Začnite písať ak chcete vyhľadať článok

AKČNÉ TIPY BIZNIS KORONAVÍRUS MAGAZÍN ODPORÚČANÉ ONLINE NÁSTROJE

Užitočné biznis nástroje od Google v čase pandémie COVID-19

Zuzana Surianska
Zdieľať

Ochorenie COVID‑19 mení situáciu nás všetkých. Hoci každá firma čelí iným výzvam, určitým spôsobom je dotknutý každý z nás. Prispôsobiť sa danej situácii je však nevyhnutné.

Prinášame vám užitočné tipy využitia bezplatných nástrojov od Google pre váš biznis v čase koronavírusu.

1. Zostaňte informovaní. Nástroje ako Trendy Google a Google Alerts vám pomôžu lepšie porozumieť dopadom zmien na dopyt spotrebiteľov a potrebám zákazníkov, najmä v kontexte miestneho trhu. Môžete pomocou nich zistiť čo sa vyhľadáva, aké nastali zmeny pri jednotlivých výrazoch prípadne značkách, či dokonca si nastaviť upozornenia na jednotlivé výrazy.

2. Zostaňte v obraze. Vaši zákazníci hľadajú informácie a dôverujú vašej firme, že im poskytne to, čo potrebujú a že sú vaše informácie aktualizované Ak sa napríklad zmenila vaša otváracia doba, aktualizujte svoje stránky pre zákazníkov a taktiež aj svoj firemný profil vo vyhľadávaní a Mapách Google. Prostredníctvom príspevku vo svojom firemnom profile alebo upraveného obsahu vašich reklám informujte o opatreniach, ktoré ste podnikli, o mimoriadnych službách, ktoré poskytujete komunite, alebo o prípadných oneskoreniach. Snažte sa poskytnúť čo najviac aktuálnych informácii, aby zákazníci vnímali, že ste aktívni aj v týchto časoch.

Prečítajte si aj článok, ako podporiť a prispôsobiť svoje podnikanie v čase koronavírusu

3. Prispôsobujte sa aktuálnej situácii. Správanie zákazníkov sa mení a vy by ste mali podľa toho skontrolovať svoje reklamy a aktívne spravovať svoje rozpočty. V závislosti od dostupnosti výrobkov a dopytu by ste tiež mali prispôsobiť kampane alebo prerozdeliť rozpočty. V službe Google Ads vám odporúčame aktualizovať reklamy tak, aby zodpovedali zmenám vo vašej ponuke. Radi vám s tým pomôžeme.

4. Zostaňte v kontakte so svojimi zákazníkmi a zamestnancami. V rámci prechodu na riadenie firmy na diaľku môžete pomocou digitálnych nástrojov zostať v úzkom kontakte so svojimi zákazníkmi a zamestnancami. Pokiaľ ide o vašich zákazníkov, môžete si s nimi naplánovať online stretnutia, alebo im môžete poskytovať konzultácie či návody cez Hangouts Meet, prípadne ukážky výrobkov prostredníctvom videí na YouTube. Zákazníci určite ocenia, keď môžu podporiť lokálne firmy, najmä v takejto ťažkej situácii.

Pomocou digitálnych nástrojov ich môžete taktiež informovať o spôsoboch, akými vás môžu v týchto časoch podporiť. V prípade vašich zamestnancov môžete podporiť lepšiu spoluprácu prostredníctvom zdieľaných dokumentov, alebo vytvorte chatovaciu miestnosť pre rýchlu komunikáciu. Zákazníkom z celého sveta, ktorí potrebujú zostať v kontakte a používajú G Suite Google ponúka bezplatný prístup k pokročilým funkciám videokonferencií v službe Hangouts Meet až do 1. júla 2020.

Veríme, že vám tieto informácie budú nápomocné a budeme radi, ak sa s nami podelíte o vaše skúsenosti, prípadne ďalšie odporúčania. Pre mnohých zmena do prostredia online nie je úplne prirodzená, ale skúsme si pomôcť navzájom a udržať svoj biznis i v týchto neľahkých časoch.

Tagy
Zuzana Surianska
Zuzana Surianska

Co-owner KUKUZA s.r.o. - online marketing šitý na mieru

  • 1

Aj toto by sa vám mohlo páčiť

Zanechaj nám svoj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X