Toto sú najnovšie novinky v Google Ads

Predvianočné sviatky sú známe nie len zbesilím nakupovaním vianočných darčekov, ale aj pravidelnými updatmi Google Ads, ktorých cieľom je lepšie pochopenie publika a výkonnejšie reklamné kampane.

Jeden z týchto updatov prišiel aj tento rok, čo znamená, že Google reklama sa stala opäť kvalitnejším a relevantnejším spôsobom, ako zaujať potenciálnych zákazníkov na internete.

Aj napriek tomu, že online reklama sa netočí len okolo Google je jasné, že najväčší vyhľadávač sveta rastie každým rokom a s ním aj priamo úmerne rastie počet nákupov cez internet.

Vďaka tomuto nastolenému trendu sa Google rozhodlo vylepšiť svoje dáta pre ľudí, ktorí tvoria reklamné kampane tak, aby dokázali ešte lepšie pochopiť potenciálnych zákazníkov.

Urobil tak pomocou niekoľkých vylepšení, ktoré vám dnes predstavíme.

Predikcia dopytu

Novinkou v Google Ads je takzvaná predikcia dopytu, pomocou ktorej dokážete predpovedať budúci dopyt používateľov.

Deje sa tak vďaka analýze vyhľadávacích zámerov užívateľov za posledných šesť mesiacov.

Aj vďaka tejto funkcii si tak budete vedieť zodpovedať otázku či sa vám na dané kľúčové slová oplatí vytvárať reklamné kampane alebo nie.

Používateľské záujmy

Vďaka analýze používateľských záujmov budete taktiež vidieť to, ktoré témy majú vo vyhľadávaní ten najväčší dopyt, čím dokážete opäť zvýšiť výkonnosť svojich kampaní.

Lepšia poznateľnosť

Okolo lepšej poznateľnosti publika, na ktoré cielia vaše kampane sa zameriava celý update Google, ktoré sa snaží neustále zbierať viac a viac dát o zákazníkoch a urobiť tak svoje kampane ešte výkonnejšie.

Slová na záver

Online marketing je prostredím, v ktorom nemôžete zaspať ak chcete, aby boli vaše projekty úspešné.

Veríme preto, že súhrn týchto noviniek vám pomôže byť opäť o čosi bližšie k vytúženým výsledkom.

Zdroj obrázku: one photo / Shutterstock.com