Študentka Anastasia: Vďaka Digitálnej Univerzite budem mať prácu ako PPC špecialista

0
Študentka Anastasia: Vďaka Digitálnej Univerzite budem mať prácu ako PPC špecialista

Chcete zmeniť zamestnanie alebo sa venovať niečomu, o čom snívate? Predstavíme vám príbeh 27-ročnej Anastasie. Anastasia sa chcela vzdelávať v marketingu, a tak nastúpila na Digitálnu Univerzitu. V rozhovore nám prezradila:

  • prečo sa rozhodla nastúpiť na Digitálnu Univerzitu,
  • aký odbor si vybrala,
  • aké poznatky využíva najčastejšie,
  • čo by odporučila ľuďom, ktorí sa chcú venovať marketingu.

Predstavíš sa nám? Čomu sa aktuálne venuješ pracovne a čomu vo voľnom čase?

Ahojte. Volám sa Anastasia, kamaráti ma volajú Nasťa, na Slovensku si všetci spomenú na Mrázika a povedia mi Nasteňka (smiech).

Mám 27 rokov, pochádzam z Ruska a žijem na Slovensku 3 roky. Tento rok som absolventkou Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Pracovne len sa chystám venovať PPC od septembra. Vo voľnom čase sa venujem folklórnemu spevu, založila som folklórno-jazzovú skupinu, v ktorej spievam. Na Slovensku som súčasťou balónového tímu HUGO Balloon Team, s ktorým sa zúčastňujeme rôznych festivalov po celom svete (teda predtým, ako prišla korona).

Venovala si sa online marketingu aj v minulosti alebo si nastúpila na štúdium ako začiatočník?

Nikdy som sa nevenovala online marketingu a nastúpila na štúdium ako úplný začiatočník.

Prečo si sa rozhodla pre štúdium na Digitálnej Univerzite?

Svet online marketingu ma lákal už dlhšie a život v cudzej krajine sa mi pomohol rozhodnúť, že už je ten správny čas na zmenu. Polročné štúdium som brala ako seriózny krok, lebo Digitálna Univerzita ponúkala dosť “nabitý” rozvrh hodín a počas štúdia študenti majú možnosť vyskúšať si rôzne oblasti online marketingu. Myslela som si, že keď sa rozhodnem, že nebudem pracovať v tejto sfére, určite mi pomôžu tieto nové poznatky aj v súkromnom živote.

Čo ťa najviac baví a zaujíma z oblasti online marketingu?

Najviac ma bavia reklamy. Je to skvelá možnosť spojiť svoju kreativitu s analytickým myslením, texty s číslami a ešte aj vidieť reálne výsledky svojich úsilí.

A celkom v svete online marketingu je zaujímavé to, že sa stále mení. To, čo platilo včera, nemusí platiť dnes. To, čo sa podarilo jednému, nemusí priniesť výhru aj druhému.

Prečítajte si: 5 povolaní pre ženy, ktoré sa chcú stať freelancerkami

Čo máš najradšej na svojej práci a čo je pre teba výzvou?

Ako som už vravela, pracovať začnem už čoskoro. Hlavne som rada, že môžem svoje znalosti využiť a neustále sa zlepšovať. Je to super kombinácia, keď sa vám práca pomáha stať ešte lepším, než ste boli včera.

Aké poznatky z Digitálnej Univerzity využívaš vo svojej práci najčastejšie?

Myslím si, že je ich veľa. Skoro každý lektor počas svojej prednášky povedal nejaký “life hack”, ktorý som si zapamätala. Hlavný “slogan” ktorý využívam aj v súkromnom živote, povedal Filip Kuna – treba konať. Netreba čakať. Treba začínať ihneď. Správny čas bol už včera (úsmev).

Online vzdelávanie popri práci môže byť pre niekoho náročné a vyžaduje si aj určitú mieru sebadisciplíny a time managementu. Ako si to zvládla ty? Máš nejaké tipy a rady?

Absolvovala som DigiUni počas štúdia na VŠ. Bolo to dosť náročné, ale zvládla som to, a myslím si, že veľmi dobre. Pre mňa bolo od začiatku jasné – musím sa venovať v sobotu vyučovaniu, akoby som naozaj bola na univerzite. Vždy som pozerala prednášky podľa rozvrhu a domácu úlohu som robila počas nasledujúceho týždňa. Inak by som to nedala, keby sa mi nazbierali úlohy za polroka (úsmev).

Čo by si odporučila ženám, ktoré zaujíma online marketing a chcú v ňom odštartovať svoju kariéru, prípadne sa venujú marketingu na vlastnom projekte?

Určite by som odporučila štúdium. Digitálna Univerzita mi pomohla získať prehľad v svete online marketingu, vďaka čomu som sa rozhodla, v akej sfére by som sa chcela rozvíjať ďalej. Posunula som sa dopredu aj vďaka môjmu pohovoru, kde mi odporučili kurzy zamerané na konkrétnu oblasť – PPC.

Odporúčam stále čítať, sledovať novinky a zoznámiť sa s ľuďmi, ktorí sa venujú marketingu. Napríklad, so svojimi budúcimi spolužiakmi na DigiUni (úsmev).

Aké máš plány do budúcna? V čom sa chceš ďalej rozvíjať alebo niečo nové vyskúšať?

Teším sa na novú prácu ako Junior PPC špecialista. Som na začiatku svojej kariéry, mám sa toho ešte čo učiť a kam sa rozvíjať (úsmev).

žiadne príspevky na zobrazenie