trošku hedonisti, potrebujeme sa rozmaznávať. Vďaka Le Pope je to jednoduché
Le Pope

Ľubica Chalány je vo svete podnikania ako doma. Zakladateľka reklamnej agentúry PAELA sa po niekoľkých úspešných rokoch v biznis sfére, rozhodla rozšíriť svoje portfólio o výnimočný projekt. Na trh uviedla značku Le Pope, vďaka ktorej ukázala, že jej podnikateľské know-how je bez pochyby na vysokej úrovni.

V spoločnom podcaste nám prezradila, čo stojí za myšlienkou jej unikátneho projektu Le Pope, aké produkty v ponuke nájdeme, ale aj to, ako sa dá elegantne z B2B marketingu prejsť na B2C schému.

Čo vás inšpirovalo k založeniu projektu Le Pope?

V darčekovom priemysle už fungujeme veľmi dlho, no chýbala mi tvorivá sloboda. Ja a moji blízki sme projekt prevtelili do nového projektu. Z B2B sme vytvorili B2C. Nachádzali sme mnoho mantinelov na existujúcom trhu, my sme ich posunuli.

Ide o projekt, ktorý sa zaoberá darčekmi krásne zladených kolekcií, zaujímavých dizajnov, príťažlivých vecí úžitkového charakteru. Či už do domácnosti, funkčný predmet, oblečenie alebo dekorácie.

Kto je štedrý k sebe, je štedrý aj k ostatným a to je veľmi dôležité.

Ako ste pripravovali jednotlivé kolekcie?

V darčekovom priemysle sa pohybujeme dlho, no na trhu chýbali kolekcie, ktoré by k sebe jednoducho ladili. Kupujúci tak musí prejsť mnoho obchodov, aby našiel všetky potrebné položky, ktoré by spolu ladii. My to chceme našim zákazníkom uľahčiť. Dostanú na výber farebne či dizajnovo zladené kolekcie. Tie im krásne zabalíme a domov sa im produkty dostnú ako hotový darček. Naše produkty sú funkčné, vužiteľné a praktické.

Koncept je vhodný pre zaneprázdnených kupujúcich ale aj pre takzvaných „farebných gurmánov”. Moja obľúbená kolekcia je Rich Flower, ktorá je plná farebných kvetov. Vymysleli sme dizajny, ktoré pozdvihnú jednotlivé artikle na vyššiu úroveň.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Atelier L’epope (@atelierlepope)

Kolekcie sme vytvárali primárne pre ženy. Každý z nás je vo vnútri tak trošku hedonista, potrebujeme sa rozmaznávať. Vďaka Le Pope dokážeme pozdvihnúť štedrosť, hojnosť a rozmanitosť v tomto svete minimalizmu. Naším cieľom je rozmaznať našu vlastnú štedrosť.

Prihliadali ste pri Le Pope aj na ekológiu?

Ekológiu považujeme za samozrejmosť. Využívame minimum umelých materiálov, takmer všetko využíva tie prírodné. Ak aj siahneme po plaste, zaručene ide o recykláty. Nakupujeme aj predávame ekologicky a udržateľne. Nemáme žiadny produkt, ktorý by bol vyslovene neekologický.

Dokonca predávame aj zápisníky z kamenného papiera- vyrobeného z minerálov, ktorý je odolný vode. Fantasticky naň píše špeciálne pero, ktoré máme v ponuke. Ide o nekonečné perá, ktoré predstavujú kovovú tuhu. Le Pope predáva to, čo sa dá získať offline. Predávame to, k čomu sa dá pritúliť, čo si vieme obliecť, čoho sa vieme dotknúť či môžeme ovoňať.

Prečítajte si aj: PODCAST AKČNÝCH ŽIEN

Aké najväčšie prekážky ste museli prekonať pri zakladaní vlastného podniku?

Cítila som, že po toľkých rokoch v reklamnom priemysle nadišiel čas si založiť niečo vlastné. Ak by som nemala za sebou toľké skúsenosti, začínalo by sa mi ťažšie. Ak by som však bola na všetko sama, vyhorela by som. Potrebovala som si na začiatok nájsť okruh ľudí, ktorí mi pomáhali. Po čase mi však začala chýbať spomínaná kreatívna sloboda a po reklamnej agentúre PAELA bolo prirodzeným krokom založiť Le Pope.

V našom podcaste nám Ľubica prezradila aj:

  • Ako vyzerali začiatky Le Pope?
  • Čo ju na vlastnom podnikaní prekvapilo?
  • Aké novinky v ateliéri Le Pope pripravujú?

Toto všetko a viac, sa dozviete v našom podcaste. Link nájdete tu: Youtube Video s Ľubicou Chalány

žiadne príspevky na zobrazenie

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu