Začnite písať ak chcete vyhľadať článok

AKČNÉ ŽENY KARIÉRA KRÁSA MAGAZÍN ODPORÚČANÉ PSYCHOHYGIENA ROZHOVORY ZAUJÍMAVOSTI

Vyrobili si diadémy na vlastnú svadbu. Dnes vedú úspešný biznis a zo žien robia princezné

Kristína Majerová
Zdieľať

Nádhern diadémy. Nie z rozprávky, ale ozajstné, reálne, ktoré môžu byť aj na mojej a tvojej hlave. Trblietavý sen sa zrodil ešte pred pandémiou. Dvom sestrám, Kristíne Jurinyi a Patrícii Kucharovej, kedysi Kamenickým, odvaha jednoznačne nechýba. Zingerlatka sa dnes tešia čoraz väčšej obľube. Priznajme sa, ktorá z nás by nechcela byť princeznou?

Pre akčné ženy nám Kristína prezradila:

  • ktorý diadém je najpredávanejší,
  • na čo treba dať pri ich nosení pozor,
  • či majú svoj showroom,
  • ako dlho trvá výroba.

Prezraďte nám, ako sa zrodili Zingerlatka?

Odjakživa sme boli obe kreatívne. Aj samotné podnikanie nám nebolo cudzie. Stále sme rozmýšľali, akou cestou sa vydať a v podstate si asi cesta našla nás. Paťka chystala svoju svadbu a vymyslela si, že k jej minimalistickým šatám chce diadém. Dali sme hlavy dokopy a vymysleli dizajn, aby sa hodil k šatám, bol dostatočne výrazný a zároveň, aby nepôsobil rušivo. Takto vznikol náš úplne prvý diadém, ktorý dostal meno „Patrícia“. Doteraz je náš najpredávanejší. Na svadbe sa všetkým veľmi páčil a keď chcela Paťa po svadbe predať šaty a dala inzerát na internet, ozvalo sa niekoľko dievčat práve so záujmom o diadém. Tak sme si povedali, že to skúsime touto cestou a vyrobili sme niekoľko prvých prototypov, s ktorými sme začali.

Aktuálne máte v ponuke prevažne svadobné diadémy, náušnice a ozdoby do vlasov. Rozmýšľate nad rozšírením ponuky alebo chcete ostať pri svadbách a iných spoločenských udalostiach?

Momentálne sa venujeme prevažne svadobným vlasovým doplnkom, ktorých ponuku chceme naďalej rozvíjať, ale už nám prúdia aj myšlienky rozšíriť portfólio o iné „Zingerlatka“.

Jeden z vašich výraznejších diadémov, diadém Patrícia, sa skladá zo 430 ks komponentov a ďalších menších súčastí. Koľkými rukami prejde diadém, až z neho vznikne finálna krása?

Toto je milá otázka (úsmev). Prejde maximálne dvoma pármi rúk, niekedy len jednými. Všetky naše diadémy tvorím vlastnoručne a počas sezóny to býva častokrát veľmi náročné.

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa ZINGERLATKA (@zingerlatka)

Koľko času trvá vytvorenie takého diadému?

Každý diadém je iný a vyžaduje rôznu dĺžku času. V niektorých diadémoch sú ručne modelované lístočky, v druhých sú použité už hotové komponenty – tých je v diadéme poväčšine väčšie množstvo. Tie komplikovanejšie diadémy sa tvoria aj niekoľko dní. Záleží samozrejme aj na požiadavke nevesty.

Prečítajte si aj rozhovor s Nikol Znášik, ktorá tvorí špeciálne svadobné štipčeky

Potrebujú vaše výrobky špeciálnu starostlivosť?

Všetky naše výrobky sú handmade výrobky a skôr by som povedala, že potrebujú pozornejšie zaobchádzanie. Samozrejme kontakt s vodou, parfémami a vlasovými stajlingovými produktami neodporúčame. Ak sa stane že sa diadém zafarbí od makeupu, stačí zasiahnuté miesto „odlíčiť“ micelárnou vodou na tampóne (úsmev).

Ivanka Antal Petrušová alias @sweetladylollipop mala na svadbe diadém od vás. Aký to bol pocit?

S Ivankou sa úžasne spolupracovalo. Presne vedela, čo chce a zároveň nám dôverovala pri dolaďovaní detailov korunky. Mala na sebe diadém Golden Jasmine, ktorý jej nesmierne pristal a dotvoril celkový jej look. Bolo vzrušujúce sledovať celé jej prípravy prostredníctvom príbehov na instagrame (úsmev).

Koľko zákazníčok už prešlo vašimi rukami?

Toto si netrúfam odhadnúť, ale vzhľadom k tomu, že nefungujeme dlho, ich bolo celkom dosť. Počas uplynulej sezóny sme tvorili nepretržite. Preto už teraz začíname pracovať na tej nadchádzajúcej, aby sme všetko postíhali. Je pre mňa veľmi nepríjemný pocit odmietnuť nevestu z kapacitných dôvodov.

Čo vás najviac prekvapilo, už v samotnom procese podnikania? Bolo niečo, čo ste vôbec nečakali, že sa stane alebo naopak, niečoho ste sa báli a bola to pohoda?

Musím priznať, že ma veľmi milo prekvapilo množstvo záujemkýň o naše produkty. V súvislosti s tým veľký tlak na nás, aby sme všetkým vyhoveli. Niektoré nevesty mali veľmi špecifické požiadavky a my sme ich vnímali ako výzvu a tak sa stalo, že sa nám výroba diadému podstatne predĺžila.

Ste relatívna mladá firma, začali ste pred pandémiou, kde mnohí končili. Čo by ste poradili ženám, ktoré majú nápad, myšlienku, ale boja sa vykročiť?

Nikdy nie je nič čierno-biele. Nikdy nie sú ideálne podmienky na čokoľvek, ale ak raz niečo neskúsite, nikdy nebudete vedieť… Z mojich predchádzajúcich podnikateľských skúseností som si odpozorovala, že je lepšie začínať postupne a nevrhnúť sa do niečoho strmhlav s veľkými vstupnými nákladmi. Čas ukáže či to, čo si človek vybral, má zmysel a ako postupovať ďalej.

Prečítajte si aj rozhovor so zakladateľkou značky Heavenly: Aj vo veľkom meste sa dá žiť udržateľný život

Počítali ste aj vy s možnosťou, že OK, môže to aj nevyjsť, ale aspoň sme to skúsili? Pripúšťali ste si to?

Samozrejme. Žijeme v reálnom svete a treba byť (aspoň duševne) pripravený aj na tú horšiu možnosť. V mojom prípade som začínala v priebehu materskej dovolenky a brala som to skôr ako benefit.

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa ZINGERLATKA (@zingerlatka)

 

Zúčastňovali ste aj nejakých akcií, webinárov, vzdelávaní pre začínajúcich podnikateľov?

Nie, ťažila som zo svojich predchádzajúcich podnikateľských skúseností. Už pred Zingerlatkami som sa venovala podnikaniu v iných oblastiach, ktoré som musela z dôvodu zmeny životnej situácie (rodičovstvo, sťahovanie) prerušiť. Takže skúseností, z ktorých som ťažila, bolo dosť. No a Paťka, tá zase pracuje v oblasti marketingu a eventov, takže ona bola v tejto oblasti doma a pomohla značku naštartovať.

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa ZINGERLATKA (@zingerlatka)

Kde by ste radi videli zingerlátka o päť rokov? Na amerických svadbách?:)

Zingerlatka sú zatiaľ naozaj „v plienkach“ a stále sa vyvíjajú. Každá sezóna nám ukazuje, akou cestou sa ďalej orientovať. Jedného pekného dňa by sme chceli mať vlastný showroom a značku, ktorá má MENO.

DONEE the Label: V zásadných rozhodnutiach sa nechávame viesť srdcom a intuíciou

 

 

Tagy

Zanechaj nám svoj komentár

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X