NAČÍTAVAM

Type to search

BLOG MAGAZÍN MARKETING ODPORÚČANÉ PODCASTY

Tony Dúbravec: Tým, čo sledujeme, si častokrát kompenzujeme to, čo v živote nemáme

Kristína Majerová
Share

Ako žije človek, ktorý o sebe tvrdí, že bol „hard user“ sociálnych sietí? Dnes je z neho úspešný social media marketér. Všetky jeho zručnosti a schopnosti využíva pri svojej práci. A nielen to. Popritom robí rôzne podcasty, napríklad práve o marketingu. Chce posunúť svoje know-how ďalej.

Myslíte si aj vy, že sledovaním sociálnych sietí si kompenzujeme to, čo nemáme? Aký je to naozaj dobrý influencer? Je mobil zázračný biznis nástroj alebo nezmyselný požierač času?

Započúvajte sa do slov podcastu s akčným mužom, Tony Dúbravcom.

S Tonym sa rozprávala moderátorka Lucia Hurajtová.

PODPORTE združenie Akčné ženy a podnikanie žien na Slovensku



Podcasty a rozhovory

Tony vyštudoval marketing a k médiám ako takým mal vždy blízko. V rámci podcastov rieši primárne marketing. „Gro mojich podcastov sú však rozhovory, kde sa nesústredím iba na marketérov. Podľa mňa je zväzujúce držať sa iba jednej témy a hlavne tým, že sa strašne veľa stretávam a spoznávam zaujímavých a inšpiratívnych ľudí, tak by mi bolo ľúto selektovať, že ty nie si marketér, tak teba si nezavolám do podcastu,“ hovorí s úsmevom Tony.

Vypočujte si aj podcast s Petrom Podlesným: Muži potrebujú uznanie a priestor, ale nie mať zo ženy matku

Závislosť na sociálnych sieťach

„Už asi nie som závislý,“ priznáva Tony. Pokračuje: „Niekedy mi na tom záležalo viac. Je napríklad také pravidlo, že ak chceš, aby ti Instagram rástol, tak by si mal prispievať aspoň raz denne. Je to nepísané pravidlo, ale funguje to. Ak sa na to človek nastaví, tak ono to začne fungovať. Snažím sa používať stories, lebo to ma baví. Nemám víziu mať veľa followerov, skôr je to pre mňa spôsob sebavyjadrenia.“

Našiel prácu vďaka Linkedln

Tony však úprimne priznáva, že trávi veľmi veľa času konzumovaním sociálnych sietí. Jeho obľúbenou sieťou je momentálne Linkedln. Prečo? Podľa jeho slov tam nie je prítomný tak veľa času, keďže tam ani nie je toľko obsahu.

„Keď som tam, mám pocit, že je to oveľa zmysluplnejšie, efektívnejšie a hodnotnejšie,“ hovorí. Vidí zmysel registrácie, keďže práve vďaka tomuto nástroju si našiel minulú prácu behom dvoch dní. Nie je to však iba o samotnej sieti Linkedln. Tony zdôrazňuje, že človek musí mať výsledky a niečo za sebou. „Ak toto máš, tak Linkedln je super miesto, kde sa to dá ukázať, kde sa vieš spojiť s relevantnými ľuďmi, ktorí si ťa môžu všimnúť,“ dodáva.

Koho sledujeme na sociálnych sieťach

“Tým, čo sledujeme, si častokrát kompenzujeme to, čo v živote nemáme. Čo by sme chceli mať, čo by sa nám páčilo, trošku sa do toho vciťujeme. Určite to nie je tak, že sledujeme ľudí, ako my. Skôr sledujeme ľudí, ktorými by sme chceli byť. A to je pochopiteľné. Ja napríklad robím marketing a chcel by som ho robiť lepšie, tak sledujem marketérov a nebudem sledovať ľudí, čo majú menej skúseností ako ja,“ vysvetľuje Tony.

V podcaste sa dozviete aj:

Je Facebook mŕtvy?

Čo musí robiť dobrý influencer?

Čo všetko obnáša tvorba podcastu?

Ako vníma kalkul a prirodzenú cestu influencerov?

Do kedy je rentabilné fotiť svoje dieťa a dávať jeho fotky na sociálne siete?

Čo ho najviac baví na práci v oblasti digital marketingu a sociálnych medií?

Vedeli ste, že Facebook vlastní Instagram, Whatsapp a Messenger – platformy, kde sú miliardy ľudí?

Zanechaj nám svoj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X